Avis clients sur HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub

4,5 (457)
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Freemium de productivité et suivi des e-mails pour les équipes de vente

Note globale

4,5 /5
(457)
Rapport qualité-prix
4,2/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,4/5

93%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

Avis clients sur 457

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Assistant commercial indispensable

Publié le 18/01/2023

Hubspot Sales Hub me permet :- d'automatiser toutes les taches à faible valeur ajoutée comme les...

Hubspot Sales Hub me permet :- d'automatiser toutes les taches à faible valeur ajoutée comme les relances, les estimations de transformations, le nurtering des leads. - de cadrer avec mes collaborateurs leur travail en leur fournissant des guides conversationnel, et balisant tout leur parcours et en leur mettant à disposition toutes les informations et outils sur leur chemin de prospection. - Le closing reste très intuitif, avec soit de la signature numérique ou alors des intégrations vers des outils de signature numérique

Avantages

suivi des leads, transformation des prospects en clients avec un suivi et une automatisation des taches de relance incroyable.C'est devenu le 2eme cerveau des chargés d'affaires et des commerciaux qui peuvent brasser beaucoup plus de leads qu'à la normale.

Inconvénients

La mise en place des worflows peuvent paraitre assez complexe, mais dès que la logique est maitrisée, tout en découle.

Alternatives envisagées 

Pipedrive et Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

Facilité d'onboarding et possibilités supérieures en tous points.

Logiciel antérieur 

Pipedrive et Brevo

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

Facilité d'onboarding et possibilités supérieures en tous points.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Un indispensable

Publié le 16/01/2024

Avantages

Tout est inclus dedans pour gérer les ventes au quotidien ! Un indispensable !

Les automatisations de la pipeline sont bien faites et la compatibilité avec d'autres logiciels est top !

Le module est facile à prendre en main et intuitif, et le centre d'aide très fourni pour les points d'ombre.

Inconvénients

Encore rien à signaler pour le moment ...

Baptiste
Baptiste
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Un must have

Publié le 24/02/2023

Avantages

Un logiciel SAAS 360, qui couvre de nombreux besoins : Sales, Marketing, SAV

Inconvénients

Certaines fonctionnalités nécessitent une formation pour être prises en main.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

La tarification était plus attractive et plus d'autonomie.
Juana
Note globale
  • Secteur d'activité: Agriculture
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Bonne CRM

Publié le 22/08/2023

Utilisatrice depuis 4 ans, le support chat est tjs dispo en cas de question. Bon logiciel

Utilisatrice depuis 4 ans, le support chat est tjs dispo en cas de question. Bon logiciel

Avantages

Bonne CRM, très simple d'utilisation. Support Chat très dispo et compétent

Inconvénients

Pas d'inconvénient majeur. Quelques bug occasionnels, mais vite réparé par le support

Damien
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Gérer les ventes, communiquer, Hubspot est très complet

Publié le 27/02/2023

Avantages

Nous avons identifié plusieurs points forts lors de l'utilisation d'Hubspot : La plateforme offre des fonctionnalités de gestion de la base de clients, y compris la segmentation, la notation des leads, la création de listes et la gestion des contacts, pour permettre une relance plus efficace des clients existants. C'est donc une solution complète et nécessaire à toutes les étapes de transformation client

Inconvénients

C'est certes un logiciel tout-en-un, mais il nécessite d'avoir des ressources techniques dans l'entreprise, ne serait-ce que pour la personnalisation du logiciel et de ses fonctionnalités, mais également pour la mise en place d'un tracking avancé

Anissa
Anissa
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Suivi des leads et portefeuille de contact CRM pour PME

Publié le 22/01/2024

Très bonne expérience générale de l'outil qui est tout de même leader dans ce type de solutions

Très bonne expérience générale de l'outil qui est tout de même leader dans ce type de solutions

