Smartsupp live chat

Discussion en direct gratuite avec enregistrement des visiteurs et nombre illimité d'agents.

En savoir plus sur Smartsupp live chat

Smartsupp Live Chat est un outil de discussion en direct gratuit avec enregistrement des visiteurs. Smartsupp Live Chat est disponible en anglais, espagnol, français, allemand, italien, néerlandais, polonais, russe, tchèque, hongrois et danois.

Smartsupp Live Chat aide les entreprises à augmenter les ventes transformées (mesurables dans Google Analytics), à fidéliser leurs clients et à mieux comprendre leurs comportements.

Smartsupp Live Chat propose un package gratuit à vie valable pour un nombre illimité d'agents. Les deux forfaits premium incluent des fonctionnalités avancées telles que des API, la connexion à Google Analytics, les statistiques de groupe, etc.

Depuis octobre 2015, avec enregistrement des visiteurs. L'enregistrement des visiteurs vous permet de voir les déplacements et le comportement des visiteurs sur votre site web. Vous voyez une vidéo présentant les déplacements et les clics de la souris de chaque visiteur. C'est comme si vous vous teniez derrière le visiteur, en regardant par-dessus son épaule, pendant qu'il navigue sur votre site web.

Options de tarification dès :

10,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Appareils

Pour quelle entreprise ?

TPE PME GE

Disponible dans les pays suivants

Andorre, Albanie, Autriche, Australie, Îles Åland, Bosnie-Herzégovine, Belgique, Bulgarie, Brésil, Biélorussie, Canada, Suisse, Chine, Chypre, Tchéquie, Allemagne, Danemark, Estonie, Espagne, Finlande, Îles Féroé, France, Royaume-Uni, Guernesey, Gibraltar, Groenland, Grèce, Croatie, Hongrie, Irlande, Île de Man, Inde, Islande, Italie, Jersey, Japon, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Lettonie, Monaco, Moldavie, Monténégro, Macédoine du Nord, Malte, Mexique, Pays-Bas, Norvège, Pologne, Portugal, Roumanie, Serbie, Russie, Suède, Slovénie, Svalbard et Jan Mayen, Slovaquie, Saint-Marin, Turquie, Ukraine, États-Unis, État de la Cité du Vatican

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, français, hongrois, italien, néerlandais, polonais, russe, tchèque

Options de tarification dès :

10,00 $US/mois

  • Version gratuite
  • Essai gratuit
  • Abonnement

Images

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Fonctionnalités

Nombre total de fonctionnalités pour Smartsupp live chat : 27

  • API
  • Accès mobile
  • Actions découlant d'un événement
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Analyse en temps réel
  • Base de données de clients
  • Chat et messagerie
  • Chat proactif
  • Enquêtes et feedback
  • Formulaire hors ligne
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des listes d'attente
  • Géociblage
  • Historique des clients
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie client en temps réel
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Relevé et historique des chats
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transferts/Routage

Alternatives

Zendesk

4,4
Alternative n° 1 à Smartsupp live chat
Zendesk est une application vous permettant de gérer votre service client dans le Cloud, qui s'intègre de façon...

LiveChat

4,6
Alternative n° 2 à Smartsupp live chat
LiveChat : apprécié dans le monde entier. Utilisé par plus de 27 000 entreprises. Fournissez des réponses immédiates...

JivoChat

4,6
Alternative n° 3 à Smartsupp live chat
JivoChat est un logiciel de support en ligne (chat) qui offre des widgets de support web et mobiles personnalisables...

Freshdesk Messaging

4,0
Alternative n° 4 à Smartsupp live chat
Freshchat est un logiciel de messagerie moderne conçu pour les équipes de vente et d'engagement client pour communiquer...

Avis

Note globale

4,7 /5
(259)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,5/5

Vous avez déjà Smartsupp live chat ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

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Luca N. Luca N.
Note globale
  • Secteur d'activité: Meubles
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

GREAT WEB CHAT

Publié le 04/10/2019

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Avantages

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Inconvénients

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Alternatives envisagées 

Zendesk

Réponse de Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Krystian P. Krystian P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Construction de matériel ferroviaire
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Publié le 08/09/2019

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever...

