BenchmarkONE

CRM et Marketing pour les petites entreprises et les agences marketing.

En savoir plus sur BenchmarkONE

Hatchbuck est une plateforme intégrée d'automatisation du marketing et de CRM qui vise à aider les utilisateurs à suivre et à conserver plus efficacement leurs clients potentiels et existants. Grâce aux outils de CRM, de marketing par e-mail et d'automatisation du marketing réunis dans une seule application, les utilisateurs peuvent augmenter leur chiffre d'affaires, organiser leurs contacts, augmenter les taux de réponse et voir leurs progrès en un coup d'œil. Hatchbuck a pour mission de s'assurer qu'aucune de ces opportunités durement disputées ne vous échappe.

Contrairement aux autres solutions de CRM et de marketing automation vendues aux petites entreprises, Hatchbuck est facile à apprendre et facile à utiliser, même pour les propriétaires de petites entreprises affairés. Vous serez opérationnel en quelques heures au lieu de plusieurs semaines. La solution est également vraiment abordable pour les petites entreprises.

Vous menez vos activités avec rigueur, alors quand vous avez besoin d'aide, vous en avez besoin le plus rapidement possible. Une équipe d'assistance avenante se tient prête à vous aider. Parlez à une personne réelle et évitez de perdre du temps dans les files d'attente.


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BenchmarkONE ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BenchmarkONE

4,4 (155)
VS.
Le plus évalué

À partir de

49,00 $US
mois
0,00 $US

Types de licence

Version gratuite
Version d'essai gratuite
Version gratuite
Version d'essai gratuite

Fonctionnalités

61
83

Intégrations

42
205

Simplicité

4,5 (155)
4,4 (4 102)

Rapport qualité-prix

4,4 (155)
4,3 (4 102)

Service client

4,6 (155)
4,4 (4 102)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives

HubSpot CRM

4,5
Alternative n° 1 à BenchmarkONE
Gagnez un temps de vente précieux grâce à HubSpot CRM qui prend en charge tous les petits détails de l'enregistrement...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Alternative n° 2 à BenchmarkONE
HubSpot Marketing Hub est une plateforme tout-en-un évolutive pour le marketing entrant, combinant le content marketing,...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative n° 3 à BenchmarkONE
Salesforce Sales Cloud est l'application cloud de CRM (Customer Relationship Management) de Salesforce. Sales Cloud...

Zoho CRM

4,3
Alternative n° 4 à BenchmarkONE
Zoho CRM est un logiciel CRM cloud qui aide les entreprises de toutes tailles à conclure des transactions plus...

Avis

Note globale

4,4 /5
(155)
Rapport qualité-prix
4,4/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,5/5
Support client
4,6/5

Vous avez déjà BenchmarkONE ?

Les acheteurs de logiciels ont besoin de vous ! Les avis utilisateurs nous aident tous à prendre de meilleures décisions.

5 avis affichés sur 155
Mark
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

CRM made simple

Publié le 27/02/2018

Great for small scale companies.

Great for small scale companies.

Avantages

Very user friendly, easy to use and implement. You need to setup marketing campaigns and templates for the tool to work properly for you. This tool helps you send periodic marketing efforts to your CRM contacts.

Chelsey
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Hands down, the best CRM system I've ever used.

Publié le 12/06/2017

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and...

We previously had three systems holding three separate sets of data: Zoho CRM, Membrain, and MailChimp. Now that our data is all together, we're already starting to make it work for us, instead of us working with it. As we're further into the program as well, and we've executed some campaigns and targeted emails, we're getting to know our database. The tag feature is amazing, and helps to give a more real-time picture of where our prospects are at, whether they've been browsing the website, what pages they've visted (and multiple times), etc.

Avantages

The support, hands down. The team at Hatchbuck is amazing, and has answered all of my questions promptly, and helped me to think creatively about how best to use the software. I also love the automation available - the ability to trigger emails, campaigns, tasks, reminders, and deals based on contact actions. The new built-in advanced filtering system is great and makes it easier than ever to segment our database based on location, tags, whether they have an email address or not, and more. We've also used the email reporting to our advantage, helping us to get to know our contacts - what they interact with, what they click on, what they do and don't care about - our database has new life!

