Voici notre liste d'applications pour Logiciels TALN (traitement automatique du langage naturel). Les filtres vous aident à affiner les résultats pour trouver exactement ce que vous cherchez.

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49 options de logiciels métiers disponibles

Qemotion est une solution cloud d'analyse sémantique et émotionnelle conçue pour aider les entreprises à évaluer les opinions des employés et des clients via un portail unifié. La plateforme inclut une technologie d'intelligence artificielle qui permet aux organisations d'identifier les problèmes des clients, de suivre les notes et les avis et de... En savoir plus sur Qemotion
Le logiciel SAS Business Intelligence constitue une suite complète et polyvalente, mais entièrement intégrée, permettant d'ajouter des fonctionnalités de reporting et d'analyse pour bureau ou mobile. En savoir plus sur SAS Visual Analytics
KP16 is a market research solution that provides features such as customer segmentation, benchmarking, conditional logic, panel management, real time data, customizable templates, statistical analysis, and visual analytics. En savoir plus sur KPI6
Le système de traitement intelligent des documents de Grooper fournit un enrichissement des données qui intègre la compréhension humaine dans les documents et autres données non structurées. La solution est fournie sous une approche de consulting collaboratif ou sous la forme d'un service de traitement des données. En savoir plus sur Grooper
RapidMiner est une solution d'analyse des données qui offre une gamme de produits permettant d'exploiter des données, de les comprendre et de les utiliser pour prévoir les résultats. Les applications sont conçues pour que les scientifiques des données et les analystes d'affaires conçoivent leurs processus d'analyse de données sans recourir à du... En savoir plus sur RapidMiner
Brandwatch est un logiciel d'analytique de réseaux sociaux qui fournit des informations sur les consommateurs et les tendances du marché en analysant les conversations sur plusieurs plateformes. En savoir plus sur Brandwatch
Chattermill is a cloud-based customer experience management software designed to help businesses capture, organize, and analyze customer feedback using analytics, natural language processing (NLP), and artificial intelligence (AI) technology. The platform lets organizations establish automated workflows with event-based triggers to record customer... En savoir plus sur Chattermill
Des assistants virtuels intelligents et des outils d'automatisation optimisés par IA qui permettent une assistance 24 h/24 par e-mail, voix et chat dans l'ensemble de votre écosystème d'entreprise. Automatisez 85 % de toutes les requêtes liées aux utilisateurs dans plus de 12 langues, augmentez les scores CSAT (Customer Satisfaction) de 25 % et... En savoir plus sur Enterprise Bot
Deep Talk transforme les conversations écrites avec vos clients en données précieuses pour augmenter les ventes et améliorer à la fois l'expérience client et les produits à l'aide de l'intelligence artificielle. En savoir plus sur Deep Talk
Hello Customer is the agile customer experience management platform that excels at getting customer insights from feedback with the highest A.I. accuracy and deepest level of detail, out of the box. We integrate with your CRM, ticketing- , UX- & many other tools. En savoir plus sur Hello Customer
MonkeyLearn is a cloud-based text analytics solution that extracts data from emails, surveys, tweets, or any text and turns it into custom visualizations. The platform provides insights and workflow automations for support, product, customer experience (CX), and development teams. En savoir plus sur MonkeyLearn
IBM Watson Natural Language Understanding is a natural language processing solution, which provides features such as customized insights, metadata extraction, text analytics, data categorization, high-level concept identification, and sentiment analysis. En savoir plus sur IBM Watson Natural Language Understanding
inConcert Contact Center allows businesses to reach their customers through any channel, including voice and video calls, email, live chat, SMS/text messaging, social networks, WhatsApp, and more. The software aims to provide an outstanding experience and transform every customer interaction. En savoir plus sur inConcert Omnichannel Contact Center
IBM Watson Assistant is a cloud-based chatbot solution which provides features such as intent recognition, natural language processing, query suggestions, and automated responses. En savoir plus sur IBM Watson Assistant
Môveo.AI is a conversational AI platform that enables businesses to design, deploy and manage omnichannel virtual assistants En savoir plus sur Môveo.AI
