En savoir plus sur SimplyBook.me

Simplybook.me est un logiciel de réservation pour toutes les industries du service. Il vous suffit de vous inscrire et d'accepter des réservations en ligne avec le planificateur SimplyBook.me. D'ailleurs, en quelques minutes seulement, vous aurez votre propre site de réservation et pourrez accepter des rendez-vous via votre calendrier en ligne sur votre propre page de réservation. Si vous avez déjà un site web, vous pouvez facilement ajouter un bouton de réservation ou à votre fanpage Facebook avec l'aide du logiciel de réservation SimplyBook.me.

Options de tarification dès :

10,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

SimplyBook.me - Principaux avantages

Accepter des réservations, gérer les rendez-vous et les emplois du temps des employés en ligne. Vous aurez votre propre site de réservation et pourrez accepter des rendez-vous via votre calendrier en ligne sur votre propre page de réservation. Le site sera accessible sur les portables aussi et vous pouvez accepter les paiments au meme temps.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Andorre, Émirats arabes unis, Antigua-et-Barbuda, Anguilla, Albanie, Arménie, Curaçao, Argentine, Samoa américaines, Autriche, Australie, Aruba, Îles Åland, Azerbaïdjan, Bosnie-Herzégovine, Barbade, Bangladesh, Belgique, Bulgarie, Bahreïn, Bermudes, Brunei, Bolivie, Brésil, Bahamas, Bhoutan, Biélorussie, Belize, Canada, Suisse, Îles Cook, Chili, Chine, Colombie, Costa Rica, Cuba, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Dominique, République dominicaine, Équateur, Estonie, Espagne, Finlande, Fidji, Îles Malouines, Micronésie, Îles Féroé, France, Royaume-Uni, Grenade, Géorgie, Guyane française, Guernesey, Gibraltar, Groenland, Guadeloupe, Grèce, Guatemala, Guam, Guyana, R.A.S. chinoise de Hong Kong, Honduras, Croatie, Haïti, Hongrie, Indonésie, Irlande, Israël, Île de Man, Inde, Irak, Iran, Islande, Italie, Jersey, Jamaïque, Jordanie, Japon, Cambodge, Kiribati, Saint-Christophe-et-Niévès, Corée du Sud, Koweït, Îles Caïmans, Kazakhstan, Laos, Liban, Sainte-Lucie, Liechtenstein, Sri Lanka, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Monaco, Moldavie, Monténégro, Saint-Martin, Îles Marshall, Macédoine du Nord, Myanmar (Birmanie), Mongolie, R.A.S. chinoise de Macao, Martinique, Montserrat, Malte, Maldives, Mexique, Malaisie, Nouvelle-Calédonie, Île Norfolk, Nicaragua, Pays-Bas, Norvège, Népal, Nauru, Nouvelle-Zélande, Oman, Panama, Pérou, Polynésie française, Philippines, Pakistan, Pologne, Saint-Pierre-et-Miquelon, Porto Rico, Territoires palestiniens, Portugal, Paraguay, Qatar, Roumanie, Serbie, Russie, Arabie saoudite, Suède, Singapour, Slovénie, Svalbard et Jan Mayen, Slovaquie, Saint-Marin, Suriname, Salvador, Syrie, Îles Turques-et-Caïques, Thaïlande, Tadjikistan, Timor oriental, Turkménistan, Turquie, Trinité-et-Tobago, Taïwan, Ukraine, États-Unis, Uruguay, Ouzbékistan, État de la Cité du Vatican, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Venezuela, Îles Vierges britanniques, Îles Vierges des États-Unis, Viêt Nam, Yémen

Langues

allemand, anglais, chinois, coréen, espagnol, français, japonais, néerlandais, portugais, russe, turc, zh-hant

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour SimplyBook.me : 138

  • API
  • Accueil des patients
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Application mobile pour clients
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Booking Management
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Calendriers d'équipe
  • Catalogue de services
  • Champs personnalisables
  • Communication avec les membres
  • Communication bidirectionnelle
  • Comptes clients
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Confirmation et rappels
  • Conforme HIPAA
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Cours en ligne
  • Emplacements multiples
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Enquêtes clients
  • Enquêtes et feedback
  • Entrée et sortie
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fonction de glisser-déposer
  • Forfaits de soins
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des capacités
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des clients
  • Gestion des cours
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des factures
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des locations de stands
  • Gestion des membres
  • Gestion des modèles
  • Gestion des médecins
  • Gestion des non-présentations
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion des taux
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Indicateur de disponibilité
  • Inscription en ligne
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Marketing par SMS
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Notes de réservation
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Photos avant/après
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des conducteurs
  • Planification des cours
  • Planification des gardes
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification des événements
  • Planification en temps réel
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Portail parent et étudiant
  • Pour les arts martiaux
  • Pour salons de beauté et les spas
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Profils client
  • Rappels
  • Rappels d'appels
  • Rappels de paiement
  • Rappels par SMS
  • Rappels par e-mail
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation d'activités
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Support client
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Toilettage mobile
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Tâches récurrentes
  • e-mail marketing

Alternatives

Acuity Scheduling

4,8
Alternative n° 1 à SimplyBook.me
Acuity est votre logiciel de planification de rendez-vous en ligne 24 h/24, 7 j/7 qui permet aux clients de planifier...

