Bitrix24

Bitrix24 est destiné aux PME et aux grandes entreprises. Le produit convient également aux équipes distantes qui veulent rester en contact et collaborer efficacement.

Note globale

4,2 /5
(746)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
3,9/5
Support client
3,9/5

82%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

Avis clients sur 747

Mohamed amine
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Bitrix24 est une suite complète d'outils de productivité qui comprend des fonctionnalités de...

Publié le 08/01/2023

Bitrix24 est essentiel pour toute mon entreprise, tous les membres l'utilisent de la vente à la gestion de projet, nous les gérons à travers cet outil. Cela nous aide à garder le contrôle total de nos campagnes marketing, prospects et négociations, devis et factures

Avantages

Gestion de projet: Bitrix24 offre des outils de gestion de projet tels que la gestion de tâches et de calendrier, la gestion de documents et la gestion des budgets.CRM: Le logiciel comprend des fonctionnalités de gestion de la relation client, telles que le suivi des leads, la gestion des opportunités et la gestion des ventes.Communication et collaboration: Bitrix24 offre des outils de communication et de collaboration tels que la messagerie instantanée, les appels vidéo et l'intégration de la messagerie électronique.Suivi du temps: Le logiciel permet de suivre le temps passé sur des tâches ou des projets spécifiques.Stockage et partage de documents: Bitrix24 offre un espace de stockage en ligne sécurisé pour les documents et permet aux utilisateurs de partager facilement des fichiers avec d'autres membres de l'équipe.

Inconvénients

lors de la connexion à Bitrix24.Sites et Stores ;lors de la connexion à Bitrix24 avec le propre service de domaine sur les plans professionnels et archivés de la société lorsque vous effectuez des requêtes API REST de votre serveur vers Bitrix24.

Hind
Note globale
  • Secteur d'activité: Machines
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

CRM complet avec possibilité d'amélioration

Publié le 24/04/2023

Mon expérience globale avec Bitrix24 a été positive, mais avec quelques inconvénients. Bien que la plateforme propose des outils complets pour différents départements, sa maîtrise nécessite du temps et des efforts.

Avantages

J'ai trouvé que Bitrix24 était une plateforme CRM polyvalente et riche en fonctionnalités. La gamme de canaux de communication qu'il prend en charge, comme le courrier électronique, la téléphonie, le chat en direct et les médias sociaux, a rationalisé notre gestion des clients et des plaintes. En conséquence, je peux m'engager efficacement avec les clients et fournir un meilleur support.

Inconvénients

Cependant, la courbe d'apprentissage de Bitrix24 est assez raide pour les nouveaux utilisateurs. L'abondance de fonctionnalités peut être écrasante et l'interface utilisateur n'est pas aussi intuitive que je l'aurais souhaité.

Nassima
Note globale
  • Secteur d'activité: Machines
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Bitrix24 pour la gestion de la fabrication

Publié le 09/03/2023

Avantages

Bitrix24 dispose d'un large éventail de fonctionnalités utiles pour gérer les processus de fabrication.

Inconvénients

La conception de Bitrix24 est encombrée, ce qui rend difficile la navigation et la personnalisation à votre goût. Le processus d'intégration est également difficile et l'interface peut être écrasante pour les nouveaux utilisateurs.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Utilisateur_Bitrix24

Publié le 18/11/2022

Une meilleure structuration du projet et des groupes de travailGestion du temps de travail, des horaires et des absences

Avantages

Intégration d'un système de chats et d'appels Disponibilités des rapports sur le temps et les horaires de travails, ainsi que les absencesPossibilité de créer différents groupes de travailL'organisation en catégorie des application du MarketplaceLa structuration de l'organisation d'un projet avec un organigramme

Inconvénients

Une prise en main qui n'est pas facile avec toutes les fonctionnalitésFonction de création d'un site

Mian Sylvain
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Très bonne application de messagerie et de gestion d'entreprise

Publié le 20/11/2022

Avantages

Bitrix24 vous permet de gérer les projets d'entreprise avec un système de messagerie nous permettant d'effectuer des appels vidéo de bonne qualité

Inconvénients

Pas soucis au niveau des fonctionnalités.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Design graphique
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Bitrix24 un outil efficient pour collaborer.

Publié le 26/12/2022

Bitrix24 est un bon outil tout en 1, je vous le recommande en tant que logiciel CRM.

Avantages

- Bitrix24 un outil permettant la gestion de projets collaboratifs c'est la raison principale pour laquelle j'utilise l'outil.- Une messagerie est intégrée ainsi qu'un espace de stockage et un système de gestion RH, Bitrix rassemble et combine différents outils ce qui est un de ses points forts.- Le CRM permet aussi le création de site web sans connaissances en code.

