En savoir plus sur SuiteDash

SuiteDash is an all-in-one business software that enables collaboration with teams and optimizes interaction with clients. This suite includes features such as a client portal, subscription management, feedback collection, and file storage.

Options de tarification dès :

19,00 $US/mois

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à SuiteDash

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, Nouvelle-Zélande, États-Unis

Langues

allemand, anglais, arabe, espagnol, français , néerlandais

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à SuiteDash

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour SuiteDash : 99

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Application mobile
  • Automatisation des formulaires
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque de contenu
  • CRM
  • Calcul des taxes
  • Champs personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Creation de sous-tâches
  • Création des factures
  • Devis
  • Définition des priorités
  • Déploiement basé sur le web
  • Facturation
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la formation
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion des taxes de vente
  • Gestion des tâches
  • Gestion financière
  • Historique des factures
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Logiciels de gestion des souscriptions
  • Marquage
  • Modification et mise à jour des tâches
  • Modèles de projets
  • Modèles personnalisables
  • Modélisation et conception de processus
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Planification
  • Planification de projets
  • Portail client
  • Portail de facturation
  • Portail des employés
  • Portail libre-service
  • Pour agences créatives
  • Pour les petites entreprises
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Reporting et suivi de projet
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des projets
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Sécurité SSL
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau des tâches
  • Traitement des factures
  • Tâche parent
  • Tâches récurrentes
  • Workflow basé sur les règles
  • Étiquetage des tâches

Alternatives

Basecamp

4,3
Alternative n° 0 à SuiteDash
Basecamp est une application de gestion de projet et de suivi des tâches quotidiennes utilisable par des équipes de...

Jumppl

4,3
Alternative n° 1 à SuiteDash
Jumppl is a project management software designed for small & medium-sized businesses to create, assign & organize...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 2 à SuiteDash
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

ActiveCampaign

4,6
Alternative n° 3 à SuiteDash
Une solution qui regroupe des fonctions d'e-mail marketing, de marketing automation, de CRM (Customer Relationship...

Avis

Note globale

4,9 /5
(457)
Rapport qualité-prix
4,9/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,8/5

Vous avez déjà SuiteDash ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 457
Hugues
Note globale
  • Secteur d'activité: Génie civil
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Tres bon produit

Publié le 30/07/2020

Avantages

Pratique un logiciel de gestion partagé entièrement en ligne et personnalisable.

Inconvénients

J'attends avec impatience une personnalisation plus poussée des devis / factures et la visionneuse excel !

Vigneswaran
Note globale
  • Secteur d'activité: Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Complete and reliable business management software with great customer support

Publié le 31/07/2020

Our whole team is satisfied with SuiteDash. Our work has been more organized and our customer...

Our whole team is satisfied with SuiteDash. Our work has been more organized and our customer outreach is also improving. No complains from customers while using SuiteDash client portal too.

Avantages

1) It has all the software needed to run a business in one place. Email marketing, CRM, Project Management, Client Portal, Invoicing, you name it.
2) Easy and intuitive navigation on their system. Easy to understand and can complete tasks really fast.
3) Automation on repeating tasks. For example adding customer data into the CRM from signup form and performing email marketing.
4) Whitelabel client portal! Previously we were using a different software for this. With SuiteDash, we can provide our client with needed information right from the same software. This saved us alot of time and money.
5) Their customer support is amazing. Really fast response to solve issues. They also listen to customer's requirements and make improvements on the system. Love them for this!

Inconvénients

The system is in improvement stage. Occasionally we do find small bugs but the customer support team has been great to solve them promptly.

Alternatives envisagées 

Trello, Slack et Asana

Pourquoi passer à SuiteDash

To eliminate the use of different software for different tasks. With SuiteDashm our team was able to run everything from business chat, project management and CRM in one place. And since it combines everything in one place, the pricing is much more affordable. We save alot of money and time with SuiteDash.

Réponse de SuiteDash

Thank you for your feedback! We really appreciate you reporting any small bugs that you find - we want to do everything we can to improve the platform for everyone.

Pip
Note globale
  • Secteur d'activité: Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best business decision we've made

Publié le 19/05/2022

It's been amazing. So easy to grow, white-label and develop

It's been amazing. So easy to grow, white-label and develop

Avantages

All the training videos and support they offer. Building out a CRM like this can be challenging. But the step by step options made life easy and quick

Inconvénients

Honestly, there isn't anything. There are things I'm not using yet, but will when we scale to that point

Alternatives envisagées 

monday.com et HubSpot CRM

Pourquoi choisir SuiteDash 

Didn't have what I wanted and the program wasn't as good as i needed it to be

Logiciel antérieur 

HubSpot CRM

Pourquoi passer à SuiteDash

SuiteDash had the support and training i needed to understand how to use it effectively
Mike
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

A CRM that can't take payments, and an "it is what it is, deal with it" approach from...