Calendly

4,6
Alternative n° 2 à SimplyBook.me
Calendly est un logiciel de planification de réunions et de rendez-vous destiné aux professionnels et à leurs clients.

Wix

4,4
Alternative n° 3 à SimplyBook.me
Wix est une application permettant à tout type d'entreprise de construire son site gratuitement et sans notion de...

Square Appointments

4,4
Alternative n° 4 à SimplyBook.me
Square Appointments est un logiciel de planification de rendez-vous en ligne grâce auquel les clients peuvent réserver,...

Avis

Note globale

4,6 /5
(917)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà SimplyBook.me ?

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Paula P. Paula P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very happy we found SimplyBook.me

Publié le 27/10/2021

Avantages

What's nice about SimplyBook.me is that you can customize which features you want.

Inconvénients

There are nothing I 'dislike' about SimplyBook.me. I would make a couple of improvements, though: 1. We are glad there are both session confirmation and reminders, but we would really like it if we could schedule a reminder around 1000 days from the date of training. This might sound like a long time, but the certifications we offer are good for 3 years and 1000 days would still give them a couple of months to schedule their recertification training. 2. It would be nice if the 'unlimited' tier of add-ons wasn't so much more than the tier that gives you 8 add-ons. At most, I would like one or two more, but it's not worth such a huge jump in price. 3. We really like the idea that email can come from our business email address, but at the moment, it's just not working for us because the SMTP settings just aren't being accepted.

Alternatives envisagées 

Calendly

Pourquoi choisir SimplyBook.me 

SimplyBook.me has the most features we need.

Logiciel antérieur 

Ubindi, Google Calendar et Calendly

Pourquoi passer à SimplyBook.me

SimplyBook.me has the ability to easily schedule multiple training sessions running concurrently.

Réponse de SimplyBook.me

Dear Paula,

Thank you so much for taking the time to leave us your fantastic feedback, we truly appreciate it!
Regarding your request to add this to your system that you can send a reminder 1000 days after training, within the come-back-soon feature then we could probably add this to your system. Please pm me and send me your booking website.

All the best
The SimplyBook.me team

Becky D. Becky D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great features but the recent price increases have stung a bit!

Publié le 20/09/2019

Overall, Simplybookit has helped us streamline our appointment booking and monitoring systems....

Overall, Simplybookit has helped us streamline our appointment booking and monitoring systems. Despite it being a little difficult to set up initially, if you can afford the standard package (or can make do with the basic package) it's worth the time and the customer service is great.

Avantages

It has some really great features that we needed - multiple locations, the ability to take appointment deposits, customise notification emails and having a questionnaire for clients to fill in at the point of booking. The ability to download our daily appointments as a CSV file is really useful - generally speaking, the amount of data we're able to extract from it for our monitoring is fantastic. The customer service is fast and helpful.

Inconvénients

The interface took a bit of getting used to (but once you're used to it, it's fine! We have some single appointments for one person and some workshops with multiple spaces, but they have to be set up in the same way so the workshop booking interface is quite clunky from the customer's perspective. Some of the info (for example the service description) isn't viewable on mobile devices which is a shame. The recent price rises were a bit of a shock when it came to renew our subscription and unfortunately it has now become unaffordable for us to keep using.

Alternatives envisagées 

Acuity Scheduling, Timely et Bookwhen

Pourquoi choisir SimplyBook.me 

At the time, Simplybookit offered the features we needed at a better price point than 10to8

Logiciel antérieur 

10to8

Pourquoi passer à SimplyBook.me

It offered the features we need at the most favourable price.

Réponse de SimplyBook.me

Dear Becky

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback, we truly appreciate it.

Regarding your comment on some of the service description not showing on your mobile, can you please send me from what kind of mobile you are checking? I checked your page with iphone and I can read all service descriptions.

We are very sorry to hear that you guys have stopped using our system due to cost. I can see that you are a non profit organization, please contact me directly so that we can see what we can do for you guys.

All the best
The SimplyBook.me team

Gloria M. Gloria M.
Note globale
  • Secteur d'activité: Divertissement
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Very confusing but amazing customer service

Publié le 03/05/2021

Its a great tool, so easy for the client side but for the business owner, aye!

Its a great tool, so easy for the client side but for the business owner, aye!

Avantages

Love the ease for our clients to book and it has a built in website. It integrates with square and very affordable. The websites are beautiful not very customizable but you can manage.

