Vagaro

4,7 (3 211)
Logiciel métier et de planification pour instituts de beauté, spas et salles de sport

Note globale

4,7 /5
(3 211)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,6/5
Support client
4,7/5

95%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

Avis clients sur 3211

junior bertin tapé
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

trop parfaite

Publié le 25/08/2023

Avantages

La fonctionnalité de planification des rendez-vous est exceptionnelle. Nos clients peuvent désormais prendre des rendez-vous en ligne en toute simplicité, ce qui a réduit le temps que nous consacrions autrefois aux appels téléphoniques. Les rappels automatiques par e-mail et SMS ont également aidé à réduire les rendez-vous manqués.La gestion des clients est également grandement simplifiée grâce à Vagaro. Nous pouvons suivre les préférences de nos clients, leurs historiques de rendez-vous et même leurs anniversaires, ce qui nous permet d’offrir un service plus personnalisé.Mais ce qui nous a vraiment impressionnés, c’est la facilité avec laquelle nous pouvons traiter les paiements. Les fonctionnalités de paiement en ligne sont fluides et sécurisées, et cela a considérablement réduit les files d’attente à la caisse.Enfin, les outils de marketing de Vagaro ont renforcé notre présence en ligne. Les campagnes de courriels ciblées et les promotions spéciales ont aidé à attirer de nouveaux clients et à fidéliser les anciens.En résumé, Vagaro est bien plus qu’une simple plateforme de gestion – c’est un partenaire essentiel pour toute entreprise du secteur de la beauté. Elle nous a permis de gagner du temps, d’augmenter notre clientèle et d’améliorer l’expérience globale de nos clients. Je recommande vivement Vagaro à tous les propriétaires de salons de beauté qui cherchent à améliorer leur efficacité opérationnelle et à offrir un service de qualité.

Inconvénients

En tant que professionnel de la beauté et du bien-être, j’apprécie les fonctionnalités complètes de gestion d’entreprise offertes par Vagaro. Cependant, j’ai remarqué qu’il y a une courbe d’apprentissage initiale pour maîtriser ses fonctionnalités, et j’ai noté des coûts qui peuvent sembler élevés ainsi qu’une personnalisation limitée. Malgré cela, je trouve que les options d’inscription en ligne, de gestion des présences et de réservation simplifient la planification et l’interaction avec mes clients

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de planification

Publié le 17/09/2023

Avantages

Vagaro est un Platforms de simples utilisation Les promotions spéciales m'ont aidé à gagner bla visibilité de plusieurs clients et je me suis développer d'un coup Elle m'a permis de gagner plus de temps Il y a d'expérience dans cet logiciel et aussi le performance est juste parfait et les fonctionnalités très efficace

Inconvénients

Pour moi je trouve les options Sont pas bien à cerner Les coûts sont des fois élevé J'aimerais aussi qu'on ajoute au logiciel des fonctionnalités complémentaire

MAKRIS
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 2.0 /10

MON ECOLE

Publié le 16/04/2021

il me permet des gèrée tout une communauté

il me permet des gèrée tout une communauté

Avantages

ses qualités en matière de gestion des communauté

Inconvénients

jusque la je ne pas encore constaté ses points faibles

Réponse de Vagaro

Thank you for your review, we greatly appreciate it!

GeraIdo
Note globale
  • Secteur d'activité: Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

J'adore ce logiciel

Publié le 08/11/2022

Je le recommande au autres naissantes

Je le recommande au autres naissantes

Avantages

C'est un logiciel que j'affectionne particulièrement a cause de simplicité et de sa capacité d'adaptation

Inconvénients

Pour l'instant rien a signaler de côté négatif

Franck Hervé Davy
Note globale
  • Secteur d'activité: Médecine douce
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Essentiel vagaro

Publié le 11/12/2022

Avantages

Il existe de nombreuses fonctionnalités complémentaires optionnelles. Cela nous permet de faire des choses comme ajouter des formulaires, accepter le paiement et avoir une liste d'attente. Ce sont des fonctionnalités super utiles et il est bon de savoir si nous n'en avons pas besoin

Inconvénients

Je souhaite vraiment que le logiciel ait une fonctionnalité complémentaire. Je n'aime pas avoir à intégrer les modules complémentaires dans mes services réels, car cela place le module complémentaire en tant que rendez-vous planifié séparé. L'autre

Djakaridja TN
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Incrooyable ce logiciel

Publié le 11/12/2022

Avantages

J'aime le fait que les clients peuvent prendre rendez vous à tout moment. Ce qui booste notre rendement.

Inconvénients

Il bug un peu, veillez régler cet aspect.

