En savoir plus sur GrowthZone

Stimulez votre croissance avec le logiciel Smarter Association qui inclut un système AMS complet et des fonctions intégrées de marketing automation et de prospection des membres. Conçu pour les moyennes et grandes entreprises ; les associations commerciales et professionnelles ainsi que les chambres de commerce. Ils sont l'un des leaders du marché pour les chambres de commerce, les entreprises, les entreprises de construction, l'immobilier, les transports, les assurances, les soins de santé et associations de sécurité. Gagnez davantage de membres, fidélisez-les, générez des revenus, interagissez et communiquez avec vos membres et prospects et rationalisez vos opérations quotidiennes.

GrowthZone dispose d'une équipe d'assistance de classe mondiale qui facilite la conversion des données dans le cadre du service, en nommant les gestionnaires de projets et un SAM (gestionnaire de comptes senior) pour offrir une formation comptable.

Les fonctionnalités ultérieures couvrent également les rapports personnalisés avec des informations basées sur des tableaux de bord, la facturation et le traitement des paiements intégrés, ainsi qu'une gamme d'options d'annuaire et de marketing de réseau. Un module d'événements permet l'inscription complète et le suivi des participants, tandis que les communications et les groupes ajoutent l'enregistrement des appels, la synchronisation des e-mails et les notifications push à une série d'applications mobiles GrowthZone.

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Canada, États-Unis

Langues

anglais

Images

Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more
Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails.
Efficiently write, schedule, send, and track emails.
Custom Reporting
Fully control and publish directories from your database information.
Member Retention
Payment Processing
Proactively create events and manage event registrants and sponsors.
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Vidéo de GrowthZone
Vidéo de GrowthZone
Capture d'écran pour GrowthZone : Integrated billing capabilities for batch running invoices, statements, letters and more Capture d'écran pour GrowthZone : Easily view and manage all the individuals and organizations in your database. Conveniently group your contacts into lists or committees for mass emails. Capture d'écran pour GrowthZone : Efficiently write, schedule, send, and track emails. Capture d'écran pour GrowthZone : Custom Reporting Capture d'écran pour GrowthZone : Fully control and publish directories from your database information. Capture d'écran pour GrowthZone : Member Retention Capture d'écran pour GrowthZone : Payment Processing Capture d'écran pour GrowthZone : Proactively create events and manage event registrants and sponsors.

Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour GrowthZone : 59

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de membres
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Catégories personnalisables
  • Champs personnalisables
  • Communautés de membres
  • Communication avec les membres
  • Comptabilité
  • Distribution d'e-mails
  • Formulaires personnalisables
  • Forum/groupe de discussion
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des candidatures
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des chapitres
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des événements
  • Gestion financière
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Publication d'offres d'emploi
  • Rapports ad hoc
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Répondeurs automatiques
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Sécurité SSL
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Alternatives

Glue Up

4,5
Alternative n° 1 à GrowthZone
EventBank est une plateforme d'engagement tout-en-un qui combine la gestion d'évènements, la gestion des membres,...

Vagaro

4,7
Alternative n° 2 à GrowthZone
Vagaro est une solution web conçue pour les propriétaires d'instituts de beauté et de salles de sport. Elle les aide à...

CampusGroups

5
Alternative n° 3 à GrowthZone
CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education...

MemberClicks

4,4
Alternative n° 4 à GrowthZone
Les associations, chambres, AMC et autres organisations utilisent les solutions logicielles intégrées de MemberClicks...

Avis

Note globale

4,5 /5
(155)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,2/5
Support client
4,6/5

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Kayla T.
Note globale
  • Secteur d'activité: Construction
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Great organization for my membership.

Publié le 14/05/2018

Avantages

Very easy to pull up members accounts, billing information, general contact information, and the reps information. Making membership mailing labels and membership reports is very easy with this software. I use this software to easily find any membership representative information I need. This software has also made it easy to look up and find a member.

Inconvénients

The only con I have for this software would be the new update, i'm so used to the old version it'll take time to learn the updated.