Inconvénients

Very confusing! Because majority of the major features that anyone would need counts as custom feature, its so difficult to find what you need. There are settings under Welcome, Manage, Custom features, and settings. Honestly, been using this site for 6months or more and still don't know where all settings and features are, so just click click click away til you find it. Sometimes, you would have to look deeper. Example, for time schedules. OMG, ,good luck! Good thing is c\they have the best customer service on chat 24/7 so you would just have to chat with them and they'll give you a link. God bless them! Another con would be the reports! REPORTS is key guys! Reports are our roadmap! Can we get a report for all the deposits? or just add deposit column to the booking details. Lastly, marketing, you're limited if you want to get on Google's 1st page without ads.

Alternatives envisagées 

Appy Pie, QuickBooks Desktop Enterprise, Calendly et HoneyBook

Pourquoi passer à SimplyBook.me

It integrates with IG.

Réponse de SimplyBook.me

Hi Gloria,

Thank you so much for a very constructive feedback, we appreciate it highly.

We would like to ask if you are up to joining us for a focus groups where we would discuss user friendliness of the system as well as reports. It would be very useful to hear your specific comments about what exactly could be improved. Please reply directly to this email if you are interested and we will set up a call.

Best regards
Rut

Esther D. Esther D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Love this system

Publié le 05/10/2021

Overall experience has been great. I did have some issues with setting some features up but their...

Overall experience has been great. I did have some issues with setting some features up but their customer service was amazing and someone is always there to assist whenever you have questions or concerns. 5 stars!!!!

Avantages

I love how you can basically create your own website for your booking system and customize it to suit your brand. I love the added custom features. The fact that you can choose what to enable and what to disable based on your business’s needs is amazing! And the annual price for the Basic plan so great! Definitely most cost effective than other scheduling systems I’ve used in the past.

Inconvénients

I feel like they should include more than just 3 custom features on the basic plan. “Accepting payments” & “Accepting deposits” are 2 main features that most businesses require, & without a doubt should be included for free. It’s kind of a no brainer. Or both of these features should be 2 in 1 because they go hand in hand. Having to enable both of them then leaves you with only 1 more custom feature to select.

Other than this, everything else is great!

Réponse de SimplyBook.me

Dear Esther,

Thank you so much for taking the time to leave us your amazing feedback, we appreciate it greatly!

All the best
The SimplyBook.me team

Mel L. Mel L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Psychologie
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Health Practice Perspective

Publié le 20/06/2019

Overall is grt. Quick responses from customer services.

For us, the extensive ability to...

Overall is grt. Quick responses from customer services.

For us, the extensive ability to customize, operate video sessions, book a variety of services, products, packages, classes, and a membership makes this an all-in-one solution.

Avantages

Incredible amount of features for the $.
HIPAA compliance / encryption
SOAP notes
Versatility
Complete customization of confirmation emails to both service providers & Services
Very easy for clients to navigate
Clients can track their own packages
Ability to force pre-pay
Intake form option

Seriously, I could list a ton more amazing features plus the fact that they continue to add more.

Inconvénients

Realizing this was initially designed to serve salons, not health care providers, I hope to see improvements in the following areas:

SOAP notes are the only therapy note option. Woud be nice to have a simple progress notes option.

Ability to tender in person payments directly thru the platform would be a really big deal for us. Right now, a transaction is only tendered if they pay when they book thru the website. In person, we can create invoices and mark them as paid, but need to use a separate platform to capture cc payment.

It would be nice if we didn't have to go thru a 3rd party for video calls. Gruveo has been good so far, but it's still extra steps to move from appt to video. Ideally, the ability for the practitioner to enter the video call directly thru their appointment calendar would be grt.

A mobile app for clients to manage appts & take video calls would be excellent.

I think these r the biggest things that affect us, but even with these, the simplybook platform has been grt.

Réponse de SimplyBook.me

Dear Mel

Thank you so much for your constructive feedback, we appreciate it enormously!

First of all I can say that we are working on developing an admin app and maybe a client app in next round. With regards to the videos then it is relatively simple to use jumpch.at and mixing it with our booking code to give direct contact, please check that out.

With regards to the Progress note option, then yes that is something that we have considered, but is not yet on our to do list. However I know that some health centers have been using the Medical History tab for that.

The automatic cc payment at place, will also be implemented later, but can not promise any date on that.

Thanks again for your valuable feedback
All the best
The SimplyBook.me team

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SimplyBook.me - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur SimplyBook.me.

Types de licences disponibles pour SimplyBook.me :

Utilisateurs habituels du logiciel SimplyBook.me :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles SimplyBook.me est disponible :

allemand, anglais, chinois, coréen, espagnol, français, japonais, néerlandais, portugais, russe, turc, zh-hant

Appareils pris en charge par SimplyBook.me :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à SimplyBook.me :

10,000ft Insights, 2Checkout, Authorize.Net, Azur, Braintree, Facebook for Business, Gmail, Google Ads, Google Analytics, Google Calendar, Google Maps, Google Meet, Google My Business Pro Services, Gruveo, Instagram, Joomla, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, PayPal, SITE123, Stripe, WordPress, Zapier

Ressources d'aide disponibles pour SimplyBook.me :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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