Kindly

Conversational AI platform

Note globale

4 /5
(1)
Rapport qualité-prix
0/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
4/5
Support client
0/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application

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Avis clients sur 1

Anette
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Our Kindly chatbot is great

Publié le 02/12/2021

Avantages

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Inconvénients

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.