Timely

Logiciel de réservation pour professionnels de la coiffure, de l'esthétique et de bien-être

En savoir plus sur Timely

Gérez et développez une entreprise prospère où que vous soyez. Timely est un logiciel convivial pour les entreprises.

Timely s'exécute sur tous vos appareils pour vous offrir la liberté de gérer votre entreprise en déplacement.

Facilitez la vie de vos clients avec les réservations en ligne ainsi que les rappels de rendez-vous par SMS et e-mail automatisés. Améliorez la fidélisation des clients avec des remises VIP et de l'e-mail marketing. Stockez toutes vos informations client en un même endroit avec des notes et un suivi automatisé des ventes et des rendez-vous.

Gérer votre équipe est un jeu d'enfant grâce à Timely. Définissez les autorisations du personnel, activez les calendriers de la journée automatiques et reposez-vous en sachant que les membres de votre équipe peuvent également accéder à Timely à partir de leur propre appareil. Devenez une entreprise axée sur les données avec des rapports de ventes et de productivité du personnel en temps réel.

Personnalisez Timely en fonction de votre entreprise avec des add-ons tels que Microsoft Outlook, Google Agenda ou Apple Calendar. Ajoutez des add-ons puissants pour la comptabilité (Xero, MYOB, QuickBooks), la vente au détail (Vend) et l'e-mail marketing (MailChimp).

Configurer votre compte est simple. Si vous venez d'un autre système, une équipe de migration dédiée est prête à vous aider à transférer vos données. L'équipe d'assistance hautement qualifiée est efficace et conviviale, disponible sur chat en direct, par e-mail ou par téléphone.

Sans contrat, frais cachés ou frais d'annulation. Les abonnements mensuels démarrent à 20 dollars.

Options de tarification dès :

39,00 $AU/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

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Clients types

  • Auto-entrepreneurs
  • Petites entreprises (de 2 à 50 employés)
  • Moyennes entreprises (de 51 à 500 employés)
  • Grandes entreprises (500 employés minimum)

Déploiement

  • Basé sur le cloud
  • Sur site

Disponible dans les pays suivants

Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni , Inde, Japon, Mexique, Nouvelle-Zélande, États-Unis

Langues

anglais

Options de tarification dès :

39,00 $AU/mois

  • Version gratuite
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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Timely : 100

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Application mobile pour clients
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Booking Management
  • Calendriers d'équipe
  • Carte de fidélité
  • Comptes clients
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Confirmation et rappels
  • Conforme HIPAA
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Email Reminders
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • For Barbershops
  • Forfaits de soins
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de cabinet
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des clients
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des enseignants et du personnel scolaire
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion du personnel
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Icônes et codes en couleur
  • Importation et exportation de données
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements en ligne
  • Paiements en personne
  • Paiements électroniques
  • Photos avant/après
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Pour salons de beauté et les spas
  • Profils client
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rappels par SMS
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rendez-vous récurrents
  • Replanification
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • SMS Marketing
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des cartes de crédit et de débit
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing

Alternatives

Splose

4,9
Alternative n° 1 à Timely
Practice management software for Allied Health & NDIS Providers.

Acuity Scheduling

4,8
Alternative n° 2 à Timely
Acuity est votre logiciel de planification de rendez-vous en ligne 24 h/24, 7 j/7 qui permet aux clients de planifier...

Power Diary

4,6
Alternative n° 3 à Timely
Power Diary est un logiciel de gestion de cabinet conçu pour aider les professionnels de la santé à rationaliser le...

Timetastic

4,7
Alternative n° 4 à Timely
Timetestic est un logiciel web de suivi des absences et de planification des congés du personnel qui aide les entreprise...

Avis

Note globale

4,7 /5
(641)
Rapport qualité-prix
4,6/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

Vous avez déjà Timely ?

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5 avis affichés sur 641
Janelle
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

Publié le 24/10/2017

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book...

Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Avantages

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Inconvénients

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Natasha
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Timely Software reviewed by a Software Extremist

Publié le 27/05/2021

Accessibility and modernity have become key benefits of doing business with Natashas Skin Spa, and...

Accessibility and modernity have become key benefits of doing business with Natashas Skin Spa, and of working for us.
Staff are perceived as more professional, feel more professional, and provide an overall better client experience. Clients and staff benefit, business makes more money, I personally am free to work from anywhere I like due to full time access via the cloud, and I now take month long holidays instead of being tied to the premises.

Avantages

The best thing is the improved income - more bookings, more online bookings, more repeat bookings, more free marketing content produced by staff using the photo diary feature.

Inconvénients

Needs a strong set of reporting filters added to enable segmented marketing.

Alternatives envisagées 

Square Point of Sale, ZENOTI, Phorest, Square Appointments et Ovatu

Pourquoi choisir Timely 

I am forbidden to discuss this by a legally binding Non-Disclosure Agreement with Shortcuts Software. I was with them for 11 years prior to moving and can say I am happy I moved, my business progressed in leaps and bounds once I did.

Pourquoi passer à Timely

I created a spreadsheet. In one column I listed every step of an ideal Client Experience Journey, writing what I wanted the software to do at that point. I then called every salon software brand on the market which I could get in touch with, and asked them what their software would do/if it could achieve, that step on my Client Experience Journey. This is the opposite of what most spas will do - they usually call the software company who sells them the SOFTWARE's journey. Then the spa owner flexes their business to match the software. You should not have to do that. For each software I considered, I filled in the spreadsheet with a yes, no, in development, expected development date, and details of how that feature/step worked inside that software. This took me several years, and of course had to be updated all at once at the very end to see if anything had changed. The interesting thing was that most brands had NOT delivered on their development promises that 'that feature is coming'...Timely was the only one who did deliver. In the time I was looking at it, they delivered 26 of the 34 things I wanted to be improved, including key things such as a Rewards Program. I therefore know, unequivocally, that Timely Software is the brand of software that comes closest to achieving the perfect Client Experience Journey. I have seen so many improvements in it that my Client Experience Map is now nearly perfect. I am about to renew for another year.

Réponse de Timely

Thank you so much for sharing your experience, Natasha. We really appreciate the consideration you put in when you chose us and we're thrilled to hear how we'll you're getting on - especially the month long holidays! x

Sally
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Many love this software, but it wasn't for me.

Publié le 04/08/2022

I think the quality was excellent. It was on the more expensive side but I guess you get what you...

I think the quality was excellent. It was on the more expensive side but I guess you get what you pay for.

Avantages

I found it easy to use and had all the features you could need.

Inconvénients

I didn't like that it was developed in the US, and I'm in Australia so I have now found a local product to use/support

Alternatives envisagées 

Power Diary, Acuity Scheduling et Splose

Pourquoi passer à Timely

I liked the features.
Ray
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

I don't even know where to start!

Publié le 01/09/2017

It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointmen...

It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Avantages

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Inconvénients

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Taha Burhan
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy way to rezervations

Publié le 29/07/2022

Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support....

Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support. Being easily accessible from mobile makes my job much easier. It makes the reservation process very practical for both me and my customers.

Avantages

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

Inconvénients

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

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Timely - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Timely.

Types de licences disponibles pour Timely :

  • À partir de: 39,00 $AU/mois
  • Type de licence: Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel Timely :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Langues dans lesquelles Timely est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par Timely :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Timely :

Authorize.Net, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Stripe, WordPress, Xero, Zapier, iZettle

Ressources d'aide disponibles pour Timely :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat

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