En savoir plus sur webexpenses

Webexpenses permet aux demandes de remboursement d'être créées et soumises en ligne via n'importe quel navigateur web. Le système de gestion des dépenses primé automatise le processus de notes de frais, permettant ainsi aux entreprises de gagner du temps et de l'argent. Webexpenses transforme un processus de dépense manuel en un processus efficace et rationalisé utilisant la technologie cloud, qui peut également être utilisé sur des appareils mobiles.

Le logiciel dispose de nombreuses fonctionnalités, notamment ; application mobile de notes de frais, processus de reçus numériques, suivi des dépenses kilométriques, intégrations de cartes de crédit, gestion de la petite caisse, reporting et suivi, intégrations logicielles, configuration et sécurité.

Le taux de rétention des clients de Webexpenses est de 98 % – ils offrent un service client exceptionnel et une équipe de support client primée garantit que Webexpenses se distingue des autres.

Options de tarification dès :

5,00 $US/mois

  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Chine, Allemagne et 5 autres, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, États-Unis

Langues

anglais, espagnol, portugais

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5,00 $US/mois

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Vidéo de webexpenses
Vidéo de webexpenses
Capture d'écran pour webexpenses : Capture d'écran pour webexpenses : Capture d'écran pour webexpenses :

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour webexpenses : 40

  • API
  • Accès mobile
  • Alerte de paiement en double
  • Authentification unique
  • Booking Management
  • Cartes bancaires d'entreprise
  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Détection de fraude
  • Extraction de données
  • Facturation
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de voyages
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stratégies
  • Intégration comptable
  • Paiements électroniques
  • Piste d'audit
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports personnalisables
  • Rapprochement des bons de commande
  • Réservation en ligne
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des frais
  • Suivi du kilométrage
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord
  • Traitement des factures
  • Téléchargement de reçu mobile
  • Workflow d'approbation

Alternatives

SAP Concur

4,2
Alternative n° 1 à webexpenses
Les solutions SAP Concur simplifient la gestion des notes de frais, des déplacements et des factures pour une...

BizAway

4,7
Alternative n° 2 à webexpenses
BizAway is the best solution to book and manage business trips in the fastest and easiest way.

SalesTrip

4,8
Alternative n° 3 à webexpenses
SalesTrip is an expense management and travel booking system built on Salesforce, the world's leading cloud platform....

Expensya

4,5
Alternative n° 4 à webexpenses
Expensya est une solution de gestion des notes de frais multiplateforme basée sur le cloud avec numérisation...

Avis

Note globale

4,5 /5
(139)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,7/5

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Tiv G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Sophisticated, professional, backed with excellent support

Publié le 06/01/2020

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who...

I found it easy to use from the start, the best feedback is probably from our field sales force who haven't had a single complaint ever since we switched Webexpenses. This says a lot as they don't like to move from a system they are already familiar with.

Avantages

Webexpenses can be tailored to any business needs; the variety of options, settings etc is truly remarkable. The developers work on improvements that matter; for example they delivered a smart-scan function within the app which wasn't available when we signed up.
In general it is simple to use for both admins, approvers and users, the approval and processing of expenses has been a smooth process all the way.

I have to mention the setting up was done in a truly professional manner as well, having a project team assigned to the task who followed through the implementation project and made sure all business needs were met. We were provided an onsite training as well which was very useful.

Inconvénients

Being sophisticated as it is, sometimes it can be difficult to use for admins not experienced with the system. You would get an error code and a prompt to contact support which can be frustrating. However, excellent support is always available, respond quickly and so far always had an answer to my problems.

Réponse de Webexpenses

Hello Tiv,

Thanks for taking the time to leave us a review detailing your experience using our system.

We are happy that our continuous updates and features have proven to be helpful to you.

Should you find it helpful, a fresh overview of the system can be arranged for admins by our support team at any time.

Kind regards,
Webexpenses

Jack H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vétérinaire
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very intuitive system

Publié le 06/01/2020

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support...

Everyone really likes the system and it works well. Very quick and cheap implementation and support has been great.

Avantages

Very quick to implement and intuitive to learn

Inconvénients

Doesn't integrate as well with other systems however all other tweaks were put through really quickly.

Réponse de Webexpenses

Hi Jack,

Thanks for leaving us a review!

New partnerships are constantly on the horizon, so we are glad all integration concerns were addressed in a timely fashion.

Should you have any questions, reach out to us at [email protected]

Kind regards,
Webexpenses

Alice P.
Note globale
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

The day to day use of webexpenses is fine from a users perspective but less flexible for an...

Publié le 12/12/2017

Avantages

The best part of the software is the mobile app. If you enter your own claims as you go the system is great.

Inconvénients

The lack of flexibility around mileage has been an issue for us and updating admin as we have a number of divisions. Running reports over different divisions for managers who are approvers for people in different divisions. People in the same team have to be in different divisions to manage the mileage therefore it falls back to the mileage rates not being flexible enough. Being able to set a mileage rate or rates by user would be the most beneficial improvement for us.
Webexpenses often runs slow, the cloud icon turns for a few seconds before running reports and adding attachments etc.
When a PA enters the expenses on behalf of their manager they find the process cumbersome and very slow, for example attaching receipts is slow and not being able to sort the order the receipts are entered (for example in date order) means that when faced with a pile of receipts from their manager they have to spend time sorting them first then attaching and then trying to identify which attachment is which from the repository before attaching to the claim lines.
I have expressed a few times that I feel there is a step missing in the process, currently a user enters a claim, they submit it, it is approved and then gets finance approval and it is marked as paid. It then disappears from view and the only way to get a list of who you are paying is to run a report based on dates which risks missing or duplicating. There needs to be a passed for payment stage and then paid.

Jamie P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Web expenses

Publié le 01/01/2021

Avantages

We use this to submit receipts for pay outs in store. We also record our business mileage etc aswell

Inconvénients

A bit fiddly adding receipts to the page but other than that it’s good. Sends instant emails to the correct department who authorise the payments

Réponse de Webexpenses

Hello Jamie,
Thank you for leaving us a review. We are pleased to hear that you have had a positive experience using our system and features!
Should you need any assistance, please feel free to reach out to our in-house support team ([email protected])
All the best,
Webexpenses

Lucy W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great product

Publié le 06/01/2020

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Massively reduced time taken at month end to process users claims

Avantages

Easy to configure to your companies requirements, and simple for users to create expense claims

Inconvénients

Would like to be able to do everything on the app that can be done on the web based version from an admin point of view

Réponse de Webexpenses

Hi Lucy,

Thanks for your review and glad to hear you're having a positive experience using our system.

Be on the lookout for new updates and features coming in the near future.

Kind regards,
Webexpenses

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webexpenses - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur webexpenses.

Types de licences disponibles pour webexpenses :

  • À partir de: 5,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de webexpenses.

Utilisateurs habituels du logiciel webexpenses :

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles webexpenses est disponible :

anglais, espagnol, portugais

Appareils pris en charge par webexpenses :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à webexpenses :

Acumatica Cloud ERP, Dynamics 365 Business Central, Infor Cloud ERP, Infor M3, JD Edwards EnterpriseOne, MRI Software, MYOB Essentials, Microsoft Dynamics GP, NetSuite, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Business One, SAP HANA Cloud, Sage 500, Sage Business Cloud Accounting, Stampli, Xero

Ressources d'aide disponibles pour webexpenses :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Service de support 24/7 (réponse directe), Chat

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