Laureine Claire
Note globale
  • Secteur d'activité: Agriculture
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Vagaro est un rès bon outil de planification

Publié le 15/09/2023

Avantages

La planification en temps réel de Vagaro est très satisfaisant

Inconvénients

L'accès mobile et la gestion des données clients doivent être améliorés

Jérôme
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Destiné aux locataires

Publié le 18/09/2023

Avantages

Vagaro est un logiciel de salon facile à utiliser et permet le traitement des paiements, la gestion de la clientèle et des employés avec des fonctionnalités fiable.

Inconvénients

Certains fonctionnalités peuvent être amélioré pour une meilleure utilisation.

Freud Max
Note globale
  • Secteur d'activité: Comptabilité
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Bois in vagaro

Publié le 19/06/2023

Tout mes client et fournisseurs la majorité a qui je l'est proposé on apprécier et mon félicite

Tout mes client et fournisseurs la majorité a qui je l'est proposé on apprécier et mon félicite

Avantages

L'aceuille il sont si spede et plus relaisse et très motiver a vous satisfaire

Inconvénients

La lanterne parfois d' acces au fonctionnalité

Holonou
Note globale
  • Secteur d'activité: Comptabilité
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Outils d'agenda

Publié le 30/08/2023

Avantages

Très facile à utiliser pour les rappels de dates Une gestion facile des jours fériés

Inconvénients

Une fois la maîtrise tout va bienPas de problème pour le moment

Furax
Note globale
  • Secteur d'activité: Animation
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Communication Professionnel

Publié le 22/01/2023

Avantages

Le fait que grâce à ce logiciel ma salle de sport a eu plus d'opportunité et le client

Inconvénients

Dans ce logiciel ce qui m'a dit plus c'est le prix en effet je le trouve trop élevé

Thomas
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Avis sur vagaro

Publié le 18/12/2022

Je suis très content de l’interface

Je suis très content de l’interface

Avantages

On peut utiliser assez facile Avec une prise en main rapide

Inconvénients

Je n’ai pas remarquer grand chose pour l’instant

Sean A
Note globale
  • Secteur d'activité: Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise: 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good value for the price

Publié le 04/02/2019

Avantages

I set this software up for a massage therapist shop. It was for an individual who needed to contract out 2 services, yoga and massage therapy. In order to do that, we had to buy 2 subscriptions what was sort of a pain. However, the ease of use of software was great. There's integration into yelp and facebook. It integrates right into your google calendar which is super important for people that are really busy. Also its way cheaper than mind body so that's a bonus.

They provide everything you need in order to setup a successful massage shop or whatever in fitness you are doing. They even take credit card for services. If you swipe it on your phone in the mobile app, it will ask you for a tip. On ipad, it doesn't.

Also vagaro allows you to rebook an appointment on the spot which I found very convenient for rebookings.

Inconvénients

It was really hard to setup multiple services within the shop. I had to setup yoga and massage under 2 different employees but the same name, with 2 different google calendars. It was really messy. It works best when you have employees and can set them up under services they provide, if your solo and provide more than 1 service that aren't related, its hard.

Elise
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Vagaro is a key component to my small business.

Publié le 24/06/2023

Overall Vagaro is a great system that helps my small business run smoothly. And I love how easy...

Overall Vagaro is a great system that helps my small business run smoothly. And I love how easy customer service is to get a hold of.

Avantages

I have been using Vagaro for almost 6 years and still love it! As a small business owner is it challenging to juggle all roles of a business; owner, service provider, secretary ,customer service, book keeper, etc. Vagaro really helps in taking a lot of the day to day operations off my shoulders. The online booking and appointment reminders are amazing and save me so much valuable time! And having access to my business data at just the click of a button is amazing.

Inconvénients

One of my least favorite features is having to pay a swipe fee for each credit card transaction on top of my monthly fee. And paying extra to utilize other features such as online gift card purchasing. It would be nice if everything was one flat fee each month.

Alternatives envisagées 

Square Payments et Acuity Scheduling

Pourquoi passer à Vagaro

Vagaro has better customer service and is easier to operate.
Robin
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Trouble from day 1

Publié le 30/08/2023

My advice, run FAR AWAY from this service. Its overpriced for what is actually does, you will...

My advice, run FAR AWAY from this service. Its overpriced for what is actually does, you will spend so much time trying to get things to work. I have since met many owners who have had same experience. I wish I NEVER switched. Its been the WORST decision I ever made in all my years with my business.

Avantages

I like the potential it could have. Being able to have schedules for different types of things and online classes.

