BQE CORE Suite

4,5 (748)
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Temps et facturation | Gestion de projet | Comptabilité

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BQE Core facilite la gestion de votre entreprise et en optimise la rentabilité. La plateforme organise les informations, automatise les tâches répétitives et vous permet à votre entreprise de consacrer plus de temps à l'offre de services à vos clients plutôt qu'à la gestion de processus internes. Inscrivez-vous pour une version d'essai gratuite.

BQE Core est une solution évolutive et intégrée de suivi du temps et des dépenses, de gestion de projet, de facturation et de comptabilité pour les entreprises de toutes tailles. Celle-ci est conçue par des architectes, des ingénieurs et des experts-comptables pour répondre aux besoins spécifiques des entreprises de services professionnels. Elle regorge de fonctionnalités simples et puissantes conçues pour aider les entreprises à stimuler leur trésorerie en accélérant leur processus de facturation, tout en améliorant considérablement leur gestion de projet et leur capacité à analyser les performances.

Des partenariats certifiés avec Intuit, MYOB et d'autres leaders du marché garantissent que Core extrait, personnalise et fournit intuitivement des résultats personnalisés à partir de tout logiciel de comptabilité tiers.


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BQE CORE Suite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BQE CORE Suite

4,5 (748)
VS.

À partir de

29,00 $US
mois
45,00 $US
mois

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

167
138

Intégrations

16
21

Simplicité

4,3 (748)
4,0 (613)

Rapport qualité-prix

4,5 (748)
4,0 (613)

Service client

4,6 (748)
4,2 (613)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

Kantata

4,2
Alternative n° 1 à BQE CORE Suite
Mavenlink est une plateforme logicielle moderne destinée aux agences et entreprises de services professionnels qui...

Paymo

4,7
Alternative n° 2 à BQE CORE Suite
Une solution de gestion du travail pour les PME et équipes qui offre des outils natifs de gestion du temps, gestion de...

WorkflowMax

4,3
Alternative n° 3 à BQE CORE Suite
WorkflowMax vous permet de gérer tous vos besoins en matière de gestion de tâches et de projets dans un système unique...

Spider Impact

4,6
Alternative n° 4 à BQE CORE Suite
Spider Impact est une solution intégrée qui aide les grandes entreprises à suivre les KPI (Key Performance Indicator) à...

Avis

Note globale

4,5 /5
(748)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà BQE CORE Suite ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 748
Tanya
Tanya
Note globale
  • Secteur d'activité: Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great product fro expense and time tracking, and way more

Publié le 12/01/2024

Avantages

I have been using BQE Software for almost 4 years now. I have been reguarly logging hours and expenses as part of my daily work. I really love the app version in which I can snap a picture on the go from my receipt and toss the receipt away immediatelly. It has saved me tons of time of collecting receipts and then balancing my credit card account.
Tracking billable hours is also pretty easy and there are couple of options to do so for each personality from using project timers that you can play and pause to straight old-fashined type of plug-in. Overall, I am very happy of this software.

Inconvénients

I like all features I have to use for my work.

Deborah
Note globale
  • Secteur d'activité: Secteur maritime
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

This product delivers...if you want it, it can be done.

Publié le 12/06/2023

the exec. appreciates the overall business analysis that can be obtained, time keeping is given...

the exec. appreciates the overall business analysis that can be obtained, time keeping is given back to the body of the staff and not the admin. staff, and can be seen and impacted live. project management is a complete task, not just partial tasks here and some in another area. Generally positive...difficult at first because change is hard, but once the benefits are realized, embraced ultimately.

Avantages

once full integration is close, one can really see how the product can fully encompass all aspects. full analysis can be achieved if all data is inputted, but only then. if pieces are missing, so is the entire impact. time keeping can be accurate for all the employees...same story, expenses can be fully analyzed, project costing can be fully analyzed...but one must enter all of the data. it replaces most existing processes so it's difficult for some to "move on" so as not to duplicate. there are some glitches, but there usually is.

Inconvénients

there might be too many features...not all businesses have them and while some recognize it, some will try to fill in all the blanks and this can be time wasteful. while there is a lot of "help", "dumbing it down" is never a bad thing. why not make it easy to understand? not everyone is an engineer...admins use it as well so keep it easy to understand for all. this gets more important the bigger the company gets...will support more administrative positions, so use the "kiss" principle-keep it simple st***d. admins will get these tasks delegated to them ultimately so make it easier to understand no matter the degree/education

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

JUST DONT!!!!!! Refused to give refund after acknowledging it doesn't work

Publié le 28/03/2020

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with...

It was the most expensive waste of time I've experienced in a long while. It's right up there with Yelp advertising.

Once you get pay it's over. I determined that this didn't work for me at a bout 2 weeks in. But, I was patient and tried to work through it with them. Roughly a month later, we came to the understanding that it doesn't do what I need, and they can't make it do what I need. (Quickbooks and Method Crm was doing this stuff before)

I asked for a refund or even for the remainder of the year I paid for. I was told they "Don't Do Refunds"

So, They're cool with over-promising, Taking $650, understanding that you're not using the program any longer, and are dissatisfied.

Pretty Lame If You Ask Me

Avantages

The Sales guy was really friendly and try to rush me into a holiday sale. I should have known.

Inconvénients

It was promised to be totally customizable to any business. It absolutely was not. I spoke with customer service well over 10 times, probably 20 calls. They could show me how things were set up, but never really able to make it work with my business flow as I had with Quickbooks.

The program was often slow and sluggish between screen changes (I have very fast ethernet connection 250mbps DL speed). Many features were on different screens and made for a lot of loading time between simple tasks. Again....not customizable when I bring it up.

Réponse de BQE Software

Hi there! We are sorry that you weren't able to use the program as intended. We do offer 15-days free trial and live demos of our product and keep everything transparent to give our customers a chance to review the product before they actually purchase. We have hundreds and thousands of users worldwide who rely on our products each day to successfully run their business.

We are truly sorry to see you go and hopefully you will give us another chance in the future. Please feel free to reach out to us at [email protected].

Erica
Note globale
  • Secteur d'activité: Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

BQE Makes Project Management Easy

Publié le 30/01/2024

Avantages

Assigning tasks and projects to team members is easy and quick.

Inconvénients

Some fields are redundant and repetitive but it's not a huge issue.

Juan Pablo
Note globale
  • Secteur d'activité: Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best product out there, basically out of the box .... no implementation needed

Publié le 26/01/2023

Just great, it allows me to have a far quicker pulse of the business in financial terms and also...

Just great, it allows me to have a far quicker pulse of the business in financial terms and also marketing wise keeping track of proposals.

Avantages

It is very well structured, in a logical manner and has put a lot of attention into details of how projects can be deployed in so administrative ways in the AE industry. It can keep a project very simple o very sophisticated in terms of phases, budgets, reporting, etc.

Inconvénients

Moving from Archioffice (the previous software from BQE) to CORE was not flawless at all. I would have liked more support from BQE and that they acknowledge it is not flawless or that things willl appear automatically.

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BQE CORE Suite - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur BQE CORE Suite.

Types de licences disponibles pour BQE CORE Suite :

  • À partir de: 29,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel BQE CORE Suite :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles BQE CORE Suite est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par BQE CORE Suite :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à BQE CORE Suite :

AffiniPay, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, QuickBooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

Ressources d'aide disponibles pour BQE CORE Suite :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

Catégories connexes

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