Kustomer

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Établissez des relations solides grâce à cette solution de gestion client de nouvelle génération. Avec l'unification des ensembles de données pertinentes, historiques des clients, applications et systèmes, Kustomer permet aux équipes d'automatiser leur logique commerciale d'expérience client. Kustomer fournit aux agents une vue complète des achats et interactions pour chaque client, permettant ainsi une prestation de services personnalisée.


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Kustomer

4,6 (53)
VS.
Le plus évalué

À partir de

89,00 $US
mois
0,00 $US

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

107
82

Intégrations

62
205

Simplicité

4,6 (53)
4,4 (3 955)

Rapport qualité-prix

4,5 (53)
4,3 (3 955)

Service client

4,6 (53)
4,4 (3 955)

Alternatives

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 1 à Kustomer
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

Freshchat

4,1
Alternative n° 2 à Kustomer
Freshdesk Messaging (anciennement Freshchat) est un logiciel de messagerie moderne conçu pour aider les équipes de...

N-central

3,9
Alternative n° 3 à Kustomer
SolarWinds N-central est un logiciel de détection des points de terminaison et de réponse conçu pour aider les MSP...

Gmail

4,8
Alternative n° 4 à Kustomer
Gmail est un service de messagerie gratuit financé par la publicité. Il est proposé dans la solution G Suite de Google...

Avis

Note globale

4,6 /5
(53)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà Kustomer ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 53
Jisselle
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Kustomer is a great omnichannel CRM!

Publié le 02/06/2022

I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really...

I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Avantages

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Inconvénients

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi choisir Kustomer 

ZenDesk was incredibly clunky! The reporting was separate, it was not user-friendly, and the design was very dated.

Logiciel antérieur 

Zendesk Suite

Pourquoi passer à Kustomer

Kustomer's design won us over! It was again very sleek, the UI is really streamlined. UX is easy!
Wilson
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Ease of use

Publié le 02/11/2023

In my whole stay in my current company which is IntouchCX , the overall experience is superb.

In my whole stay in my current company which is IntouchCX , the overall experience is superb.

Avantages

We were able to manage our calls and email effectively, we could easily create a follow up with our client since the ticket will remain on agent's bucket for a long period of time.

Inconvénients

As a Subject Matter Expert, we sometimes look for our agent's survey may it be a CSAT or DSAT , but that was manageable and escalated so fast and it gets resolved in no time

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great Tool for Customer Service and Help Desk

Publié le 12/11/2022

Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and...

Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and learn about all the features.

Avantages

I used it for customer service and help desk. I considered this tool after some analysis of big brands available in market. I would say the result were good and it helped us improving our help desk requirement. Conversation system is easy too.

Inconvénients

Took some time to learn everything about this tool. My colleagues faced difficulty at initial stage but they grasped it after some time. Report export is slow.

Christian
Note globale
  • Secteur d'activité: Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Kustome review

Publié le 02/11/2023

Best to use on all aspect of email sending and communication with other employees or customer

Best to use on all aspect of email sending and communication with other employees or customer

Avantages

Easy to use and navigate, user friendly and fun to use

Inconvénients

None so far, it is more comfortable using rather that zendesk

Alternatives envisagées 

Oracle PeopleSoft et Zendesk Suite

Pourquoi passer à Kustomer

Best to use on all aspect of email sending and communication with other employees or customer
Michele
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Kustomer: all your conversations in one hassle-free location

Publié le 11/11/2023

The platform can be tricky to learn (depending on each person's learning curve), especially for...

The platform can be tricky to learn (depending on each person's learning curve), especially for businesses that are new to customer service software or the world of online business in general.
Still, this one provides the tools required to deliver great customer service and that'll benefit you for a long time

Avantages

With this tool you have a complete timeline of all the interactions with the customers, no matter it is a chat, an email, or a SMS. It helps you understand the issue at hand and provide support that truly meets the demands of the customers.
Additionally, all the queries are displayed in one panel, so there won't be any duplicates. It provides a centralized location for managing customer conversations.
It also supports integration with other tools and platforms, such as messaging apps, and Shopify

Inconvénients

The pricing might be on the higher side. If the company has a low budget it might not be recommended to splurge on this app. However, if you're looking for an app that can organize your conversations and have visibility on them at all times, I'd totally suggest taking kustomer into account

Alternatives envisagées 

Gladly
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Kustomer - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Kustomer.

Types de licences disponibles pour Kustomer :

  • À partir de: 89,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Kustomer :

2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Langues dans lesquelles Kustomer est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Kustomer :

Applications s'intégrant à Kustomer :

8x8 Contact Center, Acuity Scheduling, Ada, Adobe Commerce, Aircall, Amazon Redshift, Assembled, BigCommerce, Calabrio One Suite, Calendly, Chargify, Clearbit, Convey, Customer Thermometer, Delighted, Dialpad, EvaluAgent, Five9, Fivetran, FullStory, Genesys Cloud CX, Gmail, Gong.io, Instabug, Instagram, JIRA Service Management, Jira, Klaus, Klaviyo, Looker, LoyaltyLion, MaestroQA, Medallia Agent Connect, MessageBird, Meta for Business, Nicereply, Olark, Operations Hub, Playvox, Promoter.io, Segment, Shelf, Shopify, Slack, Snowflake, Solidus Smart, Solvvy, Spree, SupportSync, SurveyMonkey, Swell, Talkdesk, Twilio, Twitter/X, UJET, Unbabel, WhatsApp, Yotpo, Zingtree, Zipwhip, eRecharge Byte Mobile Recharge Software, masvoz

Ressources d'aide disponibles pour Kustomer :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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