Admation
En savoir plus sur Admation
Gérez plus efficacement vos projets créatifs et vos ressources avec le logiciel de gestion de projets d'admation pour les marques et les agences de publicité. Offrant une plus grande visibilité sur les tâches et les ressources de votre projet, admation vous permet de planifier et de suivre les projets et ressources à partir d'un seul emplacement en ligne. Combinez tous les outils dont vous avez besoin pour rationaliser vos projets. Combinant gestion de projet, workflow d'approbation, gestion des ressources et un traitement comptable quotidien.
Parmi les fonctionnalités d'admation, on trouve un affichage visuel de tous les projets en cours, le suivi des projets et des tâches, la gestion des ressources, des modèles de briefing, l'enregistrement des feuilles de temps, des outils d'épreuvage (tous supports), un planificateur de ressources, une vue d'ensemble des projets, des feuilles de temps en ligne, la gestion des projets et des tâches, une fonction de réaffectation et des outils de reporting, entre autres fonctionnalités intéressantes.
Images
Admation ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Simplicité
Rapport qualité-prix
Service client
Alternatives
PageProof
Docusign
monday.com
Google Workspace
Avis
Vous avez déjà Admation ?
Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.
- Secteur d'activité: Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
review
Publié le 16/09/2019
Avantages
i like the way the content under revision is displayed
Inconvénients
from a technical point of view it is not very advanced
Réponse de Simple Technology
Hi there,
Thanks for taking the time to review admation! We're always looking to improve our product for our end users.
If you have any feature requests or suggestions for improvement, we'd love to hear from you! Please email any requests through to [email protected]!
We look forward to hearing from you.
Best wishes,
Samantha
- Secteur d'activité: Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise: 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Admation Review
Publié le 09/01/2019
Avantages
Keeps all documents in one location, making it easy to locate things
Inconvénients
What I like least is sometimes things seem to get lost within the program, meaning the status bar is orange, but things aren't always where they are supposed to be
Réponse de Simple Technology
Hi there,
Thanks for taking the time to review admation! The orange status button means that an item is out Pending feedback from reviewers. If you'd like to speed this process up, there are options to automatically (or manually) remind users to act. You may also opt to Act on their Behalf under a certain set of circumstances.
Please don't hesitate to email out support team via [email protected] for more information on how to use these features!
Best wishes,
Samantha
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Admation is lacking many functions that would make it more user-friendly.
Publié le 09/10/2017
Avantages
The audit trail is a useful feature.
Inconvénients
The inconsistent and seemingly random allocation of job numbers. It would be better to have a job number (e.g. 123456) and then the deliverables are listed as .1, .2 (e.g. 123456.1). This would save lots of time searching and streamline the process.
The fact that sometimes the only option is to go BACK but you can only do this limited times.
The email/messaging feature is clunky. Having to select ALL or ANY when there is only one contact. Having to specify who the recipient is when you are replying to an email.
No 'back to top' feature so lots of scrolling especially in the asset library.
Long subject lines in email e.g. "Your item has been approved/reviewed" which only leaves a few spaces for the actual job name. It would be better if it just said "approved" or "rejected" and gave more of the job name.
There are too many places where information can be stored (e.g. requirements for the job) and it is easy to miss things.
It would be good if there was an option to "download all". Sometimes we have ten or more docs to download and it can be time consuming to do these individually.
As well as "project organisations" and "project team" it would be good if there was a space in the job deliverables detail screen where the name of the designer and copywriter could go.
Réponse de Simple Technology
Hi Kate,
Thanks so much for your comments! I've taken note of your points and have passed all of your feedback to the UX team. I agree that features such as the Back to Top scroll will be quite useful!
You'll be pleased to know that we're currently reviewing our subject line structure for email notifications. This release should be available before the end of the month!
I'd really love to hear your suggestions for the ALL/ANY approval when there's only one recipient. I've made a note to start chatting about this with the UX team quite soon.
Lastly, there are ways to download multiple items out of the system. Files can be bulk downloaded, and assets can be bulk exported via the Cart function! It would be great to set up a time to chat about these.
If you'd like to learn more about these options, please email us via [email protected] to arrange a time to chat. Looking forward to it!
Best wishes,
Samantha
- Secteur d'activité: Production alimentaire
- Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Honest Review
Publié le 18/12/2018
We are using admation to review concept graphics. it is giving us the opportunity to review the...
We are using admation to review concept graphics. it is giving us the opportunity to review the concept package design beforehand. You are also able to see the feedback from cross-functional departments.
Avantages
I like the functionality of this software. Easy to navigate.
Inconvénients
Movement of pan which sometime seems hard.
Réponse de Simple Technology
Hi there,
Thanks so much for taking the time to review admation. We're glad that you're enjoying using the software for your package design teams across multiple departments.
If you are able to provide screenshots of the panning issue you're describing, we'd love to see if we can get that fixed up for you. Please do not hesitate to email [email protected] for more information!
Best wishes,
Samantha
- Secteur d'activité: Assurance
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Admation
Publié le 10/09/2019
Admation provided a audit mechanism for our internal copy clearance program
Admation provided a audit mechanism for our internal copy clearance program
Avantages
The Admation team were great. Always available, always helpful.
Inconvénients
The look and feel of the system can be disengaging
Réponse de Simple Technology
Hi there,
Thanks for taking the time to review admation. We really appreciate your feedback! I'll definitely pass your comments back to the product development team for review.
Happy Productivity,
Samantha
Admation - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Admation.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Admation ?
Types de licences disponibles pour Admation :
- À partir de: 25,00 $US/mois
- Type de licence: Version gratuite, Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise Admation ?
Utilisateurs habituels du logiciel Admation :
11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000
Q. Dans quelles langues Admation est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Admation est disponible :
anglais
Q. Admation prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Admation :
Q. Avec quelles applications Admation peut-il s'intégrer ?
Nous n'avons pas d'informations sur les intégrations offertes par Admation.
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Admation ?
Ressources d'aide disponibles pour Admation :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
Consultez toutes les catégories de logiciels trouvées pour Admation.
- Logiciels de workflow
- Logiciels pour agences de communication
- Logiciels de gestion de campagnes
- Outils de gestion de projets
- Logiciels de gestion de portefeuille de projets
- Outils DAM (digital asset management)
- Logiciels de gestion de tâches
- Logiciels de gestion des ressources
- Logiciels de plan marketing
- Logiciels MRM (Marketing Resource Management)
- Logiciels de bons à tirer
- Logiciels de creative management
- Logiciels de branding