
Salesflare
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Salesflare est une solution cloud de CRM destinée aux start-up et aux petites entreprises, conçue pour automatiser l'entrée des données et éliminer la saisie manuelle de coordonnées ou d'informations relatives à l'entreprise, aux réunions ou aux appels.
Salesflare rassemble automatiquement les informations et coordonnées de l'entreprise de sources telles que les profils de réseaux sociaux, les signatures d'e-mails et les messages, entre autres, en supprimant le besoin de rechercher et saisir les données manuellement. Les clients sont automatiquement identifiés par le téléphone de l'équipe et la liste de contacts par e-mail ; leurs coordonnées sont partagées au sein d'un répertoire centralisé tout en maintenant des contrôles d'accès sur les contacts privés. Les utilisateurs peuvent également afficher les réseaux de leurs collègues et consulter quelles informations de contact ils possèdent. Salesflare consigne également les réunions et les appels en les liant avec les applications d'agenda et les journaux téléphoniques mobiles des utilisateurs. La solution stocke également tous les fichiers et documents échangés avec les clients dans des dossiers individuels.
Salesflare présente les différentes options aux utilisateurs dans une vue d'ensemble qui couvre automatiquement les opportunités requérant des mesures. Celles-ci peuvent être affichées à la fois en affichage par étapes et en affichage chronologique, qui présente l'historique complet des contacts à tous les membres de l'équipe participants. Les utilisateurs peuvent choisir de prendre des mesures immédiatement, planifier un suivi ou affecter le lead à un autre membre de l'équipe. L'engagement client est suivi en envoyant des notifications en temps réel aux utilisateurs lorsqu'un client ouvre un e-mail, se rend sur le site web ou clique sur un lien afin de lui permettre d'obtenir des suivis personnalisés.
Options de tarification dès :
29,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Andorre, Émirats arabes unis, Afghanistan, Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Albanie, Arménie, Curaçao, Angola, Antarctique, Argentine, Samoa américaines, Autriche, Australie, Aruba, Îles Åland, Azerbaïdjan, Bosnie-Herzégovine, Barbade, Bangladesh, Belgique, Burkina Faso, Bulgarie, Bahreïn, Burundi, Bénin, Saint-Barthélemy, Bermudes, Brunei, Bolivie, Pays-Bas caribéens, Brésil, Bahamas, Bhoutan, Île Bouvet, Botswana, Biélorussie, Belize, Canada, Îles Cocos, Congo-Kinshasa, République centrafricaine, Congo-Brazzaville, Suisse, Côte d’Ivoire, Îles Cook, Chili, Cameroun, Chine, Colombie, Costa Rica, Cuba, Cap-Vert, Curaçao, Île Christmas, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Djibouti, Danemark, Dominique, République dominicaine, Algérie, Équateur, Estonie, Égypte, Sahara occidental, Érythrée, Espagne, Éthiopie, Finlande, Fidji, Îles Malouines, Micronésie, Îles Féroé, France, Gabon, Royaume-Uni, Grenade, Géorgie, Guyane française, Guernesey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambie, Guinée, Guadeloupe, Guinée équatoriale, Grèce, Îles Géorgie du Sud et Sandwich du Sud, Guatemala, Guam, Guinée-Bissau, Guyana, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Îles Heard-et-MacDonald, Honduras, Croatie, Haïti, Hongrie, Indonésie, Irlande, Israël, Île de Man, Inde, Territoire britannique de l’océan Indien, Irak, Iran, Islande, Italie, Jersey, Jamaïque, Jordanie, Japon, Kenya, Kirghizstan, Cambodge, Kiribati, Comores, Saint-Christophe-et-Niévès, Corée du Nord, Corée du Sud, Koweït, Îles Caïmans, Kazakhstan, Laos, Liban, Sainte-Lucie, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Libye, Maroc, Monaco, Moldavie, Monténégro, Saint-Martin, Madagascar, Îles Marshall, Macédoine du Nord, Mali, Myanmar (Birmanie), Mongolie, R.A.S. chinoise de Macao, Îles Mariannes du Nord, Martinique, Mauritanie, Montserrat, Malte, Maurice, Maldives, Malawi, Mexique, Malaisie, Mozambique, Namibie, Nouvelle-Calédonie, Niger, Île Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Pays-Bas, Norvège, Népal, Nauru, Niue, Nouvelle-Zélande, Oman, Panama, Pérou, Polynésie française, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Philippines, Pakistan, Pologne, Saint-Pierre-et-Miquelon, Îles Pitcairn, Porto Rico, Territoires palestiniens, Portugal, Palaos, Paraguay, Qatar, La Réunion, Roumanie, Serbie, Russie, Rwanda, Arabie saoudite, Îles Salomon, Seychelles, Soudan, Suède, Singapour, Sainte-Hélène, Slovénie, Svalbard et Jan Mayen, Slovaquie, Sierra Leone, Saint-Marin, Sénégal, Somalie, Suriname, Soudan du Sud, Sao Tomé-et-Principe, Salvador, Saint-Martin (partie néerlandaise), Syrie, Eswatini, Îles Turques-et-Caïques, Tchad, Terres australes françaises, Togo, Thaïlande, Tadjikistan, Tokelau, Timor oriental, Turkménistan, Tunisie, Tonga, Turquie, Trinité-et-Tobago, Tuvalu, Taïwan, Tanzanie, Ukraine, Ouganda, Îles mineures éloignées des États-Unis, États-Unis, Uruguay, Ouzbékistan, État de la Cité du Vatican, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Venezuela, Îles Vierges britanniques, Îles Vierges des États-Unis, Viêt Nam, Vanuatu, Wallis-et-Futuna, Samoa, Yémen, Mayotte, Afrique du Sud, Zambie, Zimbabwe et 245 autres
Langues
anglais
Options de tarification dès :
29,00 $US/mois
- Version gratuite
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Salesflare : 147
Alternatives
Salesforce Sales Cloud