Inconvénients

- Une option est gratuite mais pour plus de de stockage ou d'utilisateurs il faudra passer par un abonnement payant allant jusqu'à 199€ par mois pour les professionnels.- Avec toutes les fonctionnalités il peut être assez compliqué de prendre en mains l'outil.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Capital risque et capital-investissement
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Bangoura wallet

Publié le 26/12/2022

Ce logiciel me permets d'accomplir la progression des tâches.

Avantages

Ce logiciel à une fonctionnalité très facile à utiliser et l'intégration se passe de façon simple.

Inconvénients

Ce logiciel, s'il n'est pas à jour est lent.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Logiciel efficace (Bitrix 24 )

Publié le 04/02/2023

Avantages

C'est un bon outil tout en 1 qui nous permet d'être plus efficace sur la gestion de l'entreprise en général.

Inconvénients

C'est un bon logiciel et jusqu'à présent le logiciel me conviennent parfaitement

Akram
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

l'utilisation pour la gestion de projet, la collaboration et la communication en entreprise

Publié le 19/03/2023

Avantages

J'ai apprécié la grande variété de fonctionnalités dans Bitrix24, telles que la gestion de projet, la collaboration d'équipe et les outils de communication intégrés, qui permettent d'améliorer l'efficacité et la productivité

Inconvénients

a courbe d'apprentissage de Bitrix24 était assez longue et que l'interface utilisateur pouvait parfois être confuse et désorganisée

Augustine
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Mon expérience à Bitrix 24

Publié le 13/05/2023

Avantages

Bon pour la gestion des projets.fonctionnalité en CRM trop génial

Inconvénients

Bugs et impossibilité de se connecter des fois

Maszni
Note globale
  • Secteur d'activité: Divertissement
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Project management software with very good workload planning

Publié le 22/03/2021

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team effectiveness in developing a product and increase our time spend on organizing project that has short due-date.

Avantages

I really like with the workload planning that Bitrix24 has offered, as it really helpful in distributing workload for each team members. It is a very important to do this step, so we can track our task precisely and preventing us from skipping task on project. The project template is easily customizable to cater for the project needs.

Inconvénients

The developer should really taking consideration user experience and opinion on the software tools placement. Some of the tools is hidden on unexpected location inside on other tools and make the navigation process is quite frustrating. Storing and uploading a large size files is keep get interrupted and very frustrating experience with it.

Sara
Note globale
  • Secteur d'activité: Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise: 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Functional and collaborative communication tool

Publié le 23/01/2023

It improves work flow by enabling secure, remote online communication. This solution uses professional-grade tools to satisfy all needs, from collecting team opinions to monitoring financial operations and trade.

Avantages

Tasks, projects, and pipelines are Bitrix24's best features. It helps manage project roles. Functions can also classify members. It defines workflow management, project organization, and scheduling skills.

Inconvénients

It is thorough and straightforward to integrate into business, so far. It's simple and customizable to your company's needs.

Keshav
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Cloud-Based Collaborative Platform With Complete Set Of Tools To Simplify The Entire Workflow

Publié le 17/04/2023

Along with online storage and collaboration tools, it has all the required features and tools. its features and functionalities make it an excellent alternative for CRM optimization, process automation, project management, document incorporation, and communication enhancement. Since it encourages collaboration and makes teamwork easier, it is a well-liked application for both small and large enterprises.

Avantages

It is an approach that is useful in every aspect because it allows for seamless and safe online communication, even from a distance, which improves workflow. The ability to navigate through various items and better understand the sales process is made possible by how simple it is to customize our pipeline as well as how readily automation can be added to it. It is a multi-operations software that enables multitasking in a variety of ways, including project management with robust communication tools, creating selling sites and automating sales.

Inconvénients

I don't like their notification system because we always receive the same notifications every time we log in. The mobile app sometimes becomes too slow and takes a long time to launch.

Sarbjit
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

UX Wise too bad to understand where we needs to edit options

Publié le 22/05/2023

Average

Avantages

Bitrix24 Chat only not video calls, IVR Call dropping issue. Leave Approving issue.

Inconvénients

Lots of things, setup call with me. Not easy to type here.

Alternatives envisagées 

HubSpot Marketing Hub

Pourquoi choisir Bitrix24 

In-Relevant Support and Documentation

Logiciel antérieur 

LinkedIn Sales Navigator et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Bitrix24

Price Wise
Elīna
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A Professional HR Platform

Publié le 03/02/2023

Our experience with Bitrix24 has been nothing short of positive. It has exceeded our expectations and has greatly improved the HR operations within our organization.

Avantages

Bitrix24 has proven to be a valuable asset for our HR team. It offers a wide range of features that streamline HR processes and make them more efficient. The user interface is intuitive and easy to navigate, which has greatly improved our productivity.

