En savoir plus sur Outreach

Outreach est une plateforme intuitive d'automatisation des ventes. Basée sur des "séquences", l'application aide les équipes de vente à configurer des campagnes par e-mail et des points de contact basés sur un nombre quelconque de critères qu'ils choisissent. Les équipes peuvent créer une séquence de e-mails et appels à faire passer à chaque prospect.

La sensibilisation aide les équipes de vente à gérer efficacement tous leurs clients potentiels, quel que soit leur nombre. Outreach informe les équipes de vente lorsque les leads répondent aux messages et planifie ceux qui ont répondu au prochain point de contact ou à la prochaine étape. Il détecte même les moments les plus performants de la semaine pour envoyer des e-mails, puis planifie les campagnes par e-mail en conséquence.

Les fonctionnalités analytiques de Outreach permettent aux équipes de vente d'avoir une vue d'ensemble de leurs activités et de leurs performances. Grâce à l'analyse de séquence d'Outreach, les membres de l'équipe peuvent savoir exactement où se trouve chaque prospect dans l'entonnoir de communication et les responsables peuvent observer les performances de chaque membre de l'équipe.

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Les 5 meilleurs logiciels similaires à Outreach

Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Outreach : 56

  • API
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse prédictive
  • Archivage et rétention
  • Automate d'appel
  • Base de données de contacts
  • Enregistrement audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement à la demande
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de la communication
  • Gestion des activités commerciales
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des données
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des offres
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des performances
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des réunions
  • Gestion des transactions
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Importation et exportation de données
  • Intégration et formation des commerciaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Livraison de contenu
  • Mesure des performances
  • Modèles d'e-mails
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Outils de prospection
  • Planification
  • Pour organisations et équipes commerciales
  • Programmation des tâches
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Alternatives

SalesLoft

4,3
Alternative n° 0 à Outreach
SalesLoft est une plateforme cloud d'engagement des ventes qui aide les équipes de ventes à automatiser les scénarios...

Gong.io

4,8
Alternative n° 1 à Outreach
Gong est une plateforme de renseignements sur les conversations pour les équipes de vente interentreprises qui...

Groove

4,7
Alternative n° 2 à Outreach
Groove est une solution d'engagement des ventes basée sur le cloud destinée aux équipes commerciales basées sur des...

Woodpecker.co

4,6
Alternative n° 3 à Outreach
Woodpecker is an intuitive cold email tool for lead generation, sales & recruitment professionals. It helps you to...

Avis

Note globale

4,4 /5
(281)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,2/5
Support client
4,1/5

Vous avez déjà Outreach ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 281
Morgan
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Outreach Multiplies Each of Your Employees by 10

Publié le 21/01/2021

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily...

The Outreach onboarding is rather extensive, and if you're a hands-on A type I don't necessarily think you'll get much out of the onboarding. I found doing it side by side a written article was my favorite approach to learning.

Avantages

Outreach is a product that has blown me away. It's every Director and Manager's dream when it comes to sending e-mails and keeping up with annual engagement with customers of any lifecycle. From Sales to Customer Service to Marketing, Outreach can help every member on your team.

For years I A/B tested e-mail subject lines and calculated this on an excel spreadsheet. Outreach does it for me. I have increased my cold e-mail sales open rate from 25% to 60%! The e-mails look personalized and don't look like any other e-mail campaign. Even the signatures are consistent.

The LinkedIn feature allows people on teams/enterprise to engage within the platform. For others it takes you to the person's page in a new tab. It makes it easy to increase engagement trifold in this manner by creating sequences (day 1 call, day 2 linkedin, day 3 email, etc.).

Inconvénients

One improvement would be a better LinkedIn integration. I wish the Sales Navigator e-mails fed through in order to create a task in SalesForce just as an e-mail through OutReach does.

There absolutely needs to be more personalizations (i.e. Dear {{first name}}, Hope you're having a great {{day_of_weeek}}). Which, this seems rather simple to code. Any real time data should be in there. Instead I have to do a long {{if/then}} that takes forever.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Outreach your Prospects

Publié le 10/05/2022

My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.

My SDR team at first was hesitant but now loves the workflows.
Seem to be booking more demos now.

Avantages

Use of use and easy integration with Salesforce.
Separate prospects and Accounts
Awesome reporting tools
KPI made easy

Inconvénients

No Voice mail drop
Difficulty with incoming calls
Support takes forever to get back to you

Matt
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

I hate to write a negative Review but... this experience was so bad I hope to help you pick...

Publié le 20/08/2022

Their sales team was bad and initially we didnt sign up, then after trailing another and also being...

Their sales team was bad and initially we didnt sign up, then after trailing another and also being frustrated with that one, we made a stupid decision to just go with Outreach, forced to buy their video onboarding, their support takes forever to answer and most answers are incorrect, when their software crashes they have a robotic response that their team gives which is reboot, they will tell that over and over, when in reality their app fails because of mismatching data on the import that they can't handle correctly. They put me on a call with an Advanced Success Manager after I complained and she was so new, she knew nothing and wasted my time for 15 minutes, It got so bad I had to get involved and it was obvious that they weren't going to be a good fit for us and they admitted however, I asked if we could jsut part ways friends, cancel our agreement, they refuse to let us out of a $26,000 contract. KNOWING we won't use it and knowing that their team said its not a good fit.

Avantages

nothing. After 3 months I am walking away from a $26,000/yr contract they will NOT let us out of, so I am STILL Paying and we are NOT going to use this trash of a platform. They do NOT care about you as a client.

Inconvénients

Using this software cut our call volume in half, we had our WORST sales month in 2 years, we had so many problems getting set up, their software crashes, notes fail to save, hubspot integration is a joke, stand alone you lose features like deal pipeline, you can not sort by last time called, their throttles don't work as explained, cannot text, the list of cons goes on and on...

Rachit
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My experience with Outreach

Publié le 18/11/2022

Avantages

- Priority tool used by me in my day-to-day activities- Easy of usage in terms of lead management, sending out emails, messages, calls, etc- Tracking of daily activities, visibility of upcoming tasks and previous engagement with leads

Inconvénients

- Sometimes it becomes difficult to make calls due to bandwidth issues even if you are on high speed internet connection. It fails to recognises and doesn't connect call. This can be worked upon more.

DavidLee
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Outreach helps me Make more Money

Publié le 01/07/2019

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for...

I love it. Their customer service is great whenever I have questions and the product has paid for itself ten-fold.

Avantages

I love how I can increase my intake and outtake with minimal effort on my end. Outreach allows automation in places that has saved me hundreds of hours since i've started using it.

Inconvénients

There are a few simple things that the platform does not allow. One is a "Select-All" feature where you can also unselect some. Select-All is an all-or-nothing. If there are 500 things and 1 of them is missplaced. You have to figure out another way besides Select-All minus 1.

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Outreach - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Outreach.

Types de licences disponibles pour Outreach :

  • À partir de:
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Non disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Outreach :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Outreach est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Outreach :

Applications s'intégrant à Outreach :

6sense, Chili Piper, Demandbase One, Dialpad, Drift, Gmail, Gong.io, HubSpot CRM, LeadIQ, LinkedIn Sales Navigator, Microsoft 365, Okta, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Seismic, Sendoso, Terminus, Vidyard, ZoomInfo SalesOS

Ressources d'aide disponibles pour Outreach :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

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