Avantages

J'ai apprécié surtout le fait de pouvoir suivre le pipeline commercial

Inconvénients

La mise en place est assez lourde surtout pour changer de CRM

Sorina
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Bon rapport qualité prix

Publié le 01/12/2022

Avantages

Facilité a l'utiliser, facilité a construire des dashboards pour suivre les kpi

Inconvénients

Pas bcp de points faibles, facile à utiliser nous avons intégré nos contrats de vente facilement.

atindehou
Note globale
  • Secteur d'activité: Aviation et industrie aéronautique
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

un outil indispensable pour générer plus de vente

Publié le 17/02/2023

j'ai aimé ce logiciel et le bien que ça m'apporte , tout mon personnel l'utilise et ça permet a mon...

j'ai aimé ce logiciel et le bien que ça m'apporte , tout mon personnel l'utilise et ça permet a mon eentreprise d'évoluer et de faire plus de vente

Avantages

ça m'a aider à générer plus de clients ainsi mes vente ont augmentés ,

Inconvénients

j'ai tout apprécié sauf qu'il faudrait revoir la qualité du service clients

Richard
Richard
Note globale
  • Secteur d'activité: Sports
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Une solution simple de gérer ses ventes

Publié le 25/10/2022

Avantages

La simplification de ce logiciel est un point particulièrement important et notable. De plus, les ressources de formations permettant de prendre en main l'outil sont très intéressantes et la prise en main du logiciel en est d'autant plus facilité.

Inconvénients

Le prix !! (et quelques problèmes pour exporter certaines données)

Gabriel
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel complet

Publié le 16/02/2023

Avantages

Beaucoup de fonctionnalités dans ce logiciel, la gestion des lead et le suivi sont d'une grande utilité au jour le jour.

Inconvénients

Le logiciel demandera une période d'adaptation plus ou moins longue avant de maitriser les principales fonctionnalités

Eliott
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Logiciel de vente fiable

Publié le 15/02/2023

HubSpot Sales Hub est un logiciel de gestion des ventes très fiable et intuitif, mais pas donné !

HubSpot Sales Hub est un logiciel de gestion des ventes très fiable et intuitif, mais pas donné !

Avantages

Gamme complète pour la gestion des ventes avec de jolis tableaux de bord. Permet une automatisation du processus de vente. Et il y a pas mal d'intégration avec des applications tierces.

Inconvénients

Clairement couteux, la configuration initiale peut être laborieuse et comme souvent un temps d'apprentissage assez long.

Myriam
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Le meilleur CRM

Publié le 06/03/2023

Avantages

L'outil est très complet au niveau des différents statuts de leads, et de l'exploration des opportunités.

Inconvénients

Je n'ai rien trouvé de problématique dans l'outil, il est parfait pour moi

Elise
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Suivre son funnel de vente

Publié le 07/07/2023

Avantages

Très ergonomique, il permet de suivre en un clin d'oeil le funnel de vente

Inconvénients

L'ajout de transactions / contacts / etc. est parfois fastidieux (un certain nombre d'étape à suivre dans un ordre précis)

Bart
Bart
Note globale
  • Secteur d'activité: Études de marché
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Wish we had started using Hubspot earlier

Publié le 25/09/2020

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it...

I wish I had moved from our previous tool (Streak) before. Hubspot is intuitive, just works and it generates good results.

Avantages

1) Grows with you
Although it offers a gazillion features and possibilities, just like Facebook, it just grows with you and how you use it. I tend to discover some additional possibilities along the way, even after +6 months of using it, but it always gets better for my use cases.

2) Easy sequences & follow-up
The sequences in Hubspot just work. Once set up - which is easy - I can add users one by one, tailor the message a bit and send out. Every mail sent is a mail I otherwise would have not gotten the time for to send it and just gives back results. It's more a sequence praise than Hubspot per se, but Hubspot's approach just works for me.

