En savoir plus sur VeryConnect

VeryConnect est une solution de qualité tout-en-un pour la gestion et l'engagement des membres. Le logiciel est adapté aux besoins du client et un soutien amical est fourni par la suite.

Le logiciel aide le client à réunir la gestion des membres, l'engagement et le self-service. L'objectif est de rendre tout plus facile pour le client et ses membres. Une intégration avec les systèmes actuels peut être réalisée.

La zone d'administration permet au client de gérer les adhésions et les paiements, ainsi que de surveiller l'engagement des membres et de créer des rapports. Cela inclut la possibilité d'automatiser les communications des membres et d'organiser des événements.

La zone membre permet aux membres de se connecter les uns aux autres et d'interagir avec le contenu du client. Le client peut inclure des forums, des chats, des blogs, des événements, des formulaires de demande et bien plus encore.

Le portail self-service des membres permet aux membres de gérer leurs propres adhésions, avec la possibilité de rejoindre, de renouveler les adhésions et d'effectuer des paiements.

Le client peut entrer en contact avec l'équipe du fournisseur basée au Royaume-Uni pour une démo dès aujourd'hui.

Options de tarification dès :

160,00 £GB/année

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Belgique, Brésil, Canada, Suisse , Chine, Allemagne, Royaume-Uni, Inde, Japon, Mexique, Suède, États-Unis

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, finnois , français, italien, norvégien, néerlandais, suédois

Options de tarification dès :

160,00 £GB/année

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Images

VeryConnect Logiciel - 1
VeryConnect Logiciel - 2
VeryConnect Logiciel - 3
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VeryConnect Logiciel - 5
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Vidéo de VeryConnect
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour VeryConnect : 160

  • @mentions
  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse du service client
  • Analyse en temps réel
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • Base de données intégrée
  • Billetterie des événements
  • Blogs
  • Booking Management
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Catalogage/catégorisation
  • Champs personnalisables
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Communautés de membres
  • Communication avec les membres
  • Comptabilité
  • Comptes de membre
  • Confirmation et rappels
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Discussions et forums
  • Déploiement basé sur le web
  • Email Reminders
  • Enquêtes clients
  • Enquêtes et feedback
  • FAQ
  • Facturation
  • Facturation a posteriori
  • Facturation récurrente
  • Facturation récurrente de plusieurs périodes
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Filtrage
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour organ. à but non lucratif
  • Formulaires personnalisables
  • Forum/groupe de discussion
  • Forums en ligne
  • Gamification
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la liste de diffusion
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des applications
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des chapitres
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des demandes de paiement
  • Gestion des documents
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des groupes
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des participants
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des présences
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des remises
  • Gestion des reçus
  • Gestion des subventions
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des élections
  • Gestion des événements
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion financière
  • Génération de leads
  • Ideation
  • Importation et exportation de données
  • Inscription en ligne
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Modération
  • Médiathèque
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Options de paiement multiples
  • Outils de collaboration
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Personnalisation
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Pour associations d'anciens élèves
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Profils d'utilisateurs
  • Promotion sociale
  • Publication d'offres d'emploi
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des présences
  • Suivi des références
  • Support client
  • Système de calendrier et de rappel
  • Sécurité SSL
  • Sécurité des données
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des factures
  • Traitement des paiements
  • Traitement des paiements ACH
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Alternatives

Agile CRM

4,1
Alternative n° 1 à VeryConnect
Agile CRM combine de puissantes fonctionnalités d'automatisation, de téléphonie, de web, de téléphonie mobile, de...

VEGAS Pro

4,6
Alternative n° 2 à VeryConnect
VEGAS Pro is a video editing software that provides businesses with tools to create professional videos and add...

Airdesk

4,5
Alternative n° 3 à VeryConnect
Airdesk is a centralized workspace with a 360º view of all your services. With it, businesses can manage customers and...

Glue Up

4,5
Alternative n° 4 à VeryConnect
Glue Up (anciennement EventBank) est une plateforme d'engagement tout-en-un combinant les meilleurs outils de gestion...

Avis

Note globale

4,9 /5
(28)
Rapport qualité-prix
5,0/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
5/5

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5 avis affichés sur 28
Anna
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Amazing customizable membership management software, super attentive support!

Publié le 23/02/2022

VeryConnect has developed a custom solution for our industry association that completely covers our...

VeryConnect has developed a custom solution for our industry association that completely covers our needs in the areas of membership management, member communications, and data management for our industry outreach.

Organizing our data and increasing its quality first felt like an impossible task but the amazing support we’ve received from the VeryConnect’s team made it possible. The result is a highly versatile, user-friendly, comprehensive browser-based application that our members and our entire team are already benefitting from. In the beginning, we had very specific requirements (a 25-page concept note!) and a very complex data structure.

The guys from VeryConnect not only managed to perceive all these requirements, they also delivered 100% on the promise to accommodate them.

All in all, a big thanks to the VeryConnect’s team for all of their hard work and amazing support on our project. We are excited to see how the platform evolves in the coming years.

Avantages

I am especially impressed with our search filter structure that constituted a huge bulk of work, conceptually and development-wise. We are now able to search our database with a highly versatile set of filters, which also (a huge benefit!) work for mailings.

The email module and the comprehensive recipient insights and stats it provides is also one of the key features and my personal favourites.

The user-to-user messenger, the private collaboration spaces for our working groups, the news and twitter feeds makes it an ideal communication solution and provides a real added value to our member community.

Above all, our customer support manager is always there for us and never fails to impress us with her quick replies and her deep understanding of our data structure.