Inconvénients

There have been instances where the customizability options were limited, but this is a minor issue compared to the overall benefits the platform provides.

Eric R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Recherche
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 4.0 /10

Hoped it would be the CRM for us, but it's too heavy and pricing is nitpicky

Publié le 12/01/2022

We wanted a sales and CRM tool that could handle our small startups' workload. Basic workflows, sales tracking, and being a Rolodex for the office. But it's too clicky to be useful as an app for the team. Need to streamline and also improve the third-party connectors.

Avantages

Bitrix has a lot of good ideas, including the overall navigation of the system and the concept of social feeds being built-in. If pricing had not driven us away from the application, I would have expected to configure it well enough to work for us.

Inconvénients

Too many clicks, too much configuration needed for someone who is trying to track info for a startup. Bitrix needs more templating options and more of a focus on quick actions that can help move a project or sale forward. There are too many things that need to be set up, too many options and variations on similar ideas.

Alternatives envisagées 

Zoho CRM, Salesforce Sales Cloud et HubSpot CRM

Pourquoi choisir Bitrix24 

Bitrix seemed to offer more functionality and the initial cost was $0. But when we started seeing how even some pretty basic functionality would be expensive to use on Bitrix, we switched to HubSpot.

Logiciel antérieur 

SugarCRM

Pourquoi passer à Bitrix24

Ultimately, we did not. HubSpot proved to be a far better fit when we looked at pricing and capabilities. HS had it hands-down for mass-mailing and quicker workfr
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Many features - not clear use cases

Publié le 23/07/2019

The overall experience is positive, but it is not easy to use all the functions as they are not interoperable with each other (example: project management with CRM)

Avantages

It has a lot of features if offers for free/trial, it allows addins for functionality and covers many aspects of a company operation.

Inconvénients

Most of the functions are not clearly organized in use cases or user journeys leading to an end-result for each functionality.

Alternatives envisagées 

Insightly

Pourquoi choisir Bitrix24 

The Zoho CRM was too fragmented and functions spread between too many sub-applications

Logiciel antérieur 

Zoho CRM

Pourquoi passer à Bitrix24

More features, availability of addons to expand functionality and better pricing
Sourabh
Note globale
  • Secteur d'activité: Médecine douce
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Streamline Your Business Operations

Publié le 14/05/2023

Avantages

I was searching for a complete tool as a small business owner to effectively organize my activities and manage my crew. I discovered Bitrix24 after experimenting with a number of possibilities, and it has completely transformed my company.The user interface is simple to use and intuitive, making it simple to onboard my team and rapidly get them up to speed. Keeping everyone on the same page and allowing for remote work have both benefited greatly from the collaboration features. I adore being able to set tasks, assign them to team members, and monitor their advancement all in one location.The capacity to modify workflows and automation is one of Bitrix24's best features, in my opinion. This has allowed me to concentrate and saved me many hours.Overall, Bitrix24 has been a helpful tool for my little business and has exceeded my expectations. Any small business owner wishing to increase teamwork and operational efficiency should definitely consider it.

Inconvénients

Although the product is excellent, there isn't much in the way of customer assistance.

David
Note globale
  • Secteur d'activité: Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Comprehensive Tool

Publié le 01/05/2023

It was mostly good. It was sometimes frustrating trying to get support for what we needed.

Avantages

Bitrix24 is a comprehensive business solution that offers a wide range of features, including CRM, project management, customer support, and e-commerce. It is easy to use and affordable for small businesses.

Inconvénients

We ran into issues when we needed some simple customizations. The price to hire a qualified consultant to help - was cost-prohibitive.

Pourquoi passer à Bitrix24

The prices was more reasonable.
Onur
Note globale
  • Secteur d'activité: Machines
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Review

Publié le 22/05/2023

Avantages

CRM automations & chat & team management

Inconvénients

Poor calendar synchronising with outlook

Aliaksandr
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

A good software, but if only you live in CIS

Publié le 31/01/2021

Well, I used Bitrix a lot of time and you know, the things doesn`t change a lot of time. For sure, Bitrix is got a lot of features and integrations. But the question of quality of these features are opened. For 100% benefits of features, you should to charge the money for add-ons, or you should to do some of dev-jobs. This is not cool for the small teams.
Overall: for employees and some teams from CIS this software is 'must-have'. If you want to change something, you can do it, because a lot of software are available. And a lot of these are good enough for any-sized teams.

Avantages

A lot of features, a lot of integrations

Inconvénients

First of all: a heavy widgets. Your website will be slow if you will use widgets, like openlines and etc. Second one is an old interface of admin. Like 'Permissions' and etc. Third: the reports are really bad. Also email marketing isn`t good. And the last one is that you should always charge the money: for example, it`s hard to find a useful free add-ons.

