TeamSupport Messaging & Live Chat

Lancez des conversations percutantes

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La plateforme de chat adaptée aux grandes entreprises de TeamSupport permet aux professionnels de créer des expériences client unifiées et optimisées entre les équipes d'assistance, de vente et de marketing. En tirant des renseignements des conversations profondes, Messaging & Live Chat élimine non seulement les silos opérationnels, mais augmente aussi la satisfaction et l'efficacité. Le logiciel offre une variété d'outils conformes aux normes de sécurité et permet également aux entreprises de renforcer la confiance de leurs clients envers elles.


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TeamSupport Messaging & Live Chat

4,6 (108)
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VS.

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Prix introuvable
Prix introuvable

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

12
67

Intégrations

8
10

Simplicité

4,6 (108)
4,3 (39)

Rapport qualité-prix

4,4 (108)
4,2 (39)

Service client

4,5 (108)
4,2 (39)

Alternatives

Conversational Cloud

4,4
Alternative n° 1 à TeamSupport Messaging & Live Chat
LivePerson est un leader du secteur de l'IA conversationnelle et des chatbots pour grandes entreprises qui augmente les...

JivoChat

4,6
Alternative n° 2 à TeamSupport Messaging & Live Chat
JivoChat est un logiciel de support en ligne (chat) qui offre des widgets de support web et mobiles personnalisables...

Google Meet

4,5
Alternative n° 3 à TeamSupport Messaging & Live Chat
Google Meet est une plateforme de visioconférence qui permet aux équipes de communiquer par messagerie, appel vocal et...

Intercom

4,5
Alternative n° 4 à TeamSupport Messaging & Live Chat
Intercom est une plateforme de relations conversationnelles qui permet aux entreprises de fournir des expériences de...

Avis

Note globale

4,6 /5
(108)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,5/5

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5 avis affichés sur 108
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

SanpEngage is a Snap!

Publié le 14/04/2019

Avantages

It's very easy to use as well as setup. Engaging tool that allows our team to engage with both customers and prospects alike. It's very easy for people on the site to engage with our sales and customer service team.

Inconvénients

Wish it was easier to set schedules so that someone is always on line. It's an oversight sometimes and we don't always realize that no one is online and people that are trying to chat with a rep have to send an email because we don't have anyone online.

Laura
Note globale
  • Secteur d'activité: Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Easy to Use with Great Support!

Publié le 02/04/2019

As the administrator for this software, I have always felt that the support is very good and...

As the administrator for this software, I have always felt that the support is very good and timely, although we have had some technical issues in the past that went unresolved-- "We'll refer this to our design team," etc.

Avantages

SnapEngage has always been easy to use, even with ongoing updates and added features. The proactive chat and the different options for controlling the chat box pop-up has always been a favorite feature of mine. There are many qualifications that can be placed on visitors to determine whether a proactive chat is appropriate, such as a first-time visit to the site, a prolonged period of time spent on a webpage, a certain access point on the website, etc.

Inconvénients

I do not like that the proactive chat does not allow a box for customer/patron contact info, such as email. We have many proactive chats that go unanswered if the customer exits to another software on our site while the proactive chat is engaged. We lose a lot of chat interaction.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Using Snapenage is easy!

Publié le 13/06/2018

Avantages

Snap engage is great for integrating into other products and great for their chat service. It's easy to use.

Inconvénients

It can be buggy. There have been many times where the service has gone down, tickets are not created, chats are reassigned or disappear.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

10 Snaps for SnapEngage

Publié le 31/08/2018

Avantages

It's easy-peasy to set up and customize the widgets to fit one's requirements in the business. It can also be integrated with different platforms. We use SnapEngage with our 3 major tools without any conflicts and with ease that it only took us not even a day to design, test and roll out. Customer service team is also responsive and very helpful in resolving any issues or answering any inquiries.

Inconvénients

It doesn't allow remote access to the users. We've had instances where our staff forget to log out of the tool and even admins can't kick them out - which causes for offline messages to still come in instead of it being unavailable. Also, it would be better if we can pull up historical logs of messages by custom date instead of using Export periods.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Straightforward Chat Function for Businesses

Publié le 11/04/2019

We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill...

We were looking for an easy way to install live chat on our websites. Snapengage has fit the bill and continued to improve over the years. However, the recent price increase has made me rethink our use of the product from time to time.

Avantages

- customizability (added feature since our time using it)
- reporting
- user experience

Inconvénients

- on the admin end, things sometimes look a little outdated
- recently the price went up significantly for people used to having multiple businesses/users
- not integration with social media messaging

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TeamSupport Messaging & Live Chat - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur TeamSupport Messaging & Live Chat.

Utilisateurs habituels du logiciel TeamSupport Messaging & Live Chat :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Langues dans lesquelles TeamSupport Messaging & Live Chat est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par TeamSupport Messaging & Live Chat :

Applications s'intégrant à TeamSupport Messaging & Live Chat :

Azure DevOps Server, HubSpot CRM, Jira, Mailchimp, Microsoft Teams, Salesforce Essentials, ServiceNow, Slack

Ressources d'aide disponibles pour TeamSupport Messaging & Live Chat :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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