En savoir plus sur Froged

Froged est un logiciel d'engagement et de communication du service client qui aide les entreprises à améliorer la satisfaction des clients, l'intégration des clients et la réussite à long terme des clients. Le logiciel fournit des outils tels que des messages intégrés à l'application, des e-mails comportementaux, un chat en direct et une base de connaissances. Il offre aux utilisateurs une plateforme cloud conviviale et intuitive.


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Froged Logiciel - 1
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Froged ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Froged

4,5 (56)
VS.
Le plus évalué

À partir de

79,00 €
mois
0,00 $US

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

96
83

Intégrations

8
205

Simplicité

4,5 (56)
4,4 (4 101)

Rapport qualité-prix

4,6 (56)
4,3 (4 101)

Service client

4,7 (56)
4,4 (4 101)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 1 à Froged
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

Freshdesk

4,5
Alternative n° 2 à Froged
Freshdesk est un logiciel de service client omnicanal dans le cloud adressé aux entreprises de toutes envergures qui...

LiveAgent

4,7
Alternative n° 3 à Froged
LiveAgent est une solution d'assistance web qui facilite la gestion des cas d'assistance à partir de plusieurs canaux,...

Skalin

4,9
Alternative n° 4 à Froged
Skalin calcule votre score de santé client et vous alerte si nécessaire. Cette solution aide votre équipe à se montrer...

Avis

Note globale

4,5 /5
(56)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Froged ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 56
Roberto
Roberto
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Publié le 15/03/2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Avantages

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Inconvénients

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Note globale
  • Secteur d'activité: Articles de sport
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Like Intercom, but better

Publié le 15/03/2021

Avantages

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Inconvénients

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Alternatives envisagées 

Drift

Pourquoi choisir Froged 

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Logiciel antérieur 

Intercom

Pourquoi passer à Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Josías
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great Functionalities Better For Deep Integrations

Publié le 15/03/2021

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Avantages

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Inconvénients

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Alternatives envisagées 

tawk.to et Intercom

Pourquoi choisir Froged 

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Logiciel antérieur 

tawk.to

Pourquoi passer à Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Max
Note globale
  • Secteur d'activité: Design
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Froged is a great tool for user conversion and upsells

Publié le 15/05/2020

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Great support. Company in Europe! Dedicated team and most important AWESOME and easy-to-use product.

Avantages

The easy way Froged allows creating custom event and tags that get attached to visitor. It's also effortless to communicate with live visitors or segment existing users. Froged has built-in Knowledge base and Updates panel. The information can be sent to visitors inside the chat panel and expanded into a popup. They are currently working on a dedicated full page knowledge base including an updates' timeline. The plugin in can send user automatic message in the chat bubble or via email when certain event/tags are applied to a user.

Inconvénients

There isn't much to dislike apart from some minor annoyances but that is a matter of taste. In my case I'd like to have more customizing options of the chat panel layout and an overall reduction of necessary clicks to accomplish tasks. Furthermore, the Froged brand is very playful and I'd like it to be toned down (less Jack-In-The-Box animations etc.) but they are working on these features so this is only a minor note at this point.

Alternatives envisagées 

HelpDesk, Intercom et Zendesk Suite

Pourquoi choisir Froged 

The livechat! Then the easy segmentation and continues profile building. A simple bot like the one from Continually wasn't converting and people felt that automation was at work.

Pourquoi passer à Froged

Feature for the price! This product is so great at this price point and offers higher value for my goals.
Roger
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Publié le 09/03/2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Avantages

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Inconvénients

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Alternatives envisagées 

Freshdesk

Pourquoi passer à Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
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Froged - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Froged.

Types de licences disponibles pour Froged :

  • À partir de: 79,00 €/mois
  • Type de licence: Version gratuite, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Froged :

11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000

Langues dans lesquelles Froged est disponible :

anglais, basque, espagnol, portugais européen

Appareils pris en charge par Froged :

Android (mobile)

Applications s'intégrant à Froged :

Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour Froged :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Chat

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