En savoir plus sur Resly

Resly is a property management system designed to help Australian hotels and resorts handle compliance, task scheduling, guest communications, payment processing, and other processes on a unified platform. Administrators can utilize audit logs and custom reports to evaluate accounts and ensure compliance with various regulatory standards.

Resly lets organizations securely store data within a cloud-based repository to mitigate risks related to viruses, malware, and hardware theft. Hotels can schedule and send branded emails or SMS messages to guests and utilize Resly Direct to manage bookings. Resorts can automate payments, streamline bank reconciliation processes, and access statements, reports, and other information from within a centralized platform.

Resly facilitates integration with various third-party systems and booking channels such as Expedia, Mailchimp, Airbnb, Feefo, and more.

Options de tarification dès :

30,00 $AU/mois

  • Free Version
  • Essai gratuit
  • Subscription

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Resly

Resly - Principaux avantages

Resly is a cloud-based system enabling hoteliers to manage properties, channels and bookings.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie

Langues

anglais

Options de tarification dès :

30,00 $AU/mois

  • Free Version
  • Essai gratuit
  • Subscription

Les 5 meilleurs logiciels similaires à Resly

Images

Resly Logiciel - 1
Resly Logiciel - 2
En voir 3 de plus
Resly Logiciel - 1 Resly Logiciel - 2

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Resly : 110

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analytique des canaux
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Bibliothèque de contenu
  • Booking Management
  • CRM
  • Calcul et validation des frais
  • Champs personnalisables
  • Comptabilité
  • Comptabilité intégrée
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Correction en temps réel
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la conception
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion de site web
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des modèles
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des spas et des activités
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Grand livre général
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Inventaire des salles
  • Kill switch
  • Messagerie SMS
  • Mise à jour automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Modèles prédéfinis
  • Médiathèque
  • Notes de réservation
  • Outils de réservation en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement bancaire
  • Recherche/Filtre
  • Relevés clients
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Sauvegarde automatique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des éléments facturables
  • Support client
  • Synchronisation de données
  • Synchronisation du calendrier
  • Synchronisation multicanale
  • Système de calendrier et de rappel
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Tarification dynamique
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Validation croisée de la comptabilité

Alternatives

NewBook

4,7
Alternative n° 1 à Resly
NewBook est une solution de gestion immobilière et un moteur de réservation universel conçu pour les locations...

eviivo

3,8
Alternative n° 2 à Resly
eviivo est un système de gestion des réservations et des canaux qui permet aux petites entreprises d'hôtellerie et de...

Beds24

4,8
Alternative n° 3 à Resly
Beds24 est une solution cloud de gestion immobilière qui offre un gestionnaire de canaux et un moteur de réservation...

Hostaway

4,6
Alternative n° 4 à Resly
Hostaway est une solution de gestion de chaîne pour les locations de vacances qui synchronise automatiquement les...

Avis

Note globale

5 /5
(11)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
5/5
Support client
5/5

Vous avez déjà Resly ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

Écrivez votre avis !
Afficher 5 avis sur 11
Kirsten B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The only choice

Publié le 21/07/2020

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and...

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and applied thoughtfully rather than piecemeal like other software, and they all remain true to the overall design. It's been a pleasure working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who are repsponsive and open to suggestions and I can see many of the suggestions being implemented already.
The migration process was easy enough but I think a cheat sheet with what needs to be checked or brought in manually and in what order would help. There was still quite a bit to do to get the system fully setup even though it was functional and online within a few hours and there were things I didn't realise until after I did my first EOM.
I would love to see communication with housekeepers/handmen via an app, ability for guests to checkin and sign off electronically (So important with Covid) and maybe an owners portal to access their own reports.
But overall I LOVE it!

Avantages

Love love love that it is true cloud build and design so I can access it from any browser anywhere.
Love that I can have mulitple screens open at once.
It is sleek and easy to navigate. Most features are intuitive but when I need help the support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fast and helpful.
Love the idea of the dashboard now I am used to using it.
Love that I can text guests and use templates for emails (although the editor needs a little work still :)

Inconvénients

All features are there but some need a bit of tewaking to improve efficiency:
Calendar - I find it hard to use as it is. Needs more status colours and can't see and letters of the name for 1N bookings;
Entering new Direct Bkg not efficient - Need to be able to enter no. of nights from start date rather than start and end date, Guest linkage/lookup not efficient (we need to see any comments about the gust before we confirmt he bkg and in Mooloolaba we REALLY need a blacklist feature); Need ability to enter deposit required amt and manage deposit due date and amount (and link this to calendar status); Need extra info to display next to price (Eg. Rate per night, Discount applied to std rate plan (I have lots more ideas for this))
Inability to change room types and status :( I need to do this often due to owners discretion but it deters me given I have to get [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to do it for me;
Printing and Emailing - there are just too many clicks to be able to print anything. There must be an engine that allows printing in one click with a default printer setup. Need this for receipts, invoices and Checkin Form/letter
Sort Order - this appears to be all over the shop. Pls look at display order of charges, agents, rate plans etc. Just make it alphabetical would be easier
Housekkeeping - Still missing display of checkin/out status and ability to show back to backs/set priority (otherwise I love it)
CHarges - need to change chrgs before C/O
Promotions - not able to do promos like stay 5 pay 3

Wayne A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Highly Recomended

Publié le 30/08/2020

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was...

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was basically all done by them and they needed very little help from my end. The system is very intuitive and easy to use.

Avantages

The support we have received this far has been second to none. I like how it is cloud based and I can use it anywhere. It is an all in one system which just makes sense. Very simple to use which reduces my stress.

Inconvénients

The only con is that I didn't move sooner!

Lyn N.
Note globale
  • Secteur d'activité: Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

EASY TO USE AND PORTABLE

Publié le 28/08/2020

Great support - readily available

Great support - readily available

Avantages

No longer stuck to a desktop based program. Easily accessed as long as there is wifi

Inconvénients

Whilst there are FAQ's it would be helpful to have a user manual. That said support is easily accessible

Sue H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

RESLY - TICKS ALL THE BOXES

Publié le 27/08/2020

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a...

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a call back.

Avantages

The product and the amazing support from the team made the decision to take on board simple and stress free. The program is user friendly & an easy transition from the old outdated system were were previously using. Being a true cloud based program I can see what is happening from any where in the world on a day by day / hour by hour basis. There is zero stress for relievers - 1 button and EOM is done.

Inconvénients

There is nothing to dislike.
It offers everything I require to run my business efficiently.

Naomi A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

I never thought switching systems could be so easy

Publié le 30/08/2020

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is...

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is a dream to work with. I like that the guys sit and explain everything in easy to understand step by step manner. The one advise from the guys that made so much sense is. " Ask yourself what are you trying to do, then click on the tab that relates and all else follows logically". It is practical, intuitive and logical with absolutely no clutter or useless tabs.

Avantages

It is very user friendly. it is definitely cloud ( not just pretending to be).

Inconvénients

Nothing at all it is brilliant, easy to use.

Afficher 5 avis sur 11 Lire tous les avis

Resly - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Resly.

Types de licences disponibles pour Resly :

  • À partir de: 30,00 $AU/mois
  • Type de licence: Subscription
  • Essai gratuit: Available

Utilisateurs habituels du logiciel Resly :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Resly est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Resly :

Applications s'intégrant à Resly :

Campaign Monitor, Feefo, Mailchimp

Ressources d'aide disponibles pour Resly :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Resly.