3) All-in-one
The fact that the landing pages can be created very easily, that you can send marketing emails, have chat on your website etc is a major plus.

4) Community
The fact they are big makes for a slew of Fiverr guys ready to help me out when in need.

Inconvénients

1) Only community
Although I consider the fact they have a large community as a plus, the fact that you sometimes have to rely on the community to upvote features makes that my 'personal' impact on the roadmap is low. Even with a lot of upvotes there is no guarantee that Hubspot will alter the product.

2) Constant changes in pricing & feature lists
I have recommended others to use Hubspot for their features in a specific pack I use. However, pricing & features change so I sometimes mistakenly try to get people on board whilst pricing has gone up or features are missing for the acceptable pricing.

3) The neverending upsell
It makes sense that with more needs, more tools can be of assitance. But in Hubspot's case, there is a lot where we can still grow and where they can still charge me more. An acceptable all-in-one pricing would be welcome, because for now I do not use some features because of the big pricing gap.

Alternatives envisagées 

Customer.io et Intercom

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

Streak was perfect as a Gmail add-on. But it missed some features such as sequences (repeat emails).

Logiciel antérieur 

Streak

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

We had a startup pricing benefit via our collaboration with an accelerator which lured us in. Knowing what I know, even the full pricing would have been well worth it.
Audrey
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

A powerful CRM

Publié le 19/12/2022

Overall I am very satisfied with the use of dirty hubspot. It allows our sales team to be much more...

Overall I am very satisfied with the use of dirty hubspot. It allows our sales team to be much more efficient and above all to do the appropriate follow-ups. If a member of the sales team has to be absent for X reasons, we know that other salespeople will have no difficulty in taking over with customers since all activity, emails and calls are logged in hubspot by our salespeople.

Avantages

What I like about this CRM is the ease of use. You enter your information in the company and in contact and then everything is connected. You can create quotes from the information created in the company and contact very quickly. Navigation in the application is also very good. Several pieces of information are pre-filled by hubspot and you have all the information you want about your contacts in one place. The sales pipeline is also very clear and provides a good idea of future cash inflows and income related to different prospects.

Inconvénients

Currently, the only negative point that I have found of hubspot in general is the price. If you want to have all the hubspot modules (sales, marketing, etc.) it is quite expensive. Our company being a startup cannot afford to buy all the modules.

Alternatives envisagées 

Mailchimp

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

Overall I am very satisfied with the use of HubSpot Sales. It allows our sales team to be much more efficient and above all to do the appropriate follow-ups. If a member of the sales team has to be absent for X reasons, we know that other salespeople will have no difficulty in taking over with customers since all activity, emails and calls are logged in hubspot by our salespeople.
Mandy
Note globale
  • Secteur d'activité: Vins et spiritueux
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

New User

Publié le 03/12/2020

So far its been ok. Still just learning the ins and outs.

So far its been ok. Still just learning the ins and outs.

Avantages

The online help has been wonderful. Lots of options to make your business organized once you learn it.

Inconvénients

The set up is very complicated. Confusing to navigate. A lot of self teach with the provided demo videos.

Alternatives envisagées 

Salesforce Marketing Cloud et Pipeline CRM

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

Different company

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

free to start for a small business, comparable prices to other companies.
Miodrag
Miodrag
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

It is very easy to use!

Publié le 23/02/2024

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are...

Overal very positive experience! The support and articles you can find online for guidance are limitless!

Avantages

It is user friendly, has its flow and very low learning curve for those who are using it for the first time

Inconvénients

Sometimes it is not that easy to catch if it fails to associate an owner for example, sometimes you simply have to dig through the data

Trevor
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Good CRM, Good support team

Publié le 06/06/2023

Overall, happy with Hubspot. We can interact with each other within the CRM as to not step on each...

Overall, happy with Hubspot. We can interact with each other within the CRM as to not step on each others toes. We came from a different CRM and it turned out to be a great choice.