HubSpot CRM

Pipedrive

Zoho CRM

Avis
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- Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
A great platform for managing leads and opportunities
Publié le 24/07/2022
Overall Salesforce is great. I am very happy with their email tools. The website is pretty easy to...
Overall Salesforce is great. I am very happy with their email tools. The website is pretty easy to use and the email tools are pretty great. However, I found the User Interface to be quite complex and not the best. But overall, I am happy with it for now. I recommend Salesforce to people who are very comfortable doing basic tasks on a computer.
Avantages
Salesforce does a great job of providing a full suite of tools for managing your company's leads, contacts, and opportunities. The email tracker features are great for helping to keep track of sales-related communications. However, the user interface could be improved in terms of general usability. It also has a nice email tool that allows you to create accounts and send bulk emails. The email tools are great though, and most importantly, Salesforce is very reliable and stable. Salesforce is a very powerful software that can be used for all sorts of small business applications as it is very small to medium business-centric.
Inconvénients
I think the interface could be better, but it does the job. Also, their pricing could be a bit cheaper. If you have a larger account with Salesforce, it will be more expensive than some other tools out there, but it is still relatively affordable.
- Secteur d'activité: Événementiel
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best CRM we've used yet
Publié le 10/08/2022
I'm an expert on GoToMarket-Actions for young ventures, therefore I've tried and have implemented...
I'm an expert on GoToMarket-Actions for young ventures, therefore I've tried and have implemented most CRM systems on the market. Salesflare is the one we use ourselves. The company has constantly added features - from email-campaigns ou of the CRM to rights management to manage teams and so forth. It works out of the box and is very easy to integrate.
Avantages
Salesflare has all features out of the box. Is very easy to implenet and customize.
Inconvénients
I would like to see an overview of tags that we associated with contacts / accounts.
Pourquoi choisir Salesflare
I prefer the user-interface and pricing of Salesflare.Logiciel antérieur
Zoho CRMPourquoi passer à Salesflare
Nothing beats Salesflare in terms of value for money. It used to be perfect for small teams and startups, with the added rights management system it is a true competitor to all larger alternatives.- Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise: 2-10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
On the right path
Publié le 20/09/2018
Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little...
Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little bit longer until it can compete with larger CRMs but they have done well with their integrations and some of the key features.
Avantages
I like the visualization the most. It's so easy to see your funnel and progress toward the goals which keeps motivation high. It integrates with a lot of other services and there is an iOS app which makes it useful on the go. I love the gmail integration and how it tracks the company and the other potential contacts.
Inconvénients
It's still a bit difficult to use, they are ironing things out as they go but it's young company and some of the functionality is still a bit clunky. I use it in conjunction with other CRMs to add details to contacts and track emails.
Réponse de Salesflare
Hello there! We've made a ton of UX improvements based on user feedback since you gave us this review (plus we added some of those key features you were maybe looking for), so let us know how we're doing with that. There's always room to do better. :)
- Secteur d'activité: Logiciels
- Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Less input, fairly easy to use
Publié le 27/04/2022
Avantages
The premise for Salesflare is that it reduces the need to enter data into the system, especially when you have to add new leads to your system. It does this by integrating with email systems and scanning emails for signatures that contain phone numbers, addresses, etc. It does this well. Other integrations with e.g. calendly and the calendar apps ensure that booked meetings are always logged. You can organise your pipeline visually in different stages which makes it easy to get an overview.
Inconvénients
I also tried to use Salesflare in a B2C context but unfortunately it doesn't thrive there because the fields like company name are crucial for the working of the system. Salesflare also created a feature for email marketing a while ago but when I tested it, it was lacking features such as reply-detection so I stuck with my other tool.

