ZoomInfo SalesOS

Génération de leads et données sur les intentions des acheteurs à destination des entreprises B2B.

En savoir plus sur ZoomInfo SalesOS

ZoomInfo optimisé par DiscoverOrg est une plateforme cloud de génération de leads conçues pour les entreprises B2B. Elle utilise les données d'intention de l'acheteur pour renseigner les équipes de vente et de marketing. La solution est conçue pour aider les équipes à identifier et hiérarchiser les entreprises prospectes qui signalent des intentions via divers canaux. Des informations sur les intentions sont fournies grâce aux activités de recherche en ligne, aux changements organisationnels, aux annonces de financement, aux fusions d'entreprises, aux adoptions technologiques, etc. ZoomInfo peut s'intégrer à Salesforce, Marketo, HubSpot, SugarCRM, etc.

Grâce à la technologie des données d'intention et à une équipe interne de chercheurs dédiés, ZoomInfo peut tenir les équipes informées de l'activité critique de leurs prospects. Les équipes peuvent configurer des alertes automatisées sur des entreprises spécifiques et de nouvelles opportunités. L'outil WebSights saisit et signale les visiteurs du site web et de la page de renvoi. De plus, la fonctionnalité de flux de travail de ZoomInfo permet aux équipes de définir des déclencheurs basés sur des règles afin de gagner du temps. Cette fonctionnalité garantit que les activités des clients sont instantanément suivies par des tâches automatisées dans ZoomInfo et dans tout système intégré applicable. ZoomInfo propose également un outil InboxAI qui s'intègre aux systèmes de messagerie et recueille des données à partir des communications avec les prospects/clients pour fournir des informations supplémentaires.

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à ZoomInfo SalesOS

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Allemagne, Australie, Canada, Espagne, Finlande et 9 autres

Langues

anglais

Options de tarification dès :

Non fourni par l'éditeur

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Les 5 meilleurs logiciels similaires à ZoomInfo SalesOS

Images

ZoomInfo SalesOS Logiciel - 1
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 2
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 3
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 4
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 5
En voir 7 de plus
Vidéo de ZoomInfo SalesOS
Vidéo de ZoomInfo SalesOS
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 1
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 2
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 3
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 4
ZoomInfo SalesOS Logiciel - 5

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour ZoomInfo SalesOS : 54

  • API
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de la concurrence
  • Analyse des tendances
  • Analyse en temps réel
  • Analyse prédictive
  • Attribution multicanale
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Communication multicanal
  • Conformité RGPD
  • Données d'intention
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des pipelines
  • Génération de leads
  • Génération de leads B2B
  • Identification du compte cible
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de données
  • Intégration des bases de données de leads
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Logiciels de content marketing
  • Mises à jour en temps réel
  • Notifications de leads
  • Notifications en temps réel
  • Outils de prospection
  • Profils de clients
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation de leads
  • Segmentation des campagnes
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • Web analytics

Alternatives

HubSpot Sales Hub

4,5
Alternative n° 1 à ZoomInfo SalesOS
HubSpot Sales est une suite d'outils de suivi des e-mails et de productivité intégrée à la boîte de réception qui...

LinkedIn Sales Navigator

4,6
Alternative n° 2 à ZoomInfo SalesOS
LinkedIn Sales Navigator permet de découvrir facilement des informations sur les ventes et de trouver de nouveaux...

Lusha

4,1
Alternative n° 3 à ZoomInfo SalesOS
Lusha est un logiciel de gestion de leads qui aide les entreprises à récupérer les coordonnées des prospects à partir...

Lead Forensics

3,4
Alternative n° 4 à ZoomInfo SalesOS
Lead Forensics est un logiciel de génération de leads basé sur le web qui permet de recueillir des leads de vente grâce...

Avis

Note globale

4,2 /5
(257)
Rapport qualité-prix
3,7/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
3,9/5

Vous avez déjà ZoomInfo SalesOS ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 257
Erik
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Zoom through prospecting with ZoomInfo

Publié le 10/08/2021

Overall the experience with ZoomInfo has been great. We transitioned from legacy DiscoverOrg,...

Overall the experience with ZoomInfo has been great. We transitioned from legacy DiscoverOrg, which, was very outdated and limited us to only a specified amount of accounts and their information. ZoomInfo has opened us up to a whole new world when it comes to prospecting.

Avantages

The ZoomInfo platform is super user friendly. The UX is very intuitive and easy to learn. We primarily use ZoomInfo for exporting lead contact information into our Salesforce CRM. We also enable alerts on target accounts to give us up-to-date information on the account that we use in outreach—keeping us relevant in our personalized communications to leads.

Inconvénients

Not a major pain point, but the integration with Salesforce does not use "fuzzy" logic. For example, if I am exporting a lead to an account that already exists in our Salesforce, but the account name in ZoomInfo differs slightly from what is in our Salesforce CRM, the accounts will not match. For example, an account might be named "Acme Inc." in ZoomInfo but we may have the account named "Acme" in our Salesforce. This will not pick up as a match, and then we will have to search for the Account, otherwise a new account will be created, creating a duplicate record.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

ZoomInfo is the comfortable, reliable, familiar

Publié le 10/09/2021

Overall I like ZoomInfo. I selected them because of prior experience and its brand recognition....

Overall I like ZoomInfo. I selected them because of prior experience and its brand recognition. That being said, while they offer a lot of capabilities and products, specializing in one area is just not their M.O. - at least that's what it feels like. Because of that, competitors who focus on providing one service (i.e. buyer intent) oftentimes are of higher quality (and much cheaper). They are the essence of "comfortable," which may or may not be the most important factor when deciding on your overall tech stack.