Avantages

I like the ease of the program. It helps me stay on track, I love the daily sales task reminders. The email integration is nice so that I can track emails outside of the CRM as 90%^ of my day-to-day is done through my business email. Lots of good attributes to keep a sales person on task.

Inconvénients

It can be a little confusing at times when setting a sales flow. There are a lot of steps not required in my industry so they can kind of get jumbled, and dont always relate to the steps that I need to take for freight allocation with new customers.

Meredith
Meredith
Note globale
  • Secteur d'activité: Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise: 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Quickly Scale Up Your Sales Team

Publié le 04/11/2021

We are able to track what our sales team is doing and report on it in a way that is easy for...

We are able to track what our sales team is doing and report on it in a way that is easy for leadership and the team to understand
We are able to track goals, hit rate, forecast, and more

Avantages

HubSpot has increased our close rate, sales volume, and contact database. It has been a huge value add to our organization and we have much more accurate and usable data.

Inconvénients

It does require a dedicated person to implement but their support team is incredible

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud et SugarCRM

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

Act was not able to handle our business needs and is not user-friendly or geared towards modern operations

Logiciel antérieur 

Act!

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

Price and overall offering. Best capabilities for our neds.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Excellent CRM with addons that just make it better

Publié le 04/11/2021

Very happy with our investment in HubSpot and we are now taking full advantage of many of its time...

Very happy with our investment in HubSpot and we are now taking full advantage of many of its time saving features.

Avantages

I found HubSpot to be well designed and highly intuitive.

Inconvénients

I have had some issues with how documents are managed and I did have a request for the ability to add customizable task definitions which would suit our workflow better. Not sure if I should be proud or pissed when they added the option to the upgraded version of HubSpot.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Industry Standard, but alternatives might be better for your needs

Publié le 03/10/2020

Avantages

-Integrates really well with other tools -- most sales software offer a Hubspot integration which makes really easy to try new 3rd party tools to make your sales stack better

Inconvénients

- Didn't have a great way to communicate in the tool -- other software offer things like emailing within your CRM so you can keep everything in one place

Alternatives envisagées 

Streak

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

I tried using Streak since it was right in Gmail, but Gmail loads slow for me. Streak's UI for their CRM also isn't as intuitive as Hubspots
Nicole
Nicole
Note globale
  • Secteur d'activité: Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Deals at a glance

Publié le 26/09/2021

Hubspot offers a great tool to track all the leads we currently have so that none fall through the...

Hubspot offers a great tool to track all the leads we currently have so that none fall through the cracks. It keeps all related documents, meetings, quotes, etc. all in the the deal card. The automatic contact log through Gmail integration can be overwhelming - it captures everything and adds a lot of noise to the system. Setting the default to "tracking off" and only logging what we want to keeps the contact list much cleaner.

Avantages

It was very easy to set up and start using. There's something really pleasing about moving deal cards up the pipeline.

Inconvénients

The meeting scheduler is lacking basic functionality like canceling and rescheduling. Hubspot has promised to roll out these functions soon. Also, the options for clients to accept a quote and pay are limited. They can only pay 100% of the full amount of the quote. There are no provisions for alternative arrangements like paying half up front and half later.

Winston
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Very powerful tool

Publié le 22/09/2023

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Overall experience has been great even though the initial learning is somewhat challening.

Avantages

A lot of features in HubSpot, very powerful tool. Sometimes a little too intimidating to use because it includes a lot of functionalities we don't know how to use (and continue to learn).

Inconvénients

Slightly expensive tool even though it's still less than Salesforce. Onboarding process can take a bit of time of its complexity.

Alternatives envisagées 

Google Forms
Steve
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Great For Certain People

Publié le 09/09/2021

Their customer service is no good to put it simply. Because of that and the high cost of their...

Their customer service is no good to put it simply. Because of that and the high cost of their services when I need to grow and have more capability I will be looking elsewhere.

