RazorSync

Logiciel et application mobile de gestion des interventions.

4,4 /5 (440 avis) Écrivez votre avis !

RazorSync - Présentation

Description du logiciel RazorSync

Le logiciel de maintenance sur site RazorSync permet aux professionnels des services de planifier et suivre des missions, de gérer le personnel, de réaliser des estimations et des devis, de traiter des paiements et de mettre à jour les dossiers clients sur le site de la mission ou en bureaux, en ligne ou hors-ligne. Avec le logiciel de gestion des interventions RazorSync, les clients gaspillent moins leur temps, réduisent leurs coûts opérationnels, génèrent plus d'affaires, raccourcissent leurs cycles de facturation et renforcent la satisfaction des clients.

Le logiciel abordable de RazoSync est un excellent moyen d'organiser votre entreprise afin de vous laisser gérer vos clients et votre personnel d'interventions, planifier et répartir les travailleurs, optimiser les itinéraires avec l'intégration de Google Maps, tout en éliminant les doublons et les tâches administratives superflues grâce à l'intégration de QuickBooks. Avec RazorSync, il est facile d'estimer, de générer des devis, de facturer et d'accepter les paiements mobiles en interventions pour un cycle de facturation plus efficace qui réduit les formalités administratives chaque semaine. RazorSync contribue à augmenter la productivité et l'efficacité de votre entreprise, tout en réduisant le taux d'erreurs pour améliorer les flux de trésorerie et éliminer les tâches administratives.

RazorSync est un logiciel de service mobile parmi les mieux classés sur l'App Store et Google Play. Le logiciel de maintenance sur site de RazorSync est lauréat du prix Silver de la 12e édition du programme Dealer Design Awards dans la catégorie Contractor Services and Software. RazorSync a également reçu la palme durant la 11e édition des American Business Awards tenus chaque année. RazorSync a été reconnu parmi 3 200 nominés pour son utilisation optimale sur le terrain, ses fonctionnalités robustes, ses améliorations continues, son support client exceptionnel et son prix abordable, adapté à toutes les tailles d'entreprise.

À propos de RazorSync, LLC.
RazorSync est l'un des principaux éditeurs de logiciels/applications dans le secteur de la maintenance sur site, dont le siège social est situé à Minneapolis, dans le Minnesota. Sa mission est de fournir des solutions abordables qui permettent aux clients d'optimiser leur productivité et leur rentabilité.

RazorSync - Présentation

Prix

À partir de
40,00 $US/mois

Types de licence

Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix

RazorSync - Fonctionnalités

Appareils
Pour quelle entreprise ?
TPE PME GE
Disponible dans les pays suivants
États-Unis, Canada, Australie
Langues
anglais

Médias

iPhone Application
Signature Capture and Photos Update Customer Account
Work Order Detail with Tax
Parts
Filter Schedule View by Status
Color-Coded Techs and Jobs
Unassigned Service Requests
Search Customer Records
Update Customer Records to QuickBooks
Manage and Track Technicians
Vidéo de RazorSync Capture d'écran pour RazorSync : iPhone Application Capture d'écran pour RazorSync : Signature Capture and Photos Update Customer Account Capture d'écran pour RazorSync : Work Order Detail with Tax Capture d'écran pour RazorSync : Parts Capture d'écran pour RazorSync : Filter Schedule View by Status Capture d'écran pour RazorSync : Color-Coded Techs and Jobs Capture d'écran pour RazorSync : Unassigned Service Requests Capture d'écran pour RazorSync : Search Customer Records Capture d'écran pour RazorSync : Update Customer Records to QuickBooks Capture d'écran pour RazorSync : Manage and Track Technicians

RazorSync - Avis

RazorSync - Avis

Note globale
4,4
/
5
Excellent
233

Très bien
150

Moyen
45

Médiocre
9

Mauvais
3

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,1
Simplicité d'utilisation
4,2
Support client
4,5
87% des utilisateurs recommandent cette application
Will M.

Best Bang for Buck!

I run an energy auditing / inspection firm and I have tried dozens of other apps to help automate and track our workflow. We don't fit the standard mold of service companies since a majority of our business is new construction. We don't fit the mold of production companies since we are service based.