Avantages

The continual acquisitions to improve their product and company. The accuracy of their contact data is pretty good. Their company data is really good. Integration with Salesforce is pretty straightforward. Lots of features and capabilities to choose from.

Inconvénients

Customer support takes a long time. Their contact data is not always up to date especially with linkedin. No "left company" update/alert that I know of. Not a very robust integration/sync with Linkedin. Enrichment feature has been failing recently.

Julian
Note globale
  • Secteur d'activité: Événementiel
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Easily the worst company I've ever done business with

Publié le 10/09/2020

TL;DR — This company does not care one iota about customer service. They do not care about you or...

TL;DR — This company does not care one iota about customer service. They do not care about you or your business. They don't care about maintaining a good relationship in the pit of a pandemic. And even when times are fine, they don't care about giving you what they said they'd give you.

Here’s the experience
* I spent three months telling the sales rep exactly what I needed.
* Each time I explained it, she said something like, “Our plans just changed since last we spoke, but yes our current offer can meet your needs.” Confusing as all get-out every time she explained it.
* Finally decided to try it, because since they’ve bought out their competitors they’re the only one we could use.
* After two days we realized something was very wrong.
* They basically said, “Oh you need another plan for that.” Note: we did exactly what we said we’d do.
* Kicked it up to sales person’s manager: After 5 mins of listening, “Shoot, we’ve got you on the wrong plan.” Did they change our plan and admit their mistake? Nope... 363 days with the wrong plan and nothing we could do about it but give them more money and hope it would be different.
* We improvised with what we had as best we could, lost a lot of time, didn’t yield what we needed.
* Nine months later I get a surprising call from their collections agency telling me I have to pay a bill. These guys never called me, never sent an “in this together” email. In April, the pit of the pandemic, they just shot me over to collections. Wow.

Avantages

The data quality is good and has improved over the past few years. This has been accomplished through numerous acquisitions of competitors, and either they were always a terrible company or the disarray from M&A has cast them into such chaos that all they can do is sell whatever they can get people to agree to buying, and operate a platform.

Whatever benefit they provide is so overwhelmingly overshadowed by their apathy and lethargy as a firm that I'm repeatedly reminded of interactions with corrupt functionary bureaucrats in failed states every time I deal with them. This may sound like hyperbole, but I assure you that it is not. I specialize in emerging markets and the only time I've ever seen behavior like I have at this company is in the most forgotten and ungoverned parts of the world — the places where if you don't like what they're serving, or if they didn't do what they promised, you can just go shove it or pay them more and hope that you finally get what you need... eventually.

Inconvénients

We were sold the wrong benefits despite roughly three months of discussing our needs with the sales rep, and the company did absolutely nothing to amend this despite the sales manager's first impression on reviewing the problem being, "Oh shoot, we've got you on the completely wrong plan." So I'm not sure because it only sometimes met our needs and the company never revised our plan and blithely ignored our requests for them to do so.

Réponse de ZoomInfo

Hi Julian,

I am very sorry to hear about the negative experience you had with us. This is absolutely in no way how we conduct ourselves with our customers. As always, we appreciate your feedback and are continuously looking to improve. If you could please email me at [email protected] I would love to chat more with you in hopes I can help resolve any issues you are currently having and figure out a way with you to avoid any miscommunication in the future.

Thank you,
Colbie Blaisdell, ZoomInfo Customer Marketing

Mark
Note globale
  • Secteur d'activité: Services d'information
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

The best if you can afford it

Publié le 29/11/2022

It helped me launch a startup company from scratch and saved us a ton of time researching the...

It helped me launch a startup company from scratch and saved us a ton of time researching the appropriate leads.

Avantages

This is definitely the leader in the industry for lead gen software. However, it comes with a pretty hefty price tag

Inconvénients

We had to switch to a competitor because the cost was just too high. They're one of the few lead gen software companies that won't give you a free trial unless you meet with them first.

Steve
Note globale
  • Secteur d'activité: Recrutement
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Good product

Publié le 15/04/2022

My experience with ZoomInfo has been solid. There have been some bumps, but when I communicated my...

My experience with ZoomInfo has been solid. There have been some bumps, but when I communicated my experience and dissatisfaction with them in an appropriate way their team acted appropriately and reasonably to accommodate my concerns. They have a strong customer service team, and I would recommend this product to anyone looking to utilize a system like this who is willing to spend the money.

Avantages

ZoomInfo is a very solid product and their service offerings are ever-expanding. I think they realize that they have been the major player in the market for a while now, however the market is starting to catch up, so they are adding new features, focusing on what their customers want and features they will utilize in order to offer them or better product and more streamlined system.

Inconvénients

The system is very expensive and the data accuracy is not the best. These are really my only two complaints. Although they are big ones, you will find the same issues with data in any provider you go to, no matter their claims. Some will be better than others, but then they will be lacking in other areas.

Alternatives envisagées 

Seamless.AI

Pourquoi passer à ZoomInfo SalesOS

I was more comfortable with the UI and the functionality.
Afficher 5 avis sur 257 Lire tous les avis

ZoomInfo SalesOS - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur ZoomInfo SalesOS.

Types de licences disponibles pour ZoomInfo SalesOS :

  • Type de licence: Version gratuite
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel ZoomInfo SalesOS :

51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles ZoomInfo SalesOS est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par ZoomInfo SalesOS :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à ZoomInfo SalesOS :

Bullhorn ATS & CRM, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, HubSpot CRM, JobDiva, Marketo Engage, Oracle Eloqua, Outreach, Pipedrive, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, Slack, Snowflake, SugarCRM, Zoho CRM

Ressources d'aide disponibles pour ZoomInfo SalesOS :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Support téléphonique, Chat

Catégories connexes

Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour ZoomInfo SalesOS.