Gripp

Un logiciel métier pour les agences et les prestataires de services.

Note globale

4,5 /5
(15)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,5/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

Avis clients sur 15

Rob
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Ambassadeur van Gripp

Publié le 01/06/2021

Gewoon heel goed, heb het al op diverse plekken aanbevolen.

Avantages

Gemak, eenvoud, doet gewoon wat het moet doen.

Inconvénients

Weinig personalisatiemogelijkheden, oplossingen voor marketing (automation) zijn beperkt.

Alternatives envisagées 

Zoho CRM, Teamleader et HubSpot CRM

Pourquoi choisir Gripp 

Gemak en doorontwikkeling

Pourquoi passer à Gripp

Nederlandse organisatie, referenties van anderen.
Ralph
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Compleet pakket dat dagelijkse routines vergemakkelijkt

Publié le 01/06/2021

Prettige tool voor dagelijks gebruik, maakt dagelijkse administratieve zaken gemakkelijker op een begrijpelijk wijze.

Avantages

Dagelijkse taken als gedetailleerde urenregistratie, projectplanning en offertes creëren minder tijdrovend.

Inconvénients

Een goede mobiele versie ontbreekt. De tool is te raadplegen op een mobiel, maar niet ideaal. Voor urenregistratie is een aparte app beschikbaar, maar die werkt niet intuïtief.

Rik
Note globale
  • Secteur d'activité: Design graphique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Snel, eenvoudig en goed schaalbaar, maar wel alle controle en inzichten.

Publié le 02/06/2021

GRIPP is een uitermate nuttige oplossing die veel zaken bundelt in 1 platform, waarbij je als organisatie essentiële zaken als planning, relatiebeheer, offertes, administratie en hr zaken kan stroomlijnen, waarbij je ook nog eens snel inzicht hebt ik alle facetten qua omzet, uren, etc. De schaalbaarheid is heel erg fijn. Met een schakel omzetten voeg je een nieuwe collega of tijdelijke stagiaire bij of af.

Avantages

De planning tool is essentieel, net als de offertes / facturen en het administratieve (ook boekhouding) deel van GRIPP. We werken er iedere dag veelvuldig mee en houden er alles van onze organisatie in bij. Essentieel onderdeel van onze dagelijkse werkzaamheden.

Inconvénients

Zonder enige boekhoudkundige voorkennis is het integreren van die module wel complex. Dat ligt niet aan GRIPP, maar aan de inhoud qua boekhoudkundigheid. Dit zou makkelijker moeten kunnen.
De versie voor op mobiele telefoon is helaas ondermaats. Die werkt niet zo fijn als de reguliere versie. Daarop kijken ik enkel voor de planning.

Mario
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Gripp

Publié le 01/06/2021

De ervaring is goed. Een snelle helpdesk die voorheen op via de desktop applicatie via een button onderaan de pagina snel te bereiken was. Om 1 of andere redenen is deze weggehaald.

Avantages

Gripp is gebruiksvriendelijk en snel onder de knie te krijgen. Grote knoppen snel thuis

Inconvénients

Het nadeel is dat de bijgeleverde app niet goed functioneert en niet dezelfde gebruiksvriendelijkheid heeft zoals de desktop applicatie wel kent.

Sanne
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Fijne tool

Publié le 01/06/2021

Avantages

Gripp helpt ons bij veel processen in het bedrijf te stroomlijnen: CRM, opdrachten facturatie, verlof, zit er allemaal in.

Inconvénients

Ik vind het programma nog steeds niet echt mooi, en dat is wel belangrijk om mee te werken. Verder zou ik graag op opdracht dingen kunnen wegleggen om te ontwikkelen.

Marco
Note globale
  • Secteur d'activité: Design
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Get the Gripp

Publié le 01/06/2021

Super!! onze organisatie kan niet meer zonder.

Avantages

Offerte & Facturatie module zijn voor ons het belangrijkste, super in gebruik.

Inconvénients

Vind de planning niet "kijk" vriendelijk, moeilijk om dingen te lezen.
Wij zetten de planning op 5 dagen, als er meerdere dingen gepland zijn voor meerdere personen valt er een hoop info weg.
Heb andere planning software gezien die dat beter visualiseert.

Alternatives envisagées 

Rodeo

Pourquoi choisir Gripp 

James pro was goed in Planning, meer niet, Gripp bied alles wat wij nodig hebben

Pourquoi passer à Gripp

Gripp bied alles wat wij nodig hebben
Simone
Note globale
  • Secteur d'activité: Meubles
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Zeer gebruiksvriendelijke software

Publié le 01/06/2021

Erg tevreden over service ondersteuning. Je wordt altijd goed en snel geholpen

Avantages

Alles gaat veel sneller, van offerte tot opdracht or factuur. Alles in 1 pakket heel gemakkelijk om mee te werken

Inconvénients

Het inzien van omzet gaat niet per opdracht maar per opdracht regels, dat vind ik onoverzichtelijk.
Administratief niet alle uitdraai mogelijk.
Ook bijvood een opdracht lijst kun je niet uitdraaien

Terry
Note globale
  • Secteur d'activité: Design graphique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Serieuze Gripp op je bedrijf

Publié le 01/06/2021

Goede heldere en plug en play applicaties, fijne support afdeling, vragen worden serieus genomen.