RazorSync is the only "of the shelf" solution that we could customize to fit our workflow. I have greater control and vision throughout our company now that everything is being tracked and measured through RazorSync.


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Pavel S.

What I would like have added or changed

I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.


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Natalie B.

Lots of potential, but not quite there

Nice to be able to see (for the most part) where employees are and dispatching works very well. RS would be a better fit for a company that could use it as designed. Unfortunately, in order to get RS to operate as we need it to to, we have had to make up many complicated and time consuming procedures that offset much of the time savings afforded to those whose business models are more compatible w/ RS's design. The ability to make customizations could potentially solve this issue.

Customer service leaves something to be desired.


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Duane T.

RazorSync is great for any sized business


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Marc M.

very good program, with a few minor changes can be great!

Time-efficient , least paperwork more profit!


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Will M.
Secteur d'activité: Services aux consommateurs
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
Traduire en français
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Best Bang for Buck!

Publié le 11/06/2016
Provenance de l'avis : GetApp

I run an energy auditing / inspection firm and I have tried dozens of other apps to help automate and track our workflow. We don't fit the standard mold of service companies since a majority of our business is new construction. We don't fit the mold of production companies since we are service based.

RazorSync is the only "of the shelf" solution that we could customize to fit our workflow. I have greater control and vision throughout our company now that everything is being tracked and measured through RazorSync.

Avantages

Customized statuses... Hands down our most important feature. We have several different types of inspections that have stages and steps that require both field users and office users to complete. Since we were able to customize the statuses to fit the stages of the project, I can see where everything is at a glance. I can color code the statuses by the responsible employee so that when glancing at the calendar, I know that I shouldn't see any bright yellow statuses that are over a week old... That tells me to go check on Kevin and see if he has a pulse. That type of tracking is INVALUABLE!!! I'm not waiting on reports or taking an employee's word that their tasks are completed.

All the other features are great but you can find the same features elsewhere (and pay a lot more).

Inconvénients

Most of my cons are specific to the odd nature of our work. We routinely have different inspectors team up for a day and separate the next day and there is no way of assigning more than one employee to a task/work order. This leads to creating place holder events to indicate that the employee should look to another employee's schedule. It works... it's just a bit clunky.

UI- RazorSync does not appear nearly as polished as it's competitors. Because of the functionality, I feel that it's an acceptable trade off. The web browser view is the largest problem design wise. Again, we have as many users in the field as we do in the office so half of our company uses the web browser view. If you just run through the mobile app, you probably won't notice the awkwardness.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Pavel S.
Secteur d'activité: Services et installations de loisirs
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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What I would like have added or changed

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 01/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

I like it very much it suits our needs very well and I notice a steady improvement. So far the customer service has been great every time a call. I believe over the last 3-4 years we had a technical issue only once when Amazon servers were down or something. Will keep on using it and recommending it to my peers.

Avantages

Custom service forms. I can create a standard form for pretty much any need. I like the automatic invoicing and Quickbooks integration, gps locator for field workers and time keeping is also great

Inconvénients

I am not sure if it is a "con" but I wish after I import all invoices from Razorsync to Quickbooks, that the invoices already have the checkmarks for the allowed payment options, as now after I generate 50 invoices I need to open each one and checkmark the 2 payment options (bank transfer and CC). On the other hand that way I may catch a wrongly generated invoice.

Another thing I don't like is when I set the recurring services/ work orders and I add a service item when I set up the recurring service (i.e. the cost of the service and a service form to be filled by our employee), the next time I set any service for this client it will include the same forma nd the same service item - so I need to go in and delete those --- is there a way to add service forms and items in a recurring service without having those aper in every later job for the same client?

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Réponse de RazorSync

Thank you for the great review Pavel! We are grateful to be able to help your business. If you ever need anything, please feel free to reach out to us.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Natalie B.
Secteur d'activité: Eau/gaz/électricité
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
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Lots of potential, but not quite there

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 02/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Nice to be able to see (for the most part) where employees are and dispatching works very well. RS would be a better fit for a company that could use it as designed. Unfortunately, in order to get RS to operate as we need it to to, we have had to make up many complicated and time consuming procedures that offset much of the time savings afforded to those whose business models are more compatible w/ RS's design. The ability to make customizations could potentially solve this issue.