Inconvénients

We got a card reader that NEVER worked properly. After 2 months, 8 hrs of logged calls, and almost 40 emails, I got a manager. We finally got a new reader, and yes I had to pay to return the one that never worked. It cost me so much business. The customer service is bad. The people are not trained they have to go look up then email you if they can find it. I was told multiple times it didn't matter I had a contract since I BOUGHT the reader. Once I got hold of a manager it still took several weeks. The money they owed me I didn't get back, they gave me some but in "Vagaro bucks" then charged my card again even when I had enough "bucks" to cover. There are so many issues with this service but switching again would be a nightmare, but I'm close to just doing it anyway. Also they do deposits supposedly daily but some days you get 3 different deposits and it just makes it more complicated than necessary. The company definitely has a lot of work to do in getting their act together.

Maria
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Efficacy of Vagaro is powerful for small businesses

Publié le 12/06/2023

My experience is satisfactory. Customer service is helpful. The resolution timeframe is fast....

My experience is satisfactory. Customer service is helpful. The resolution timeframe is fast. Overall function is effecient.

Avantages

Vagaro is a powerful tool for small businesses.

Inconvénients

I want the system to list the business address for the location in the appointment reminders. Also I want vagaro to allow administrators to personalize the Personal Task time off. The selections are to narrow.

Alternatives envisagées 

Mindbody

Pourquoi choisir Vagaro 

Cost and functions.

Logiciel antérieur 

Mindbody

Pourquoi passer à Vagaro

For the area of esthetics vagaro is becoming easy to use by clients.
anoosheh
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

wonderful software, easy to use, great customer service

Publié le 06/07/2023

so fat during the free trial, we love it. it's user friendly (except the clock in/out feature" and...

so fat during the free trial, we love it. it's user friendly (except the clock in/out feature" and the customer service has been excellent in helping me import my data from Fresha.

Avantages

It was very easy to set up with excellent customer service. It is user friendly. they give excellent customer service.

Inconvénients

difficult time card management for employees.they should improve their clock in capability for employees. It should be as easy as clicking "clock In/ out". however, you have to buy cards and the card scanner they sell.

Alternatives envisagées 

Bookafy

Pourquoi choisir Vagaro 

Fresha repeatedly engaged in shady practices with charging my credit card for various things.

Logiciel antérieur 

Fresha

Pourquoi passer à Vagaro

Vagaro was much easier to transfer my data into and much more user friendly with nicer aesthetic calendar appearance.
Carlie
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Mediocre and is like Stepping on Legos all day

Publié le 07/08/2023

Poor.

Poor.

Avantages

I didn’t like it. Just wasn’t up to par with any other systems I’ve used.

Inconvénients

They were supposed to onboard all our information, that didn’t happen. Client appointments didn’t transfer. Well not all of them. None of our clients points transferred. Which many had earned a ton of points to use for money off later. Customer service is a webchat service that you wait forever for an answer. They need a phone line that has help immediately.

Réponse de Vagaro

Hi Carlie, we tried to find your business details so that we can investigate this further for you! We have a dedicated import team who works directly with you to confirm that everything gets imported correctly. Our customer service is reachable by phone at 9254641932, email at [email protected], or through the in-website chat option. It seems like you haven't yet utilized all of our help options, we would love to help you! Whenever convenient please reach out so that we can get this fixed. Our support team is available 24/7. You can find our full support options at www.vagaro.com/pro/contact

amanda
Note globale
  • Secteur d'activité: Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Vagaro

Publié le 04/06/2023

It gets done what I need it to

It gets done what I need it to

Avantages

Its easy to use and I like that we are able to request features to make it work to better fit the needs of the consumers

Inconvénients

I do think that some systems can be updated and run more smoothly

Alternatives envisagées 

Booker, Square Payments et Phorest

Pourquoi passer à Vagaro

It was super user friendly and cost effective for a individual stylist at the time
Brian
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Glad I made the move

Publié le 28/06/2023

Overall experience was very good. Good client support in the onboarding stages.

Overall experience was very good. Good client support in the onboarding stages.

Avantages

Being able to look at multiple locations volumes on any given day.

Inconvénients

Pages could load faster. The few extra seconds can seem long when you're in a hurry.

Tynne
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Customer Service Knows Me Well!

Publié le 31/08/2016

We've been using Vagaro since opening in Feb 2015 and we've seen many changes and updates and 99%...

