
UJET
En savoir plus sur UJET
UJET est une solution SaaS de niveau entreprise offrant une expérience de support globale via des canaux de chat et de voix auxquels les clients peuvent accéder via une application, le web ou un serveur vocal interactif. Visant à aider les entreprises à fidéliser leurs clients, à gérer leur call center plus efficacement et à économiser de l'argent, elle propose des outils tels que plusieurs opérateurs, la gestion du trafic, l'adhésion en temps réel, la conférence par chat et la segmentation des utilisateurs.
Options de tarification dès :
s/o
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à UJET
Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
États-Unis
Langues
allemand, anglais, chinois, coréen, danois, espagnol, finnois, français, italien, japonais, norvégien, portugais, suédois et 8 autres
Options de tarification dès :
s/o
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Les 5 meilleurs logiciels similaires à UJET
Images







Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour UJET : 64
Alternatives
RingCentral MVP

Five9

LiveAgent

Zendesk

Avis
Vous avez déjà UJET ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
Écrivez votre avis !
- Secteur d'activité: Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Awesome Tool
Publié le 11/04/2020
I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business...
I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.
Avantages
It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.
Inconvénients
It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.
Alternatives envisagées
Five9Pourquoi choisir UJET
Our client decided to change the platform since they were updating their support tools. UJET was better for their budget and for their operational requirements.Logiciel antérieur
Five9
- Secteur d'activité: Vente au détail
- Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great experience with Ujet!
Publié le 16/09/2019
Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls...
Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.
Avantages
-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.
Inconvénients
The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.
- Secteur d'activité: Électronique grand public
- Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.
Publié le 26/05/2018
None unfortunately.
None unfortunately.
Avantages
Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.
Inconvénients
The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject.
The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.
- Secteur d'activité: Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Totally recommended
Publié le 02/05/2022
Avantages
Ujet is really easy to use, and has a lot of different options to communicate with the customer, in the same call you can send text messages, photos while on the phone.
Inconvénients
The calls are automatically answered and only provide you 3 seconds to start talking and the recording feature glitches, so I usually have to download the audio.
- Secteur d'activité: Ressources humaines
- Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Wonderful
Publié le 17/09/2019
It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments...
It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.
Avantages
You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.
Inconvénients
It will lag sometimes when disconnecting the call.
UJET - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur UJET.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour UJET ?
Types de licences disponibles pour UJET :
- À partir de:
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise UJET ?
Utilisateurs habituels du logiciel UJET :
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues UJET est-il disponible ?
Langues dans lesquelles UJET est disponible :
allemand, anglais, chinois, coréen, danois, espagnol, finnois, français, italien, japonais, norvégien, portugais, suédois
Q. UJET prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par UJET :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications UJET peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à UJET :
Calabrio Workforce Management, Desk.com, Freshdesk, HubSpot CRM, Kustomer, Observe.AI, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Verint Workforce Management, Zendesk
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour UJET ?
Ressources d'aide disponibles pour UJET :
FAQ/forums, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe)
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour UJET.
- Logiciels de service client
- Logiciels pour call center
- Logiciels de chat
- Logiciels de contact client
- Logiciels d'expérience client
- Logiciels de relation client
- Logiciels d'enregistrement des appels
- Logiciels de SVI (serveur vocal interactif)
- Logiciels CCM (Customer Communications Management)
- Logiciels helpdesk
- Logiciels de téléphonie
- Logiciels de gestion de réunion en ligne
- Logiciels pour support client
- Logiciels de télémarketing
- Logiciels de VoIP
- Logiciels de numérotation automatique