Derrick V.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great service and scalable

Publié le 18/03/2021

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make...

We switched from another platform because the user experience wasn't what it needed to be to make us competitive. We also believe GrowthZone will help us grow for many years. We also like the variable rate payment option, particularly in our early years.

Avantages

We use the Events, Web Content (blogs), and Lists (contact manager) all the time. They're easy to use and produce a great-looking member experience. As we grow, we'll use more of the Reports to track engagement and renewals. The website editor is also great for designing something professional and for ease of editing. The support service is great. We always get an answer within a day.

Inconvénients

The accounting menus could be simplified. The Boolean operators in list creation don't work consistently.

Val D.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Could be great with a little work

Publié le 19/03/2021

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and...

We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and hosting and AMS system ensuring compatibility. We are very happy with the look and feel of our website and the CMS used to manage it. Our migration to GZ for the AMS side was rocky at best. Our project manager had never gone through a detailed conversion before. While she was very service oriented and nice to work with, her inexperience caused many issues. We like GZ's ability to give a good view of member activity. I like that when I am on the phone with a member, I can see their engagement, make notes, and create follow up task items. G

Avantages

The user interface, look, and feel of the back end. Also like the ability to integrate with the company website to create a good member only user experience. It also has a pretty good project management system, though it desperately needs push notifications via email. The only notification it provides is a badge count on the top menu of the software. So if you are disciplined to check there, the PM works well. GZ also has a certification/continuing education component which we find valuable.

Inconvénients

Customer support needs work. GZ is very slow to respond to issues. Many times entered tickets are not responded to (first response) for 3 or more days (I am not counting the automated message generated that the ticket was received and someone would review). And, when the "front line" or 1st level support team reaches out, frequently they aren't completely familiar with the ins and outs of the software, so the first 3 emails or 15 minutes of the call are spent teaching them how the system works. The communications functionality has a great vision, but is inconsistent and extremely buggy. It is difficult and many times impossible to send a merged email to multiple members. Members get emails or newsletters with the fields not merged properly. It feels like the database was not developed with a vision and as the software was enhanced and features added, bandaids were placed on the tables to make them work together. Field naming is inconsistent and many times not working as a true relational database. Feels like a consequence of growing quickly and not having one responsible group overseeing the programming growth. Different naming philosophy throughout different modules.

Mandy S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Relations gouvernementales
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

GrowthZone is a Game Changer

Publié le 19/03/2021

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support...

I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support and attention to what customers want and implementing just that is fantastic. There's a few features that we'd love to see some improvements in (communications, reporting, and marketing automation).

Avantages

The overall integration is fantastic and we love the customer support and the ability for us to submit an idea for improvement and for it to more often that not be put into development or rolled out fairly soon after.

Inconvénients

There are a few newer features that just need a bit more development, mainly revolving around communication analytics. We'd love to use GrowthZone exclusively for our communications, but they just don't have the analytical reports we need. Right now we use Constant Contact, which GrowthZone has a great syncing feature with.

Karen B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good Value, Easy to Use

Publié le 18/03/2021

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour...

Customer service is excellent! When I submit a question, I have never waited longer than an hour for a response.

Avantages

When I started 3+ years ago, I was happy to be able to take online training to help me learn the features and benefits of using this software. I keep looking for new training to help me succeed!

Inconvénients

Emails get flagged as spam when I send to members thru ChamberMaster. I am unable to export email to outlook so my members get my communications.

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GrowthZone - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur GrowthZone.

Types de licences disponibles pour GrowthZone :

  • À partir de: 149,00 $US/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Nous n'avons pas d'informations sur les fonctionnalités de GrowthZone.

Utilisateurs habituels du logiciel GrowthZone :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles GrowthZone est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par GrowthZone :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à GrowthZone :

Authorize.Net, Constant Contact, Facebook, Mailchimp, Microsoft Outlook, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twitter, WordPress

Ressources d'aide disponibles pour GrowthZone :

Service client/e-mail, Base de connaissances, Support téléphonique, Chat

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