Publié le 01/04/2022

Overall it's been good. Despite the infuriating load times and confused design, I like the software...

Overall it's been good. Despite the infuriating load times and confused design, I like the software and the community. I also quite like the staff.
But this experience, and the response from [SENSITIVE CONTENT] has left me with a very sour taste in my mouth. I'm rather heavily integrated with Suitedash, so upping and leaving is a big decision but I currently can't trust that they have my interests at heart.

Avantages

Suitedash is a great platform when it works. Granted, it's slower than a stoned snail and it's not winning any beauty awards anytime soon, but it's open, and there's buckets of potential.

Inconvénients

I'll start small: It's slow, really slow. I'm waiting 10 seconds between page loads. I have fibre broadband and all that good stuff, and have accessed the platform from plenty of other connections, so [SENSITIVE CONTENT] ' repeat potestations that it's fast for them just don't cut it. It's slow, admit it.
It's ugly. The interface smacks of something made by someone who saw a CRM, and without much design experience, decided they wanted to do things differently. There's a custom CSS area, but it feels strange having to add my own code to stop my CRM from looking like a multi-era nostalgia game drank too much koolaid.

But these are just appetisers. After having ploughed time into setup (grinding 10 second load after grinding 10 second load) it seems they have no idea about European credit card requirements, which have left most of Europe, and now the UK, without Stripe payments processing. When SCA enforcement came into complete enforcement, many of us have been left without a reliable way to get paid.

They have known about this for over a year. Some of their clients tried warning them, but were ignored.

The required work to get their Stripe integration up to date clocks in at around 80 lines of code (I've performed this myself on some of my own personal implementations). I've been told the fix is coming in weeks rather than days, and furnished with a rather lengthy "It is what it is, just deal with it" response from the [SENSITIVE CONTENT]

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The ONE thing that brings ALL things together!

Publié le 25/09/2022

I want to offer a premium experience for my customers, so I was subscribing to the best of the best...

I want to offer a premium experience for my customers, so I was subscribing to the best of the best software out there to support the different products and services I offer and trying to create a custom experience from my clients - that was frustrating and expensive to say the least. With SuiteDash, the premium experience starts with the positioning of MY BRAND at the forefront thanks to their white labeling and the ability to provide an app for clients to quickly find my company on their devices was just next level. As I mentioned, I no longer need the myriad of subscriptions as I now host my courses, services, bookings, landing pages, email marketing, contracts, project management, CRM, document sharing within the SuiteDash Client Portal saving me nearly 700 bucks in subscription monthly costs. The cost savings is doing wonders for my bottom line. And the SuiteDash suite of services just keeps getting better. This is huge for not just my work with other entrepreneurs, but for contracts that I am pursuing with larger businesses. And it's all right there in in one place and platform.

Avantages

The BEST thing about SuiteDash is the entire ecosystem (LMS, CRM, project management, invoicing, and booking) that works seamlessly on ONE platform out the gate! I've been able to replace the hundreds of dollars I was kicking out to different services, trying to piecemeal the experience I wanted to provide for my clients. With SuiteDash, the foundations are all there under MY BRAND. And as an added bonus, SuiteDash comes with an entire team of developers cranking out updates and features to enhance an already stellar product and expand their product offering.

Inconvénients

The only hang-up I've had is the overwhelm with knowing how to get everything up and running for me. My business is new and growing; learning how to use the product and putting all pieces in place has been a challenge. Thankfully, the team at SuiteDash knows their customer and offers a myriad of options for onboarding and learning everything there is to know about what they've built.

Alternatives envisagées 

Plutio et Agiled
Afficher 5 avis sur 457 Lire tous les avis

SuiteDash - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SuiteDash.

Types de licences disponibles pour SuiteDash :

  • À partir de: 19,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Flat monthly fee, no contracts, no per user fees, no additional fees

Utilisateurs habituels du logiciel SuiteDash :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles SuiteDash est disponible :

allemand, anglais, arabe, espagnol, français, néerlandais

Appareils pris en charge par SuiteDash :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à SuiteDash :

Authorize.Net, Braintree, Google Calendar, PayPal, Plaid, QuickBooks, QuickBooks Desktop Enterprise, SendGrid, SendGrid, Stripe, Twilio, WordPress, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour SuiteDash :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

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