We've been using Vagaro since opening in Feb 2015 and we've seen many changes and updates and 99% of them have been fabulous. The development team is pretty receptive to new ideas and I see requests that we've made become a "new feature" many times so I know they are listening to the needs of their customer.
Customer Service Chat knows me well... even though I wonder if they do a quick game of "Rock...Paper....Scissors" when they see me pop up on chat they're always happy to answer a question and walk us through something. :)
The software itself is very user friendly and most of our clients say that the online booking features are fast and easy!
I have no doubt that Vagaro will get better as they grow more customers. I'm sure for the independent service provider the core needs are 100% met. As larger salons join Vagaro the features that bigger salon/spas need and want will be added.
Thanks Team Vagaro for a great booking/business software!
~Tyne & Team Zoi'A Spa & Salon

Avantages

Easy to use for both Staff and Online Booking for Clients.
Staff loves the App to keep an eye on booking.
Marketing tools are a good business driver.
Business reports are getting better with every update.
Online tutorials are great for new staff learning system.
Online chat option is AWESOME!
Customer Service is A+

Inconvénients

-Cancelation/ Waiting List needs to be better- it's currently not useable for the large number of requests we have for a cancelation list.
-We've had some retail snafu's but those are getting better as well.
-Marketing promos could use a "retail" option.
-Checkout could have some updated options like a "hold in cart" so if you have to interrupt a sale you don't lose everything you put in checkout screen.

Zach
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easy to use on Both sides of the aisle

Publié le 19/09/2023

Avantages

The simplicity of a complicated scheduling system makes it easy to setup exactly the way I want customers to see.

Inconvénients

More customizability on the administrators end.

Amanda
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

We love Vagaro

Publié le 09/12/2020

It's been grea; however, getting on with customer service has been a problem, which is understandabl...

It's been grea; however, getting on with customer service has been a problem, which is understandable. With Mindbody the tech was able to pop on my computer screen to help, which convenient and sometimes easier than trying to explain a situation to the tech they can see what or who you are looking at.

Avantages

It's user friendly, for both the studio and client. Being small business owner, the cost of services is saving me so much. Wish I would have made the switch long ago. I like that we have different options for packages an d services.

Inconvénients

Wish there was an easier way to checkout a clients for multiple days. Often times when I back to reconcile accounts, it would be nice to do one client and reconcile with a drop box check-out in one place for multiple days.

Réponse de Vagaro

Hi Amanda, thank you for sharing your feedback. Feedback like this helps us make our software even better, so thank you for taking the time to let us know what you love!

Mary
Note globale
  • Secteur d'activité: Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Features & functionality

Publié le 16/10/2020

Avantages

Vagaro keeps all of my client information, services, products, reports and finances very well organized. I've used this software for over 5 years now and my favorite thing is, it's forever changing (for the better of course). I honestly have no complaints with the way it runs, however, if I'd like to see a change all I have to do is make a request and they take it under consideration. Obviously not every suggestion can be accommodated; but for the most part it just keeps getting better and better for a very reasonable price.

Inconvénients

I wish when a customer decides they want to opt-out from receiving email marketing from one salon it wouldn't affect another. When a different business uses vagaro but the client has been to someone else and chose not receive email marketing they don't receive mine.

Alternatives envisagées 

Booker

Pourquoi passer à Vagaro

Convenience at first. Where I was renting it was already being used. Now I own my own spa and don't share with anyone but continue to use it because I'm extremely satisfied with customer service and fuctionality.

Réponse de Vagaro

Hi Mary, we greatly appreciate your kind review. Thank you for letting us know what you love about Vagaro!

HEATHER
Note globale
  • Secteur d'activité: Cosmétiques
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Smart choice

Publié le 02/01/2020

Avantages

I love how easy the setup is. Vagaro walks you through every part of the software so you know exactly what to do and how to use it. Additional features are more advance. Love the build in marketing features and how easy it was to link to my personal website.

Inconvénients

cost of additional features. started at $25/ month now to get everything I need I was close to what I was paying for other software companies. However, the customer service is far better.

Alternatives envisagées 

Booker et Mindbody

Pourquoi choisir Vagaro 

price/ outdated. harder to do marketing through their software. too many steps. lots of error codes and it got to the point almost everyday something was wrong.

Pourquoi passer à Vagaro

Customer service, easy to use. updated marketing. looks more professional than others.

Réponse de Vagaro

Hello Heather,

We are very pleased to hear you are happy with our software and our Support team! You are correct, the price does incrementally increase with the level of use - Vagaro is $25 a month for a single user and $10 for each additional user on your account up to seven total users. Anything above and beyond seven users are free. We also offer premium features such as credit card processing, email & text marketing, online forms and check-in app which attract an additional fee.

Our Support staff is here to answer any additional questions you may have or walk you through the full functionality of the software, to ensure you are getting the most value for your money. Don't hesitate to reach out to us via phone at (925) 464-1932, or send an email to [email protected] and one of our agents will respond quickly.

Regards,
Dan C.