Avantages

Met alle hardware devices overal en altijd in kunnen loggen op het GRIPP software pakket en met deze applicatie te allen tijden volledig inzicht hebben in je bedrijfsvoering, agenda en projecten.

Inconvénients

Er zijn weinig minpunten, slechts een enkel dingetje dat nog niet vrij aan te passen is voor bijv. in internationale layouts, maar dat is een kleinigheid en goed mee te leven.

Wouter
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

De naam zegt het al......Gripp (op de zaak hebben)

Publié le 01/06/2021

Avantages

Alles wat je doet is “gelogged” kan makkelijk weer belangrijke informatie terug vinden.

Snelheid van offertes maken en dit ook qua presenteren op mooie manier.

Lage instap curve. Als je er een paar dagen met de software werkt worden functies al heel snel duidelijk.

Kan wel zo doorgaan. Maar dit is een heel mooi compleet pakket vanaf opdracht tot aan facturering

Inconvénients

Heb ik eigenlijk niets kunnen vinden.
Tja, misschien de maandelijkse abonnementskosten.
Misschien de keuze om het pakket te kopen met jaarlijkse servicekosten

Michel
Note globale
  • Secteur d'activité: Design
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Grip op je zaak

Publié le 01/06/2021

Enorm enthousiast team en blijven ontwikkelen. Luisteren maar feedback en doen er vervolgens ook wat mee. Lage financiële instap met goede uitbreidingsmogelijkheden.

Avantages

Uitgebreid softwaresysteem en toch zo eenvoudig te bedienen.

Inconvénients

Planningsmodule wordt aan gewerkt, maar is voor ons nog niet optimaal.

Martijn
Note globale
  • Secteur d'activité: Design
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

zakelijk inzicht altijd up to date

Publié le 03/06/2021

Met name het feit dat ik altijd inzicht heb in de huidige status van uren, projecten, inkoop en verkoop vind ik heel erg prettig.

Avantages

Ik vind het ontzettend fijn dat projectadministratie en boekhouding in 1 omgeving zit en dat dat heel natuurlijk samengaat in Gripp. Dat maakt het boekhouden ook begrijpelijker en zelfs leuker. De support is ook prettig en bereikbaar, dat vind ik een grote plus.

Inconvénients

De rapportagetool werkt niet erg intuïtief en toegankelijk, de filters zijn soms lastig in te stellen. Exports (bijvoorbeeld grootboek) maken voor de accountant is lastig.

Remy
Note globale
  • Secteur d'activité: Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Met Gripp meer Grip

Publié le 01/06/2021

Avantages

het maken van pakketten en de planningsmodule inclusief verlofmodule. Verder de compleetheid dus inclusief boekhoudpakket.
Zou heb je altijd real time overzicht.

Inconvénients

Geen mogelijkheid tot beheer van machines en auto's e.d. Dus die kun je niet plannen.
Alleen koppeling met andere apps voor monteurs. Dit zou ik liever geïntegreerd zien

Linda
Note globale
  • Secteur d'activité: Design graphique
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Iedere dag word ik er weer blij van zo makkelijk en vernieuwend

Publié le 02/06/2021

De interne notities die je apart kan laten meeprinten op een bon is erg handig! Er is vrij simpel zoveel handigs mogelijk

Avantages

Kan heel eenvoudig maar ook erg gedetailleerd, de uitleg op de site maakt dat je alles kan.

Inconvénients

Een aantal voorbeeld bedrijven hoe zij het hebben ingericht laten zien op de site?

Mischa
Note globale
  • Secteur d'activité: Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Toptool. Helpt ons enorm

Publié le 02/06/2021

We werken al jaren en steeds uitgebreider met Gripp. Het geeft ons inzicht en controle.

Avantages

Snelheid, gebruiksgemak, inzicht, controle

Inconvénients

Het is soms even zoeken waar de opties zitten omdat ik alle rechten heb. Grafisch zou het misschien net is krachtiger kunnen.

Roy
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

x

Publié le 01/06/2021

zeer goed, behalve dat er nog geen mogelijkheid tot week/maand-planning is.

Avantages

gebruikersgemak & koppelingen met andere applicaties zoals Outlook & Exact

Inconvénients

- de mogelijkheid om een week/maandplanning te gebruiken waarbij opdrachten en contracten wekelijks/maandelijks terugkeren.