
UJET
En savoir plus sur UJET
UJET est une solution SaaS de niveau entreprise offrant une expérience de support globale via des canaux de chat et de voix auxquels les clients peuvent accéder via une application, le web ou un serveur vocal interactif. Visant à aider les entreprises à fidéliser leurs clients, à gérer leur call center plus efficacement et à économiser de l'argent, elle propose des outils tels que plusieurs opérateurs, la gestion du trafic, l'adhésion en temps réel, la conférence par chat et la segmentation des utilisateurs.
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- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Easy and Efficient!
Publié le 17/09/2019
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses....
I use Ujet every day for work. It tracks my progress and how long I've been in certain statuses. This then helps me to see my overall performance for the month based on the data that Ujet provides.
Avantages
I like how Ujet tracks everything and I'm able to see what I've been doing throughout the day. It allows you to see what status everyone is in and where the needed areas are.
Inconvénients
Sometimes, like all software, there are glitches that are hard to fix. When I reported it to customer service, they said that they would get back to me with what happened but I never received an answer. The problem hasn't happened again which is good!
- Secteur d'activité: Supermarchés
- Taille de l'entreprise: 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Ujet Review
Publié le 13/09/2019
Overall, it seems to work well.
Overall, it seems to work well.
Avantages
I like the options to transfer and make multiple calls.
Inconvénients
It sometimes glitches and has to be restarted from time to time.
Alternatives envisagées
RingCentral MVPPourquoi choisir UJET
It was a business decision that I had no control over.Logiciel antérieur
RingCentral MVP- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Overall Good
Publié le 23/09/2019
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use....
Overall I have enjoyed UJET and the ease of its use! It is very straightforward and simple to use. I would say it does make my job much easier than answering a normal phone.
Avantages
It's nice to have all of the info in one place, meaning stats on performance and number of tickets completed or calls taken. It's nice to see how my number matches up with my peers numbers.
Inconvénients
Sometimes it can be a little wonky or do some weird things. For example, there have been a couple of times where I will be in one UJET status, such as available, and it will move me to unavailable. This, of course, can affect my numbers and scorecards. Just last week I was in a phone call and when I hung up it said I had missed a call while still in the other call - if these bugs were worked out it would be perfect!
- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great CX tech partners
Publié le 24/03/2019
The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been...
The experience and support their team has offered to us is truly best-in- class. They have been extremely attentive from my first interaction, through onboarding, during any inquiries we've had. I'm really excited about the future with UJET.
Avantages
UJET has been a strong partnership for Bark. They have allowed us to not only improve our internal agent experience but also put us in a better position to serve our customers. It is really exciting to be affiliated to a business that is forward thinking, and pushing improvements to offer better mobile omni experiences.
Inconvénients
________________________________________
- Secteur d'activité: Télécommunications
- Taille de l'entreprise: 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent VoIP
Publié le 16/04/2019
I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software....
I was apprehensive about trying UJET initially because I was accustomed to my old VoIP software. With that being said, UJET is way easier to use. I would recommend this software to any company!
Avantages
The user interface is very intuitive. Transfers in UJET are very easy to perform. A lot of cool features compared to other VoIP software I've used in the past
Inconvénients
I have not encountered anything about UJET that I don't like. Sometimes it seems that the software freezes up and I have to refresh my screen. This could be caused by a variety of different factors though and might not be related to UJET
UJET - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur UJET.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UJET ?
Types de licences disponibles pour UJET :
- À partir de:
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise UJET ?
Utilisateurs habituels du logiciel UJET :
2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
Q. Dans quelles langues UJET est-il disponible ?
Langues dans lesquelles UJET est disponible :
allemand, anglais, chinois, coréen, danois, espagnol, finnois, français, italien, japonais, norvégien, portugais, suédois
Q. UJET prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par UJET :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications UJET peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à UJET :
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk Suite
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour UJET ?
Ressources d'aide disponibles pour UJET :
FAQ/forums, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)
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