
En savoir plus sur Pexip Engage
Pexip Engage permet aux entreprises de communiquer avec leurs clients et prospects au moment et sur la plateforme de leur choix. La solution omnicanale prend en charge les réunions physiques et virtuelles et peut être programmée à partir du site web ou par des agents individuels.
La plateforme permet aux entreprises de rationaliser et de rapprocher plus efficacement les employés des ventes, du recrutement et du support client de leurs objectifs.
Options de tarification dès :
Non fourni par l'éditeur
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Clients types
- Auto-entrepreneurs
- Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
- Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
- Grandes entreprises (500 employés minimum)
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
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Images



Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Pexip Engage : 72
Alternatives
Upvio

ConexED

Hamilton Meeting

Google Workspace

Avis
Vous avez déjà Pexip Engage ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

- Secteur d'activité: Banque
- Taille de l'entreprise: 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Easy to use
Publié le 02/01/2019
Avantages
Works on efficiency. You minimize the time on planning an appointment with customers
Inconvénients
The chance on less quality leads is higher. It's best to do a check by contact the customer after planning an appointment.
- Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise: 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
PEXIP Online Scheduling Tool
Publié le 24/02/2023
Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Location...
Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Locations- Advisors- Teams- Meeting-type (video-location-office), you can't think about something that is not possible.
Avantages
The PEXIP appointment TOOL works really well in our company with more then 150 advisors with different skills, locations and time-shedule.The online integration with our website is great. You can work with LEAD-segments, to limit the subjects a client can choose on a particular webpage. The look and feel of PEXIP is profound adjusted to our company-branding. PEXIP provides really well working API's, to integrate you back-end databases and company-software.On the fly synchro with the agents agenda.Full control of the appointment-shedule by the advisors, works autonome without intervention of the administrator.
Inconvénients
I can't find any improvements.Through the years, PEXIP developped all our demands.
- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Skedify
Publié le 09/04/2019
Avantages
It's positive that our clients can make their own oppointment online.
Inconvénients
It's not so simple to work with, to change appointments, ....
Réponse de Pexip
Hi Yannice,
Thank you for your review. We take your remarks by heart and want you to have a complete and easy experience . We will reach out to you to give you some extra information and training materials. We strive to be a 5* company all the way.
- Secteur d'activité: Services financiers
- Taille de l'entreprise: 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Easy and simple
Publié le 26/12/2018
Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!
Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!
Avantages
It's easy to use, there are very few errors and if there are, the customer support service is very helpful and acts fast. The slightest problem is dealt with within a few hours and the solution is tested thorougly... Super!
Inconvénients
Nothing really. It would be nice if there was a '2 way link' between my calendar and skedify. If I make changes to the appointment in my calendar, this is not modified in skedify, which can be confusing for customers. But if we make te effort the also change it in skedify, the problem is solved.
Réponse de Pexip
Hi Catherine, thank you for the review. Concerning your remark on the 2-way communication, we need to develop an Outlook add-in. It is on the roadmap and will be released in the future after thorough testing! Our solution is constantly evolving and new features keep on coming constantly!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify
- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Review Skedify
Publié le 09/04/2019
It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to...
It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to our needs.
I look forward to the evolution.
Avantages
Easy to use. The tool speaks for itself.
It's easy to book a appointment.
It helps the communication with our client.
They get a textmessage so they wont forget the oppointment.
Because of the message less people are too late.
Inconvénients
It's not integrated in Outlook.
Now i need to use 2 planning tools
Réponse de Pexip
Hi reviewer,
Thank you for your review of Skedify. We are happy to read that you are satisfied with the product.
Outlook integration however is possible with Skedify. It is an easy plug and play procedure. We would be happy to help you, Please provide your contact details to [email protected] so we can solve your constraint.
Pexip Engage - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Pexip Engage.Q. Qui utilise Pexip Engage ?
Utilisateurs habituels du logiciel Pexip Engage :
201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues Pexip Engage est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Pexip Engage est disponible :
allemand, anglais, danois, espagnol, français, norvégien, néerlandais
Q. Pexip Engage prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Pexip Engage :
Q. Avec quelles applications Pexip Engage peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Pexip Engage :
Bullhorn ATS & CRM, Google Calendar, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Outlook, Salesforce Essentials
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Pexip Engage ?
Ressources d'aide disponibles pour Pexip Engage :
Service client/e-mail, Base de connaissances
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