Avantages

The features of HubSpot are nearly unmatched. You can do just about anything on their platform - for a price. But I'll get to that later.

I use HubSpot for the CRM and emailing leads etc. and for that it is all free which is amazing. I couldn't be happier with the fact that I get this much capability for free. The fact that I can not only track if they opened the email but get a notification exactly when they opened it, how many times, and more is amazing.

Also the ability to save 5 templates and getting automatic suggestions in my email builder is fantastic!

I can also add a good size team all without having to pay anything.

I also love the ability to switch between multiple companies very quickly, though doing that often times gives me an error page and I have to reload but thats not a big deal.

Overall I am very happy with HubSpot but there have been some pretty big annoyances.

Inconvénients

For me the customer service and big cost for paid options is a HUGE drawback. I just had an issue where all my emails were getting sent to spam but only if I sent them from Hubspot. I tried Mac mail, saleshandy, SalesBlink, FindThatLead etc. and it all worked just fine but when I sent from Hubspot - straight to spam.

So I contacted them about it but kept getting sent to their sales team and all the sales team did was send me links to articles asking if I had tried this or that. They never offered any real help and when I asked to speak to technical support of course I had to be a paying customer, which I understand to a degree. But with something like this it was clear it was a Hubspot issue. So I took to the forums and found 4 different posts of people with the same problem and in each post Hubspot blamed it on the persons email not being secure and offered suggestions to make the email itself more trustworthy.

However, myself and all these other people did not send big campaigns so there's no real reason our email addresses should be getting flagged as spam.

So I figured out that when I turned on 2 factor authentication to sign into my Hubspot account the problem was completely fixed.

So for me the second I need more capability for a bigger team I am going to be looking elsewhere because of their poor service and high prices.

Alternatives envisagées 

Zendesk Sell

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

Hubspot is free and Zendesk Sell isnt. Pretty much that simple.

Logiciel antérieur 

Zendesk Sell

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

I had been using Zendesk Sell since they were called Base. Because of that I do have a free account and honestly its an amazing platform and I love it. Used it for years! But once Zendesk acquired Base and turned it into Zendesk Sell a lot of the free options were no longer free such as teams/users. So thats really the only reason I switched to Hubspot was so I could add more users for free but once I need to have more capability Im switching back to Zendesk Sell.
Elizabeth
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My Favorite CRM

Publié le 28/02/2022

I first used the Hubspot free version until my company decided to switch from Netsuite to Hubspot...

I first used the Hubspot free version until my company decided to switch from Netsuite to Hubspot for our CRM. I didn't realize how much more Hubspot could do until I had the paid version. I have used 5+ CRMs and Hubspot is by far my favorite.

Avantages

Easy to use. Very intuitive even for the non-technical savvy user.
Ability to create custom scheduling links to send to prospects.
Ability to integrate with numerous other programs to really streamline your workflow and save you time!
Ability to create beautiful email templates.
Ability to create links to documents, videos, images, and more to embed into emails.
Get open rates, click rates, time viewed, etc.
App for smartphones for easy on-the-go access. App also helps you log incoming and outgoing calls when related to a contact.
Easily track sales pipeline on an interactive dashboard.
Automatically logs events and emails through linked calendars and email inboxes.
Can launch calls from site and app, log type of call, and record the call!

Inconvénients

I don't really have any complaints or cons with HubSpot itself. I would love the app to be able to do a little more, like create/edit/add a quote.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir HubSpot Sales Hub 

My company was not fully utilizing Netsuite and it didn't have as many features as we liked with Hubspot. I think it was also cheaper but I didn't authorize the switch nor make the purchase.

Logiciel antérieur 

NetSuite

Pourquoi passer à HubSpot Sales Hub

My company was not fully utilizing Netsuite and it didn't have as many features as we liked with Hubspot. I think it was also cheaper but I didn't authorize the switch nor make the purchase.