Customer service leaves something to be desired.

Avantages

Relatively easy to use.

Inventory management w/ price tiers is useful, but we havent actually used that feature yet.

Inconvénients

Lacks intermediate levels between admin and user. It would be nice if you could supervisors the ability to make WOs w/o giving them access to other sensitive information.

Lacks fields that are visible to management, but not employees (for instance a place to put billing information for jobs that are based on a bid price rather than an hourly labor rate)

Service items are not time stamped which makes them unhelpful for many types of reports.

Not bilingual.

Frequent technical issues including issues w/ GPS.

Breadcrumbs are hard to interpret because you can zoom in enough. Makes it impossible to tell when an employee started and stopped at a given location.

It would be nice to be able to close out multiple WOs that are part of the same service request at the same time/ if it was more friendly for those situations that might only have one line of billing despite multiple people or days of work being required.

Makes you change password too frequently.

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Réponse de RazorSync

Thank you Natalie for your review and feedback, we appreciate it. Please let us know if we can help you with anything.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 5.0/10

Duane T.
Secteur d'activité: Services aux consommateurs
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
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Traduire en français

RazorSync is great for any sized business

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 06/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

I like the flexibility that comes with Razorsync. I can make adjustments on the fly

Inconvénients

Inventory management portion leaves a lot to be desired

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Réponse de RazorSync

Thank you Duane for this review! I am glad this has allowed you more flexibility. Please reach out if you ever have any questions!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Marc M.
Secteur d'activité: Construction
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français
Traduire en français

very good program, with a few minor changes can be great!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 01/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Time-efficient , least paperwork more profit!

Avantages

price, support, offline capabilities, relatively easy to use.

Inconvénients

QB integration, communication with customers(ex. mail to only one person at a time), miss some intuitive options, no statement or finance charging option

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Réponse de RazorSync

Thank you Marc for this review! I'm so glad we've been able to assist!! Please reach out if you have any questions, our team is always happy to help!!!

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Recommandation utilisateur
8,2/10
Basé sur 440 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : recommandation utilisateur
Comparer avec les alternatives

RazorSync - Prix

RazorSync - Prix

À partir de
40,00 $US/mois
Essai gratuit
Abonnement
Rapport qualité-prix
Rapport qualité-prix
4,4/5
Basé sur 440 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : rapport qualité-prix
Comparer avec les alternatives

RazorSync - Fonctionnalités

RazorSync - Fonctionnalités

API
Audit
Données en temps réel
Facturation
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Gestion des flux de travail
Gestion des stocks
Importation et exportation de données
Intégration de tiers
Monitoring
Notifications automatiques
Piste d'audit
Rapports en temps réel
Rapports et statistiques
Rapports personnalisables
Stockage de documents
Suivi de l'inventaire
Suivi des activités
Tableau de bord d'activités
Fonctionnalités
4,1/5
Basé sur 440 avis utilisateurs
Comparatif des alternatives : note sur les fonctionnalités
Comparer avec les alternatives

Catégories

RazorSync - FAQ

RazorSync - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur RazorSync.

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour RazorSync ?

Types de licences disponibles pour RazorSync :

À partir de: 40,00 $US/mois

Type de licence: Abonnement

Essai gratuit: Disponible

Q. Quelles sont les principales fonctionnalités du logiciel RazorSync ?

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de RazorSync.

Q. Qui utilise RazorSync ?

Utilisateurs habituels du logiciel RazorSync :

PME, Grandes entreprises, Entreprises de taille moyenne

Q. Dans quelles langues RazorSync est-il disponible ?

Langues dans lesquelles RazorSync est disponible :

anglais

Q. Quels sont les types de licence disponibles pour RazorSync ?

Types de licences disponibles pour RazorSync:

Abonnement

Q. RazorSync prend-il en charge les appareils mobiles ?

Appareils pris en charge par RazorSync :

Android, iPhone, iPad

Q. Avec quelles applications RazorSync peut-il s'intégrer ?

Applications s'intégrant à RazorSync :

Google Calendar, Google Maps, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced

Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour RazorSync ?

Ressources d'aide disponibles pour RazorSync :

FAQ, Support en ligne, Support téléphonique, Tutoriels vidéo, Base de connaissances