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Avantages

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Inconvénients

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Alternatives envisagées 

CallPage

Pourquoi choisir Smartsupp live chat 

There were no such options as in the smartchat

Logiciel antérieur 

LiveChat

Pourquoi passer à Smartsupp live chat

I have them all and we use them all, that's why integration or creating a 3 in 1 system is an idea for the future, we would love to use it and it would certainly be a perfect solution for all users.

Réponse de Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Marcos E. Marcos E.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Our daily experience with smartupp

Publié le 25/10/2021

Avantages

Really easy to handle and very affordable price

Inconvénients

All is good with this product, we have all we need from this product

Réponse de Smartsupp

Hello.

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

Smartsupp team

Maros P. Maros P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Secteur maritime
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Unreliable

Publié le 28/10/2020

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Great when it works
Constant uncommunicated changes to how stuff works

Avantages

Imagine, that you open your website one day and the chat has changed.
The functionalities have changed, so that everything works different.
The email notifications have changed and are sent from a different email address. You lose a couple of days until you realize what has happened.
Smartsupp has changed stuff in the past without notice, but in Oct 2020, they just replaced the whole product for a clone of the competition without any warning.

The fact that you can't rely on anything is the main issue. Otherwise, the price is affordable and if you don't need support (a bot would probably do a better job of helping with anything).

If you don't like an unreliable product without efficient support, look elsewhere.

Inconvénients

Unreliable
Rigid and hard to adjust behavior

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Fantastic live chat service

Publié le 23/09/2021

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide...

We use Smartsupp for two separate domain websites. Mainly, we wanted to use a live chat to provide additional support for people browsing our site. It so far has far exceeded our expectations. Within the first week, we helped facilitate nearly a dozen orders and interacted with over 100 people on both of our websites.

Avantages

Of course, the free account version may be the best one out there. The plan is limited to 100 chats per month, but users should be able to gauge any ROI by that point to justify increasing their plan (which is very reasonable compared to other chat services). Conversations work great! Since it is a browser-based chat, set-up time for multiple CSR's was very low. Detailed visitor information is a fantastic feature as well. Automatic messaging also helps spur conversation when visitors land on certain pages, etc.

Inconvénients

Some of the UI and settings can sometimes be wonky. Compared to other chats, there are far fewer features that can be utilized, making it more of a bare-bones chat to use (which isn't really a bad thing). Their company is based in Europe, so you need to keep that in mind when using their customer support.

Alternatives envisagées 

Social Intents, LiveChat et HappyFox Help Desk

Pourquoi passer à Smartsupp live chat

Price point was the main reason. A lot of the chat software that I saw makes you pay for every agent. Pricing racks up fast if you're adding 3-6 agents to facilitate two websites. Smartsupp includes 3 agents for free and allows for agent jockeying if someone is out.

Réponse de Smartsupp

Hello.

Thank you for your review. We appreciate that you took the time to share your rating with us. We are glad that you have a great experience with Smartsupp. :)

If you have any questions or suggestions for improvement, don't hesitate to contact us at [email protected] We'll be happy to hear from you.

Have a great day!

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Smartsupp live chat - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur Smartsupp live chat.

Types de licences disponibles pour Smartsupp live chat :

Utilisateurs habituels du logiciel Smartsupp live chat :

Auto-entrepreneur, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

Langues dans lesquelles Smartsupp live chat est disponible :

allemand, anglais, danois, espagnol, français, hongrois, italien, néerlandais, polonais, russe, tchèque

Appareils pris en charge par Smartsupp live chat :

Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Applications s'intégrant à Smartsupp live chat :

BigCommerce, CS-Cart, Drupal, Google Analytics, Instapage, Jimdo, Joomla, LightCMS, Lightspeed Retail, Magento Commerce, OpenCart, PrestaShop, QuickSilk, Shopify, Shoplo, Squarespace, Unbounce, Weebly, Wix, WiziShop, WooCommerce, WordPress

Ressources d'aide disponibles pour Smartsupp live chat :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Chat

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