En savoir plus sur Streak

Streak est le seul CRM entièrement intégré à votre boîte de réception Gmail et il fonctionne avec toutes vos autres applications G Suite. Il peut être utilisé pour suivre de nombreux processus métier, notamment les ventes, les partenariats, le support, les recrutements, les flux de transactions, etc. Streak inclut également un ensemble puissant d'outils de messagerie, tels que le suivi des e-mails, qui vous permet de savoir lorsqu'un e-mail est ouvert.


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Streak ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Streak

4,5 (473)
VS.
Le plus évalué

À partir de

0,00 $US
mois
15,00 $US
mois

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

45
104

Intégrations

6
231

Simplicité

4,4 (473)
4,3 (5 927)

Rapport qualité-prix

4,4 (473)
4,2 (5 927)

Service client

4,3 (473)
4,4 (5 927)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 1 à Streak
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

GMass

4,8
Alternative n° 2 à Streak
GMass est une extension Google Chrome qui aide les entreprises à exécuter des campagnes de masse par e-mail à partir de...

Asana

4,5
Alternative n° 3 à Streak
Asana, l’une des principales plateformes de gestion du travail, simplifie et centralise la collaboration interéquipes...

Zendesk Suite

4,4
Alternative n° 4 à Streak
Zendesk est une application vous permettant de gérer votre service client dans le Cloud, qui s'intègre de façon...

Avis

Note globale

4,5 /5
(473)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Streak ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 473
François
François
Note globale
  • Secteur d'activité: Divertissement
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Un outil très précieux pour comprendre l'intérêt de votre interlocuteur

Publié le 11/01/2023

Avantages

La simplicité d'installation et la partie data sur des échange 1to1

Inconvénients

Sur les boucles mails ça devient vite compliqué de suivre et de remonter de la data pertinent

Kyla
Kyla
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Simple & Convenient CRM Embedded in Gmail

Publié le 11/01/2018

Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my...

Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my correspondences are right there. It's a game changer for me moving from a simple spreadsheet that is overwhelmed with data to this streamlined system. And on top of that, it's free!

Avantages

For my product-based small business, I have a number of sales streams where I cultivate leads. Streak allows me to manage these leads right inside Gmail so I can quickly view all of our correspondences. Since most of my business is done through email, Streak creates a perfect bridge. Specifically, I can create a new box for each lead and categorize it under a specific pipeline (sales stream). Within the pipeline, I can create different sales stages and view all of my leads in one place along with data about our interactions (days since last interaction, days in stage, etc) so I can prioritize my outreach efforts. Within each lead, I can view all of the email correspondences and make notes on the lead. An additional feature in Streak is email open tracking so you can see if your leads have opened your emails. It shows up automatically and displays the times of each open. That's a huge value just to know if your emails are going through. All of these features are completely free and just a simple add-on, which frankly is hard to believe and so valuable for my business!

Inconvénients

I really love Streak--for a free program, it offers so much! If I could add anything, I would love to be able to have all correspondences with a specific email address automatically assigned to the same lead box.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

An excellent CRM for multiple business management from your Gmail inbox

Publié le 30/05/2021

We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it...

We can follow multiple businesses and operations from within Gmail, despite how challenging it becomes to distinguish emails.

Avantages

1. No need to leave your email front-end to manage your customer interactions
2. You can customize stages and pipelines in any way you want - no limitations on pipelines
3. Easy to enter meeting and call notes
4. Easy to select the case box from each email
5. Read receipts for Gmail - Extremely Useful!

Inconvénients

1. Colour-coding to distinguish emails and stages does not work when you have many cases in the same stage/colour.
2. It becomes very slow if you are having many emails tagged
3. It does not load the pipelines quickly and it takes time to refresh

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à Streak

1. Easy to use 2. Gmail open and read receipts!
Aldo
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Support INEXISTENT

Publié le 12/11/2020

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Avantages

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Inconvénients

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Basic CRM for Gmail Power Users

Publié le 25/02/2022

Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface....

Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface. It is quite helpful for Gmail and Google Workspace users, who spend a lot of time in their mail inbox.

Avantages

I like the fact that there is a very low learning curve for your Gmail users. The UI is simple and intuitive. New users can start using it really fast.

Inconvénients

The features of the mobile app are missing a lot of functionality. This means that essentially you have to manage everything from your desktop Streak interface.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à Streak

It was selected mainly for its Gmail integration.
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Streak - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Streak.

Types de licences disponibles pour Streak :

  • À partir de: 0,00 $US/mois
  • Type de licence: Version gratuite, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Streak :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Streak est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Streak :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Streak :

Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Streak :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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