
Issuetrak
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IssueTrak est un logiciel haute performance de suivi des problèmes et de gestion des processus métier (BPM). Il est déployé avec succès depuis 20 ans par des milliers d'entreprises dans le monde entier dans les domaines de l'informatique, de la santé, des finances, de l'hôtellerie, du gouvernement, de l'armée et des organisations à but non lucratif. Parmi ses clients figurent Ralph Lauren, Pepsi, UPS, Verizon, le département américain de la Défense et Raytheon.
Le logiciel vous permet d'attribuer automatiquement de nouveaux problèmes en fonction de vos préférences et vous fait gagner du temps en vous proposant des formulaires préremplis pour les problèmes récurrents que vous définissez vous-même. Vous pouvez affecter des tâches à toute personne voulue dans votre organisation, créer de nouvelles tâches ou sélectionner un groupe de tâches prédéfini à ajouter à un problème. Les problèmes signalés par e-mail sont instantanément suivis en fonction de leur contenu et sont attribués automatiquement ; toutes les correspondances ultérieures sont enregistrées automatiquement dans le même problème.
Les accord sur les niveaux de services (ANS) sont définis et suivis, avec des alertes e-mail pour les échéances proches. Les mesures de performance sont rapidement examinées dans un tableau de bord personnalisé en fonction des indicateurs de performance clés que vous avez sélectionnés.
Auditez, enregistrez et maintenez automatiquement des données sur vos actifs informatiques, avec des actifs liés à des utilisateurs spécifiques ou des utilisateurs liés à des actifs. La recherche d'actifs ou les rapports intégrés vous permettent de localiser rapidement des éléments, de détecter les tendances et de récupérer des informations détaillées sur vos actifs informatiques et non informatiques.
Options de tarification dès :
59,00 $US/mois
- Version gratuite
- Essai gratuit
- Abonnement
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Pour quelle entreprise ?
Déploiement
- Basé sur le cloud
- Sur site
Disponible dans les pays suivants
Australie, Brésil, Canada, Allemagne, Royaume-Uni, Irlande, Inde, Japon, Mexique, États-Unis et 5 autres
Langues
anglais
Options de tarification dès :
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Fonctionnalités
Nombre total de fonctionnalités pour Issuetrak : 112
Alternatives
Spiceworks

EcholoN

Vivantio

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Avis
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- Secteur d'activité: Administration publique
- Taille de l'entreprise: 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.
Publié le 08/02/2018
Resolves the complexity of tracking issues.
Resolves the complexity of tracking issues.
Avantages
Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.
Inconvénients
Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.
- Secteur d'activité: Divertissement
- Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Tracking 23 Organizations at Once
Publié le 12/05/2022
Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before...
Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before Issuetrak and recently came back as a manager. Let me tell you, this software has revolutionized our technical department.
Avantages
Data tracking, hands down. I can research past issues with confidence. It takes a bit of management to keep people from being lazy when entering tickets, but when all the information is there this becomes a very powerful tool that can be used to track day to day problems, but it can also compile them over years to see larger trends that otherwise would have gone unnoticed. It also helps me and others cover our bases and provide evidence to either support or refute vague claims that otherwise would be anecdotal in nature.
Inconvénients
The search function can, at times, can feel clunky. It's not bad, but if you are asking me to pick nits here, this would be it. One annoyance is searching users, where I have to pick between active or non-active. I don't know why I can't search both at the same time, which would speed up my process. Also it seems like the main search tool at the top could be a little more robust. I almost never come up with anything useful out of it as I think it only looks at subject line searches. When searching names or terms often times the search gets confused by one letter or capital difference. I feel like to be truly effective the search function could have more intelligence (speaking from a place of not knowing at all how that works).
This is not a con, but in my opinion the mobile settings are not sufficient for use on the phone. As we move further and further remote in our jobs, it would be very handy to have an Issuetrak app. A dedicated mobile device application that is not through the web browser would elevate this experience ten fold if done properly. As of right now I use Issuetrak almost exclusively on my PC, but I could see the benefits of a mobile experience, keeping notifications within the app and reducing email accumulation. Right now I basically ignore Issuetrak when traveling, and it would be wonderful if this didn't have to be the case.
- Secteur d'activité: Conseil en gestion
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 3.0 /10
Horrible for anything but canned actions
Publié le 30/09/2015
Avantages
Small footprint on server and runs on Windows. We didn't have to install some appliance or other modified Linux variation to get the software up and running. Able to leverage our existing SQL and IIS servers when needed.
Inconvénients
Functionality, they claim it is highly flexible and has workflow but there is no logic short of a yes no response system. The flexibility for any department outside of a single use is frustrating and process automation only really sends notifications there is no automation but instead reporting of when you completed something. Simple workflow related tasks are non-existent such as creating a new issue to handle a flow item, this causes you to have to try and include all outcomes for a workflow item.

- Secteur d'activité: Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise: 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great product and amazing support. IssueTrak Support is always just a phone call away.
Publié le 10/10/2017
Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are...
Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are complete, Reporting, Surveys, a good all around solution that is customize-able and affordable.
Avantages
Easy customize-able solution for tracking issues, assets, billing, and surveys. Pricing setup so that you can pick which features you need and can really customize to suit the needs of your organization. Anytime I find something I feel IssueTrak can improve on or do better they are always there to listen and have a community of IssueTrak users to really listen to their customers. They go above and beyond in this area truly and are a pleasure to work with.
Inconvénients
Not able to Scan/Audit Non-Windows devices (luckily for us that is a minor detail). Locations are a little weird for a single site location such as an educational institution but it works. Just takes a bit of learning how the system functions.
- Secteur d'activité: Logiciels
- Taille de l'entreprise: 11-50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Issuetrak for SaaS Customer Support Management
Publié le 20/05/2022
Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on...
Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on development and management while providing full-service support to our customers.
Avantages
As a medium sized business developing and maintaining Software as a Service application for Federal, State, and Local governments, our ability to leverage Issuetrak as a full-fledged issue ticket management and help desk system is critical to our operations. Our customers appreciate the full-service ticketing system and feel they're being treated professionally.
Inconvénients
Issuetrak has a definite learning curve. Because of its high extensibility and customization, it is very easy to get lost in the options. However, Issuetrak trainers and support personnel are extremely helpful and quick to respond.
Issuetrak - FAQ
Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Issuetrak.Q. Quels sont les types de licence disponibles pour Issuetrak ?
Types de licences disponibles pour Issuetrak :
- À partir de: 59,00 $US/mois
- Type de licence: Abonnement
- Essai gratuit: Disponible
Q. Qui utilise Issuetrak ?
Utilisateurs habituels du logiciel Issuetrak :
Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
Q. Dans quelles langues Issuetrak est-il disponible ?
Langues dans lesquelles Issuetrak est disponible :
anglais
Q. Issuetrak prend-il en charge les appareils mobiles ?
Appareils pris en charge par Issuetrak :
Q. Avec quelles applications Issuetrak peut-il s'intégrer ?
Applications s'intégrant à Issuetrak :
Azure Active Directory, SwaggerHub
Q. Quelles sont les ressources d'aide disponibles pour Issuetrak ?
Ressources d'aide disponibles pour Issuetrak :
Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique, Support 24/7 (réponse directe), Chat
Catégories connexes
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