Inconvénients

As we've been in the system more, we're finding that we're not using the "deals" tracker tool as effectively as we could, simply based on the fact that for our specific line of business, we could easily use 3-4 pipelines separately. (We are M&A Advisors/Business Brokerage Advisors, and so we have separate pipelines for Sellers, Buyers, Clients doing Exit Planning, and Valuations). If we were given the ability to have multiple Deals pipelines, it would immediately enable us to keep track of that pipeline.
Additionally, if I could change a couple things, like the ability to automate contact notes within the record the same way that other things can be automated, I would, but this is such a minor thing that I wouldn't count it as a dislike.

Alissa
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

Good features, poor customer service

Publié le 02/06/2017

Avantages

- Easy to use
- Great user interface
- Robust email tracking and reporting
- Social media integration allows you to put a face with a name

Inconvénients

After being promised excellent customer service, we've received anything but that. There is never an available rep to answer the phone, and it's difficult to get customer support to validate any bugs or errors you are receiving. It takes multiple emails to the support address to get updates on pending issues, if you get a response at all. Our team has had to troubleshoot more issues than we've actually been helped with, and none of our requests and suggestions on improvements have been taken seriously.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent CRM for small company

Publié le 05/12/2019

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Lead tracking, prioritization, campaigns, nurturing

Avantages

I really love Hatchbuck. It has transformed my company in terms of lead tracking and management. It's so easy to set up and use, and is extremely well-priced.

Inconvénients

The interface to send emails to clients is a bit clunky, and I'd value greater options. There are a few bugs with creating new emails, and formatting. It's hard to see what clients you've communicated with that day.

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi choisir BenchmarkONE 

needed a full CRM

Pourquoi passer à BenchmarkONE

Value for money
Mayur
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A great CRM and marketing system for small businesses.

Publié le 15/07/2018

Avantages

The application offers user-friendly graphical user interface. The customer service is very knowledgeable and responsive. Based on the actions of your contact, you can automate trigger emails and reminders. One of the best features is that you can see who all open your emails and the email marketing gets you know about what the users click on. You can track the progress of your campaigns and how well they were received. You can easily merge your contacts from your earlier CRMs. You can categorize the application for clients from several industries. The application does great contact management and is well integrated with social media.

Inconvénients

It's quite difficult to get used to the email templates. the application, in comparison to other similar CRM systems, does not provide many plugins. Reporting capabilities and tags management require improvement. The absence of advanced features. It is very difficult to make edits or copy the campaigns.

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BenchmarkONE - FAQ

Voici quelques-unes des questions fréquentes sur BenchmarkONE.

Types de licences disponibles pour BenchmarkONE :

  • À partir de: 49,00 $US/mois
  • Type de licence: Version gratuite, Abonnement
  • Essai gratuit: Disponible

Utilisateurs habituels du logiciel BenchmarkONE :

Auto-entrepreneur, 2–10, 11–50, 51–200

Langues dans lesquelles BenchmarkONE est disponible :

anglais

Appareils pris en charge par BenchmarkONE :

Applications s'intégrant à BenchmarkONE :

Acuity Scheduling, Alchemer, BigCommerce, Bookafy, Chargify, Eventbrite, FluidSurveys, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, Gmail, GoTo Meeting, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Drive, Gravity Forms, HappyFox Chat, HubSpot CRM, KickoffLabs, LiveChat, Microsoft Outlook, PayPal, Pure Chat, QuickBooks Online Advanced, Re:amaze, Rezdy, Shopify, Slack, Stripe, Sumo, SurveyMonkey, Twitter/X, Typeform, Unbounce, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoom, appointlet

Ressources d'aide disponibles pour BenchmarkONE :

Service client/e-mail, FAQ/forums, Base de connaissances, Support téléphonique

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