Alternatives envisagées 

Kommo

Pourquoi choisir Bitrix24 

Because I want to got an 'all-in-one' solution, like: organizer of calls, leads, tasks and etc. I want to use the only one software for all of these features.

Logiciel antérieur 

Zoho CRM
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Bitrix Virtual Office Solution

Publié le 24/06/2022

My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend it to anyone.

Avantages

The free version is more than adequate to manage business functions. The intranet/portal feature allows me to manage my company and staff. My company is a virtual company and thanks to Bitrix24 it allows all members of my time to collaborate, communicate and work together just as if they were in the office. I have been using this software for many years and have tried other options and always come back to Bitrix24. I am yet to find any other software as versatile as Bitrix24.

Inconvénients

The only issue we have is sometimes new Associates find it difficult to access the platform for the first time. I personally did not experience that issue, and this is only for a small percentage of new recruits.

Alternatives envisagées 

Workplace from Meta et HubSpot CRM

Pourquoi passer à Bitrix24

HubSpot was a good CRM but did not have the other functionality like Bitrix24. It was only good as a CRM. Workplace by Facebook was too expensive. Even when we tried the free version it was still not as good as Bitrix24.
Syazwani
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Project management managed well with Bitrix24

Publié le 22/02/2021

Working with Bitrix24 has very many benefit, almost everything that i need is available in this software and i don't need to integrated it with other service or survey to make it a complete software. Storing document and files can be done easily within the software without having to use other cloud storage software.

Avantages

Bitrix24 really has help me and my colleague managing task and project that we are running and collaborate. Communication the most important feature for collaborating project, and this software has provide us to have video calls and chat platform build-in inside the software. It helps us to connect easily with each others.

Inconvénients

Work-time tracking is one of least tools that we don't ever use to measure our working time. As long as the work is done according to the time frame that has been decided, how long we are working online everyday is irrelevant. They better add milestone tracking rather than work-time tracking in my opinion.

Jose
Note globale
  • Secteur d'activité: Études de marché
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

A Strong CRM for Growing Businesses and Sales Teams

Publié le 13/11/2022

Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new users, it's important to highlight the learning curve to achieve the maximum results with this platform.

Avantages

Bitrix24 has an extensive CRM module, where we can track and store the data we need about our leads and clients. Even though Bitrix24 offer other modules like Websites builder, the CRM is the feature I like the most about this great app.

Inconvénients

Me and some members of my team felt Bitrix24 user interface was a little bit overwhelming compared to other CRM platforms out there. I believe Bitrix24 user interface could be simpler.

Sarla
Note globale
  • Secteur d'activité: Recrutement
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

Bitrix24 - Team Lacks Sensitivity on Custom Reports - Highly Irresponsible Team

Publié le 02/05/2021

Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its product development module is of still old age. Definitely Not at all a matured technology with the failure to understand basics if it comes to the custom tab. Humble request please understand and Learn the basics of sales, what is important aspects to measure in every organization in sales is employee performance and lead management efficiency,
The customer service you keep on banging your head but their support is like if they want they will give else you keep on reminding
Hope you understand and trust your customer's hard-earned money, understand their problems, help them grow with the right kind of solutions, rather than just with your patient reply, "SORRY we don't have this feature right now, new development request has been created."

Avantages

When you are working on a sales CRM, the team's performance report is of utmost importance. I have been doing follow-ups for the last month and the reply is that as of now there is no such report in their system.
We are using it for our service industry. Just a disaster system, 2 years the money is sheer loss of money and more than that loss of trust and respect towards this brand who is least serious in considering the basics of employee daily/weekly/monthly performance report.

Inconvénients

You check for any basic report you will not get. Their system cannot give reports based on your custom fields and thus the entire system fails to adhere to basic sales processes.
Their employee performance report is just an eyewash, they don't have an employee reporting structure at all, what the biggest disappointment.
Bitrix24 lacks sheer understanding of the basics of the sales process
Before any sales deal happens there are various stages towards that success first it begins with lead validation, if the lead is not validated then it's a sheer waste of time, effort, and energy.
So after lead validation, the mail is sent after that follow-up begins then its success or failure
Everyday sales team have to work on this process but sad to say No reporting structure at all
-Employees Lead Management (the chart is showing but not working in CRM ANALYTICS)
-Custom field tab reporting not there at all
-If you want to see entire sales employee's daily activities Bitrix24 does not has it at all
like how many leads validated, email sent, call made, task scheduling
-Employees time spent on Bitrix24 is not there on the std module, these are bare min basic features
-If you have dismissed an employee from an organization or any employee has left, you cannot remove that person from Bitrix24
-They don't have birthday greeting features for leads, it is only possible when they have done deals this is just a weird example.
-Your email bounce back no reports