Inconvénients

Nothing particular comes to mind, to be frank. The software is in the constant development and even if something is missing at the moment, you can either order a bespoke feature development or wait a bit until the next release that always adds some new options.

Carol
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

How Very Connect has transformed our communication with members

Publié le 14/04/2022

Avantages

The decision to implement Very Connect Software was originally taken to improve the back office systems for the alumni organisation.

The software makes this really easy to manage, both by the members and the administrators. However, what we didn't appreciate was that we were gaining so much more. We have a social media and email platform that enables us to communicate with our members and for them to communicate with us.
This is a private members platform, not available to the public, and we also like the ability that members can choose their own privacy settings. If they want to be contacted by other members, then they can make their details available, but they can also choose to hide their email and other details yet still remain paying members and receive Newsletters and other publications.

The platform connects to our finance system and the time taken to manage subscription payments has been reduced considerably. We can generate a report and follow up any lapsed members really quickly and easily.

The implementation was seamless. However, we did aim for very clean data import and spent months ensuring that each member had correct details and this work paid off.

In the first six months since we went 'live', our membership numbers grew by 27%. The growth was mainly from young members, but we have two members aged 92 who were able to sign up to the new platform with ease. One member said by email "The website looks great! I love it."

Inconvénients

The only drawback so far is there isn't a phone App. However, our own web designer is in the process of designing a website app for us and we hope this will go 'live' in May 2022

Alternatives envisagées 

VEGAS Pro et Agile CRM

Pourquoi passer à VeryConnect

We found that Very Connect offered to [SENSITIVE CONTENT] the platform to our needs and we didn't have to shoehorn our database into a pre-existing format. We took a look at some of the organisations that already used Very Connect and found that they were similar to us - in our case an alumni association.
Leanne
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A simple to use platform with fantastic customer support!

Publié le 02/08/2021

Avantages

The platform is simple to use, and we appreciate the ever evolving updates of the software following feedback and suggestions. The ability to seamlessly integrate ISSUU has been fantastic, and our members really love the 'Address Book' feature as a means to network with other professionals within the industry. For me, the customer service offered by VeryConnect has been fantastic - especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]! She has helped us work through changing platform requirements and has supported every step of the way to find resolutions to our requests.

Inconvénients

The only downside with this platform is the functionality of the email campaigns feature. It is quite basic when compared to other email CRM platform, with only standard formatting and content upload options. This has improved with recent software updates but there is more work to me done to make the feature fully functioning and more user friendly.

Anett
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent!

Publié le 10/08/2022

Avantages

We chose VeryConnect to host our Alumni Platform.

What really sets them apart is that they will go the extra mile to help to accommodate all your requests and also help brainstorm new solutions. Their team is very knowledgeable, friendly, helpful, and flexible which made the whole implementation process very smooth. I would highly recommend using VeryConnect!

Inconvénients

There are a few features that could be improved (such as the email campaigns feature) or added. However, as the software is in the constant development I have no doubt that it will improve in the near feature!

Jenny
Note globale
  • Secteur d'activité: Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Outstanding customer support

Publié le 16/05/2022

Further to the comments made in the software Pros, our overall experience with VC has been very...

Further to the comments made in the software Pros, our overall experience with VC has been very positive due to the professionalism and personalised service of [SENSITIVE CONTENT].

Smooth planning of the new VC platform was achievable because of [SENSITIVE CONTENT] relaxed yet focussed approach with us. At each meeting we covered many new concepts and [SENSITIVE CONTENT]lead us through the membership journey for our new members. We wanted an all-in-one system that adds value to your Australian-based Climate-focused non-profit community, including Circles, Blogs, Donations and we got the lot.

Our high expectations for a quality membership product with ongoing improvement and support has been met by VC. We are pleased with our product and we love the clean finish to the platform while ample space for us to add our branding and photos.

Avantages

Our team are very pleased and appreciative of our VeryConnect trainer and supporter who taught us how to use the software. While the software is logical, it was the human interface that made it work for us.

[SENSITIVE CONTENT], at VeryConnect (VC), spent time learning about our needs and how the VC product could assist in growing our membership management in our relatively new organisation. During this early getting-to-know-you stage, [SENSITIVE CONTENT] asked questions to identify our membership management needs and offer suggestions using VC examples. This process was very useful because our problems were understood and [SENSITIVE CONTENT] was able to offer ways to manage membership matters and grow the member community. This approach resulted in a platform that meets our member management needs and a team that can access and utilise the many functions of VC.

Once [SENSITIVE CONTENT] had a clear idea of our needs, she then offered a range of possible solutions using the VC platform. This approach continued to highlight her friendly and professional approach, ensuring that our needs were met in a relaxed and timely manner. While the scope of the VC product is enormous and beyond any other platform we had used before, [SENSITIVE CONTENT] approach resulted in a staged and supportive informal training which prepared us for platform decision making and the formal training of VC.

Inconvénients

It's a shame that the product is no longer located in our county.

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VeryConnect - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur VeryConnect.

Types de licences disponibles pour VeryConnect :

  • À partir de: 160,00 £GB/année
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel VeryConnect :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles VeryConnect est disponible :

allemand, anglais, danois, espagnol, finnois, français, italien, norvégien, néerlandais, suédois

Appareils pris en charge par VeryConnect :

Applications s'intégrant à VeryConnect :

GoCardless, Google Drive, LinkedIn for Business, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Meta for Business, Microsoft Excel, Stripe, Twitter

Ressources d'aide disponibles pour VeryConnect :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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