
Stripe Billing
En savoir plus sur Stripe Billing
Stripe Billing est une solution d'automatisation de la facturation de bout en bout qui aide les entreprises à gérer les abonnements et les factures avec des modules de facturation et une logique de facturation flexibles. Stripe Billing aide les entreprises à prendre en charge de nouveaux modèles de facturation, à générer plus de revenus et à accepter plus de paiements dans le monde entier.
Avec l'API Stripe Billing, les entreprises peuvent mettre en œuvre des systèmes de facturation flexibles sur n'importe quel site web pouvant être conçus et personnalisés à l'aide de modèles de logique d'abonnement et de tarification. L'API prend en charge tous les principaux paiements par carte de débit et de crédit, ainsi que les méthodes de paiement locales dans plus de 135 devises. Les contrôles de facturation détaillés permettent aux utilisateurs de concevoir et de tester des formules de tarification sur n'importe quel modèle : tarification unique, basée sur l'utilisation, récurrente, par paliers, etc.
Options de tarification dès :
N/A
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Autriche, Australie, Belgique, Bulgarie, Canada, Suisse, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Estonie, Espagne, Finlande, France, Royaume-Uni, Grèce, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Hongrie, Irlande, Italie, Japon, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Malte, Mexique, Malaisie, Pays-Bas, Norvège, Nouvelle-Zélande, Pologne, Portugal, Roumanie, Suède, Singapour, Slovénie, Slovaquie, États-Unis et 33 autres
Langues
anglais
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Stripe Billing : 66
Alternatives
PayPal

Braintree

Vanco Faith

Amazon Pay

Avis
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- Secteur d'activité: Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Perfect for one time payments and recurring
Publié le 05/12/2019
Very satisfied. Definitely great for when you are starting out and even with an established...
Very satisfied. Definitely great for when you are starting out and even with an established business.
Avantages
I like that I can use it directly as well as integrate it with my own point of sale system. I used to have to pay for a software that could do both one time payments and automatic recurring subscriptions but this beat them out. I work mostly from my computer and its easy to get into and if I can't remember how to do one functions I can easily get what I need from their support forums or support chat.
Inconvénients
Only thing this won't do is notify me if a payment doesn't go through, but there is a quick fix for that. I just use zapier and now I receive an email notification if that happens. Oh and I had a chargeback once I'd like to see an option to upload multiple documents for disputes not just one. I get that there is only so much file size available in messages plus my contract took care of that issue.
Alternatives envisagées
PayPalPourquoi choisir Stripe Billing
Cost. There are a few more features in Zoho that came out recently that I would use but I am trying to keep my overhead as low as possible right now.Logiciel antérieur
Zoho SubscriptionsPourquoi passer à Stripe Billing
Better features in my opinion and how I operate.- Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
The best payment gateway
Publié le 17/09/2020
Mostly great, like I said, the learning curve isn't the shortest, but as they have lots of options...
Mostly great, like I said, the learning curve isn't the shortest, but as they have lots of options (that, after going through that learning curve you'll find they're needed in order to give your customers the best options and support) you'll be able to offer a great service for your clients, no need to get in trouble with clients because of the payment gateway.
Avantages
They take privacy in a very serious way. And they know their product is used mostly by developers, so their site has plenty of support, examples forums and every kind of resource that makes it easier for developers to implement payments on any platform. Also, they have options to manage clients and subscriptions that can be billed for in a fixed period of time, give them free trials, etc. Their commissions aren't the cheapest, but I consider they aren't also very expensive.
Another thing that we liked is that they keep developing their offer, like accepting payments via convenience stores (currently in beta while i'm writing this review)
Inconvénients
It has a big learning curve. At first it's difficult to get familiar with all the concepts they use for their different parts of the process, I wasn't able to find a simple tutorial on their site (found some in external sites).
- Secteur d'activité: Internet
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Nuestra solución favorita
Publié le 01/07/2022
Avantages
En todos nuestros ecommerce usamos Stripe, y en especial Stripe billing lara la gestión de suscripciones, el proceso es muy sencillo, y la documentación para el onboarding muy detallada. Y sin duda, lo mejor que ofrece Stripe es la atención al cliente 24/7 a través del chat.
Inconvénients
Contentos con la herramienta, aunque estaría muy bien que el fee sea un poco más bajo.
Alternatives envisagées
Braintree- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 4.0 /10
Stipe Has Limitations and Difficult to Work With
Publié le 20/05/2021
It is like using software from the 1990s. This is great to use because you do not need a landline...
It is like using software from the 1990s. This is great to use because you do not need a landline but they need to add functionality such as taking a credit card in the field or in the store without an internet connection.
Avantages
I like that I can take payments via my ecommerce website.
Inconvénients
I cannot input a custom note to the customer. I have to have too much info to run a credit card such as billing address. This is very cumbersome. I need to have a credit card swipe to bypass having to key in a lot more info. I have asked customer service about this and they say someone will call to discuss but that has never happened
Alternatives envisagées
ShopifyPourquoi choisir Stripe Billing
needed ecommerce plus point of sale solution that was all in one, not one service for ecommerce billing and one for in person point of sale billingPourquoi passer à Stripe Billing
Shopify is expensive and bills per transaction as well as a percentage of sale
- Secteur d'activité: Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The best in its class
Publié le 27/04/2022
Stripe Billing is the best way to start receiving payments from your customers via online. It does...
Stripe Billing is the best way to start receiving payments from your customers via online. It does have a powerful dashboard full of features, a great customer service to guide you through any circumstance you need help with. The payouts are consistent, and I find them to be the best alternative in the market after trying different providers.
Avantages
Powerful invoicing system
Recurring Payments capabilities
Great graphical dashboard
Top-notch customer support
Inconvénients
The fees might be any lower than they are. 2.9% plus $0.3 plus 0.5% per recurring payments, increase the prices considerable, without counting on the federal taxes.
Pourquoi passer à Stripe Billing
Stripe is easier to configure, does provide better customer support, the API and dashboard are way better than all those alternatives, and the features overall go beyond than the ones offered by its counterparts. Additionally, getting access to Stripe was a straightforward process in comparison to other alternatives full of hurdles.Stripe Billing - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Stripe Billing.Q. Qui utilise Stripe Billing ?
Utilisateurs habituels du logiciel Stripe Billing :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Stripe Billing est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Stripe Billing est disponible :
anglais
Q. Stripe Billing prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Stripe Billing :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Stripe Billing peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Stripe Billing :
NetSuite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Stripe Billing ?
Ressources d'aide disponibles pour Stripe Billing :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
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