
TeamSupport Messaging & Live Chat
En savoir plus sur TeamSupport Messaging & Live Chat
La plateforme de chat adaptée aux grandes entreprises de TeamSupport permet aux professionnels de créer des expériences client unifiées et optimisées entre les équipes d'assistance, de vente et de marketing. En tirant des renseignements des conversations profondes, Messaging & Live Chat élimine non seulement les silos opérationnels, mais augmente aussi la satisfaction et l'efficacité. Le logiciel offre une variété d'outils conformes aux normes de sécurité et permet également aux entreprises de renforcer la confiance de leurs clients envers elles.
Images
TeamSupport Messaging & Live Chat ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

TeamSupport Messaging & Live Chat
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
Conversational Cloud

JivoChat

Google Meet

Intercom

Avis
Vous avez déjà TeamSupport Messaging & Live Chat ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité: Services financiers
- Taille de l'entreprise: 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
SanpEngage is a Snap!
Publié le 14/04/2019
Avantages
It's very easy to use as well as setup. Engaging tool that allows our team to engage with both customers and prospects alike. It's very easy for people on the site to engage with our sales and customer service team.
Inconvénients
Wish it was easier to set schedules so that someone is always on line. It's an oversight sometimes and we don't always realize that no one is online and people that are trying to chat with a rep have to send an email because we don't have anyone online.
- Secteur d'activité: Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy to Use with Great Support!
Publié le 02/04/2019
As the administrator for this software, I have always felt that the support is very good and...
As the administrator for this software, I have always felt that the support is very good and timely, although we have had some technical issues in the past that went unresolved-- "We'll refer this to our design team," etc.
Avantages
SnapEngage has always been easy to use, even with ongoing updates and added features. The proactive chat and the different options for controlling the chat box pop-up has always been a favorite feature of mine. There are many qualifications that can be placed on visitors to determine whether a proactive chat is appropriate, such as a first-time visit to the site, a prolonged period of time spent on a webpage, a certain access point on the website, etc.
Inconvénients
I do not like that the proactive chat does not allow a box for customer/patron contact info, such as email. We have many proactive chats that go unanswered if the customer exits to another software on our site while the proactive chat is engaged. We lose a lot of chat interaction.
- Secteur d'activité: Immobilier
- Taille de l'entreprise: 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Using Snapenage is easy!
Publié le 13/06/2018
Avantages
Snap engage is great for integrating into other products and great for their chat service. It's easy to use.
Inconvénients
It can be buggy. There have been many times where the service has gone down, tickets are not created, chats are reassigned or disappear.
- Secteur d'activité: Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise: 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
10 Snaps for SnapEngage
Publié le 31/08/2018
Avantages
It's easy-peasy to set up and customize the widgets to fit one's requirements in the business. It can also be integrated with different platforms. We use SnapEngage with our 3 major tools without any conflicts and with ease that it only took us not even a day to design, test and roll out. Customer service team is also responsive and very helpful in resolving any issues or answering any inquiries.
Inconvénients
It doesn't allow remote access to the users. We've had instances where our staff forget to log out of the tool and even admins can't kick them out - which causes for offline messages to still come in instead of it being unavailable. Also, it would be better if we can pull up historical logs of messages by custom date instead of using Export periods.
- Secteur d'activité: Hôtellerie
- Taille de l'entreprise: 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Straightforward Chat Function for Businesses
Publié le 11/04/2019
We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill...
We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill and continued to improve over the years. However, the recent price increase has made me rethink our use of the product from time to time.
Avantages
- customizability (added feature since our time using it)
- reporting
- user experience
Inconvénients
- on the admin end, things sometimes look a little outdated
- recently the price went up significantly for people used to having multiple businesses/users
- not integration with social media messaging
TeamSupport Messaging & Live Chat - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TeamSupport Messaging & Live Chat.Q. Qui utilise TeamSupport Messaging & Live Chat ?
Utilisateurs habituels du logiciel TeamSupport Messaging & Live Chat :
Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500
Q. Dans quelles langues TeamSupport Messaging & Live Chat est-il disponible ?
Langues dans lesquelles TeamSupport Messaging & Live Chat est disponible :
anglais
Q. TeamSupport Messaging & Live Chat prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par TeamSupport Messaging & Live Chat :
Q. Avec quelles applications TeamSupport Messaging & Live Chat peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à TeamSupport Messaging & Live Chat :
Azure DevOps Server, HubSpot CRM, Jira, Mailchimp, Microsoft Teams, Salesforce Essentials, ServiceNow, Slack
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour TeamSupport Messaging & Live Chat ?
Ressources d'aide disponibles pour TeamSupport Messaging & Live Chat :
Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour TeamSupport Messaging & Live Chat.
- Logiciels de marketing conversationnel
- Logiciels de relation client
- Logiciels de chatbots
- Logiciels d'expérience client
- Logiciels CCM (Customer Communications Management)
- Logiciels de chat
- Plateformes pour chatbots
- Logiciels de service client
- Logiciels pour support client
- Logiciels de contact client