
Logi Symphony
En savoir plus sur Logi Symphony
Logi Symphony permet aux moyennes et
grandes entreprises de mettre en place de nouvelles
capacités d'analyse et de business Intelligence
dans leurs applications :
- Se connecter à n'importe quelle source de données.
- Aligner les données sur l'ETL (Extract Transform Load), les performances des données, la qualité
des données et la structure des données.
- Intégrer des tableaux de bord, un reporting au pixel près, une analyse de simulation et un libre-service directement dans vos applications.
- Créer du contenu avec des visuels et une
flexibilité interactive.
- Améliorer les données grâce à des analyses prédictives, prévisionnelles,
de regroupement et de valeurs aberrantes.
- Intégrer avec des API (Application Programming Interface) entièrement ouvertes et en marque blanche.
- Intégrer la sécurité avec l'authentification SSO (Single Sign-On) et l'authentification fédérée.
- Intégration facile à faible niveau de code/sans code (iframeless).
- Extensibilité totale à l'aide de plusieurs API bien documentées.
- Déploiement n'importe où (cloud géré, sur site).
- Configuration pour un ou plusieurs locataires.
La plateforme Logi Symphony offre l'extensibilité nécessaire pour répondre à l'évolution des besoins et correspondre à votre marque, une capacité d'intégration pour la diffusion d'informations selon l'environnement professionnel des utilisateurs et des fonctionnalités de libre-service pour traiter les rôles et compétences de ceux-ci. L'éditeur stimule rapidement l'adoption de l'analytique dans votre application.
Avec Logi Symphony, vous pouvez intégrer l'analytique au centre de votre organisation et de vos produits pour permettre à chacun d'analyser des données, de partager des informations et de prendre des décisions éclairées. L'éditeur permet aux entreprises de créer des applications analytiques conçues spécifiquement pour les rôles et compétences des utilisateurs selon leur environnement professionnel, puis de les intégrer aux flux de travail et modèles de sécurité existants.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Autriche et 31 autres
Langues
anglais
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Images




Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Logi Symphony : 86
Alternatives
SAP Crystal Reports

Tableau

IBM Cognos Analytics

Microsoft SQL Server

Avis
Vous avez déjà Logi Symphony ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Company, Fantastic Customer Support
Publié le 17/12/2019
Logi's approach to me as a customer has made me feel like part of the family, they are approachable...
Logi's approach to me as a customer has made me feel like part of the family, they are approachable and friendly at all levels. Besides having a great product, the outstanding Customer and Technical Support is one of the main reasons why we retain them.
Avantages
Embeddable - Logi Studio expedites development. Most basic reports can be written in minutes and published via drag and drop in seconds.
Customer Support - Logi respond to all questions and problems I encounter in a timely manner, in fact they often go beyond what I expect and provide. These are dealt with at the Technical Account Manager level without having to open a case number.
Inconvénients
Nothing comes to mind... Nope, still nothing!
- Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise: 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Izenda Embedded BI - gives true Ad-Hoc reporting to your user base.
Publié le 05/08/2016
As a provider of bespoke software solutions I first started to look at Izenda about 7 years ago as...
As a provider of bespoke software solutions I first started to look at Izenda about 7 years ago as a means to provide true Ad-Hoc reporting and to get away from having to develop reports in SSRS. Izenda gives the power of report creation and management back to the user base and will free your IT staff from having to create custom or numerous versions of reports for your clients. You can create a core base set of reports that best suite your solution and let your clients develop / expand them further. I like that it has a lot of base functionality but can also be "customized" to bend to all sorts of requirements and needs. Over the years I have seen quite a few and some of these have then been added back into the product. Not many Vendors would allow that or be so flexible.
Avantages
Izenda allows seamless white label integration for non-technical users but also allows technical users to customize all areas to provide a powerful solution that matches their core solution. It pushes the reporting burden away from IT and into the hands of the user and allows for complex reporting in a simple to use UI experience.
Inconvénients
The documentation whilst getting better still needs to be kept more up to date
- Secteur d'activité: Enseignement primaire et secondaire
- Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
IZENDA and Views
Publié le 05/10/2017
Could use a little work.
Could use a little work.
Avantages
Izenda is going to be easy for the end user, but getting to that part is a small struggle. It is fairly easy for users to drag and drop and produce pretty reports.
Inconvénients
It seems there has to be a better way that to create views for everything! I find that very time consuming and frustrating.
- Secteur d'activité: Logiciels
- Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great ad hoc reporting engine
Publié le 27/02/2017
From my perspective as a software developer who integrated Exago's software into our own, they...
From my perspective as a software developer who integrated Exago's software into our own, they provide many flexible features that allow you to customize the product depending on your own needs. For example, Exago provides several interfaces that allow us to manage our customer created data, where we store the reports and schedules created by our customers in our own database tables. They also provide other extensibility features, like server events that allow you to add custom code for specific events during a report execution.
We have used the api to "publish" reports for use in other parts of our application, as well as replace legacy asp reports in our application with reports created in Exago. This has helped us tremendously in standardizing reports across our application in terms of the terminology used as well as the data that is returned. Now when our customers try to compare results from various reports across our application, there is much more consistency.
Avantages
We integrated Exago software as an ad hoc reporting engine for our customers. It allowed us to expose our data model to our customers and provide for them a way to create their own reports. Some of the features that we benefited from, which we did not have in our legacy solution were the ability to create custom formulas in a report and also the ability to schedule a report.
Inconvénients
Our data model is very large and we would like to see some future improvements on how the designer handles all of the field lists so that the designer could be more responsive.
- Secteur d'activité: Logiciels
- Taille de l'entreprise: 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Exago has brought a feature rich business intelligent support solution for our company's...
Publié le 06/08/2018
We have over the last year applied Exago's API and user architecture to great advantage in creating...
We have over the last year applied Exago's API and user architecture to great advantage in creating effective solutions for measuring our performance as a group and for individual workers. Though some what difficult to access , Exago's customer support has proved valuable for our company in developing applications for our native management and ad reporting performance systems. We would advise in order to insure a proper fit for your company's management software to engage with Exago's customer service a full interview in order qualify their API and development architecture as a proper fit for your company. Once that cycle and analysis is complete and the necessity for future IT cycles is reduced, we can say Exago is highly recommended.
Avantages
Exago features highly adaptable and easily integrated API. We believe the 1 year and renewable purchase licensing fees are competitive and affordable.
We can , for one single year auto renewable purchase price, make applications for our systems that will apply to multiple servers.
Inconvénients
Exago reports that IT is unnecessary after development and integration . We have not found this to necessarily to be true.
We believe Exago's customer service resources are a challenge to access.
Logi Symphony - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Logi Symphony.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Logi Symphony ?
Types de licences disponibles pour Logi Symphony :
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise Logi Symphony ?
Utilisateurs habituels du logiciel Logi Symphony :
201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Logi Symphony est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Logi Symphony est disponible :
anglais
Q. Logi Symphony prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Logi Symphony :
Q. Avec quelles applications Logi Symphony peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Logi Symphony.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Logi Symphony ?
Ressources d'aide disponibles pour Logi Symphony :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique
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