- Secteur d'activité: Ressources humaines
- Taille de l'entreprise: 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Perfect Sales Pipline for Samll businesses and solopreneurs
Publié le 03/12/2019
This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to...
This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to do a big intial import run of data or anything. It has just the right balance between features and the depth of their customizability. For a small company or soloprenneur, this simply is THE tool. also, If you ever outgrow anything it provides it runs on Zapier to provide integrations with more specialized tools. It all is held together by the Customer support, which is lovely to work with and provides tons of clear, useful advices and...well support.
Avantages
This is build around your Email Inbox. It is perfect If you do not want to enter Data all the time but run a sales Pipeline. Salesflare claims to just adds Value without requiring to invest time in making this possible. I was critical at first and watched all the educational Videos on their youtube channel. Then I understood: Salesflare enables you to dissect Information from your mails and create customers, Comapnies (Accounts) etc. from it. Then you setup your Sales pipelines and create opportunities. Basically Salesflare keeps your sales activities up to date, because it lives on your Email communication. The concept works for me and with a new businescard scanner available just now, it makes setting up new prospect data even easier and saves me time. The Best thing is, the Customer support is just awesome. I git replies to any and all of my questions and schould I ever come across something not possible I most often got an Ide on how to work around something I was missing.
Inconvénients
Honestly, there is not much. I came across two bugs, which have been fixed since then (wich is great). None of them was a dealbreaker. I find it a bit Pricy for a startup when I plan to bring assistants in which are working only a couple of hours per Week ... but then again Salesflare simply is worth the money.
Pourquoi passer à Salesflare
Salesflare seemed ideal regarding sizing, features, scope and weight for my purposes. The other tools were to big and to heavy for a lightweight, quick on-the-go approach I required for my purpose.Salesflare - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Salesflare.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Salesflare ?
Types de licences disponibles pour Salesflare :
- À partir de: 29,00 $US/mois Voir les tarifs
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise Salesflare ?
Utilisateurs habituels du logiciel Salesflare :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000
Q. Dans quelles langues Salesflare est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Salesflare est disponible :
anglais
Q. Salesflare prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Salesflare :
Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)
Q. Avec quelles applications Salesflare peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Salesflare :
Better Proposals, Box, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, HubSpot Marketing Hub, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Slack, Stripe, Teamwork, Trello, Twitter, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk, iCloud
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Salesflare ?
Ressources d'aide disponibles pour Salesflare :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat
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- Logiciels d'account-based marketing
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