En savoir plus sur Nimble

Nimble est le CRM leader du secteur pour Office 365 et G Suite, qui crée des solutions de gestion des contacts primées pour les équipes et les particuliers. Il fait tout le travail en s'intégrant aux applications de productivité telles que les boîtes de réception et les calendriers, offre une expérience utilisateur simplifiée et a été conçu pour aider les équipes commerciales à conclure plus d'affaires, plus rapidement.

Nimble rassemble des milliers d'équipes de petites et moyennes entreprises qui développent avec succès leurs relations personnelles et professionnelles au travers des e-mails, des réseaux sociaux et de plus de 90 applications métiers basées sur le cloud.

Classé n° 1 de la satisfaction globale par G2 Crowd et CRM n° 1 des ventes et du marketing pour les petites entreprises par Fit Small Business, Nimble combine les atouts du CRM traditionnel, de la gestion des contacts classique, des médias sociaux, de la veille commerciale et de l'automatisation du marketing en une puissante plateforme de gestion des relations. qui fournit des informations sur les relations partout où vous travaillez. Pour plus d'informations ou pour vous inscrire à une version d'essai gratuite, visitez le site www.nimble.com.

Options de tarification dès :

25,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Chine, Allemagne , Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

anglais

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Images

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Nimble : 52

  • API
  • Accès mobile
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse prédictive
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Champs personnalisables
  • Contacts partagés
  • Déploiement basé sur le web
  • Engagement des clients
  • Gestion des activités commerciales
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Génération d'offres
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Outils de prospection
  • Pour Mac
  • Pour institutions financières
  • Pour les petites entreprises
  • Pour start-ups
  • Profils sociaux de clients
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports sur les pipelines
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Segmentation de leads
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Alternatives

Canva

4,7
Alternative n° 0 à Nimble
Canva est un outil de design graphique destiné à la création de supports, documents et présentations marketing à l'aide...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 1 à Nimble
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

Salesforce Platform

4,3
Alternative n° 2 à Nimble
La Salesforce1 Platform, la plateforme de développement d'applications de Salesforce, vous permet de créer et de...

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 3 à Nimble
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

Avis

Note globale

4,4 /5
(1 818)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,3/5

Vous avez déjà Nimble ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 1 818
Tawanda
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Making customer relationship management a breeze and exciting experience

Publié le 30/09/2019

Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by...

Customer relationship management is made easy; this is probably one area not taken so seriously by marketers but once used you will notice how much you have been missing. Nimble has been straightforward from roll-out through to implementation. Product support is satisfying and encouraging

Avantages

For the greater part I am impressed by the dashboard presentation of Nimble; it gives all the needed information at a sign glance, you can keep track of new connections and keep them in the loop. It is well integrated into other productivity applications like G-Suite, LinkedIn and Office 365 among others

Inconvénients

Email limitations may be annoying but then that makes it a business as options are available if you would subscribe to premium priced packages

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à Nimble

We picked Nimble because of the positive reviews it was getting from previous users
Thomas
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Inexpensive and extensive with small quirks

Publié le 08/04/2022

Nimble has many benefits for sole proprietors and small businesses.
As long as you don't mind the...

Nimble has many benefits for sole proprietors and small businesses.
As long as you don't mind the little things, Nimble is an affordable alternative to other CRM systems.
However, I see an internationalization as difficult, because just such little things like the date format or the week start on Monday are a prerequisite for an international orientation.

Avantages

Perfect Chrome integration
Social media connection
Multiple email accounts
Multiple email senders
All integrated Google calendars available
Cheap
All basic CRM functions

Inconvénients

English only
Date format not changeable (e.g. dd.mm.yyyy)
Week start not changeable (always Sunday)
Complicated setup
Not always logically structured
Partially outdated views that do not fit into the overall picture (e.g. calendar)

Alternatives envisagées 

Zoho CRM, Streak, Pipedrive, Zendesk Sell, Drag, Bigin by Zoho CRM et Copper

Pourquoi passer à Nimble

Some features that were important to us were not available from other products. These include multiple calendars, multiple mailboxes and associated multiple sending addresses.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble

Publié le 23/06/2015

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are...

We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Avantages

We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Inconvénients

1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Réponse de Nimble

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

Byron
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Making It Easier On Us All | Nimble Product Review

Publié le 07/11/2022

All in all, though, I think Nimble is definitely worth checking out if you're looking for something...

All in all, though, I think Nimble is definitely worth checking out if you're looking for something that will make your life easier when it comes to marketing automation!

Avantages

I've been using Nimble for a few months now, and I have to say, it's pretty great. It does everything that it says on the tin and then some.Here are some of the pros:1) It's easy to use. You can be up and running in no time at all.2) The support team is great—they reply quickly and are very helpful when answering questions or dealing issues you might have had while using the product.3) It integrates seamlessly with other popular services like Mailchimp or Google Analytics so that you don't have to worry about connecting multiple platforms yourself!

Inconvénients

Now for some cons:1) The pricing structure can be a bit confusing if you're new to this type of software; there are different plans depending on how many people will be using it within your organization (i.e., 5-person plan vs. 50-person plan). Make sure to ask your sales representative which one would be best suited for your business!

Shasta
Note globale
  • Secteur d'activité: Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Awsome and easy to use

Publié le 07/04/2022

Amazing we cant say enough good about it.

Amazing we cant say enough good about it.

Avantages

Its easy for all of our staff tl use and very accurate

Inconvénients

Nothing we love it and very glad we choose it.

Alternatives envisagées 

SafeShare.tv

Pourquoi passer à Nimble

The reviews were better and the price was as well
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Nimble - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Nimble.

Types de licences disponibles pour Nimble :

  • À partir de: 25,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Nimble :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Langues dans lesquelles Nimble est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Nimble :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Nimble :

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact

Ressources d'aide disponibles pour Nimble :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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