FirstLanguage API est un service d'API (Application Programming Interface) SaaS qui permet aux développeurs individuels ou à une entreprise de créer des applications nécessitant des tâches NLP (Natural Language Processing). FirstLanguage API est spécialement conçu pour être générique et peut être utilisé par n'importe quel secteur. Un réglage... En savoir plus sur FirstLanguage
AWS fournit des solutions de ML et d'IA conçues pour aider les entreprises à analyser les informations sur les données, à personnaliser l'expérience client, à optimiser les processus métier, etc. En savoir plus sur Machine Learning on AWS
Accern est une plateforme de science des données sans programmation qui permet aux équipes de données d'utiliser facilement des modèles NLP prêts à l'emploi pour extraire des informations, analyser des opinions et faire des prédictions à partir de sources de données multiples et non structurées. Gagnez du temps et de l'argent avec des modèles NLP... En savoir plus sur Accern
AYLIEN is a business intelligence solution that utilizes text analytics to generate insights from news content. The platform can be used across the media monitoring, financial services, and information services industries for risk intelligence, media intelligence, product development, and more. En savoir plus sur AYLIEN
Contact Suite est un composant essentiel de toute implémentation Amazon Connect. Il regroupe des solutions natives qui étendent les capacités et fonctionnalités d'Amazon Connect. Ces solutions ne nécessitent aucun travail d'intégration et fonctionnent en tandem avec Amazon Connect. Agent Desktop, Dialer, Chat, Email En savoir plus sur USAN Contact Suite for Amazon Connect
Retrieve & Relate is a self-service multi-omics analytics platform where you can search, compare & analyze your sequences. En savoir plus sur Retrieve & Relate
Semantria is a text analytics and sentiment analysis app that interprets social media engagement and other customer interactions. The app pulls data from tweets and Facebook posts, as well as survey results, reviews and other business content to identify trends and provide deeper customer insight. En savoir plus sur Semantria
Mr Wolf est un système d'automatisation du support client qui utilise le machine learning et la PNL (programmation neurolinguistique) pour automatiser des processus métier tels que le service client, les ventes, la comptabilité, la finance, la logistique ou l'informatique. En savoir plus sur Mr Wolf
Cognitive Workbench is an artificial intelligence (AI) enabled platform designed to help businesses in industries such as healthcare, mobility, insurance, and others streamline text mining processes using natural language processing (NLP) and machine learning algorithms. En savoir plus sur Cognitive Workbench
Stratifyd is an augmented intelligence and data analytics platform which helps businesses collect, analyze, and visualize unstructured and structured customer data in real-time. Using the AI-enabled speech analytics solution, customer care representatives can develop transcripts of call recordings. En savoir plus sur Stratifyd
Veritone Automate Studio est un logiciel d'automatisation des processus robotiques conçu pour aider les entreprises à créer et déployer des flux de travail optimisés par IA (intelligence artificielle) via une plateforme unifiée. Les équipes informatiques peuvent utiliser l'application pour effectuer des analyses des sentiments et transformer les... En savoir plus sur Veritone Automate Studio
Amenity Analytics is a natural language processing software designed to help businesses in the finance and insurance sector transform data into actionable insights. It offers a key drivers module, which enables administrators to identify emerging risks and analyze the company's health. En savoir plus sur Amenity Analytics
Repustate is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the pharmaceutical, automotive, government, and other sectors analyze customers’ sentiments across product reviews, podcasts, and videos. Administrators can utilize AI-enabled tools to automatically extract relevant information from unstructured data in... En savoir plus sur Repustate
CoreNLP is a natural language processing (NLP) platform designed to help organizations extract and analyze data from business documents. It enables IT teams to sort unstructured data as per business requirements, handle content tokenization and sentence segmentation operations, and analyze text sentiments. En savoir plus sur CoreNLP
Eigen is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the finance industry analyze interactions between devices and human language and process large amounts of natural language data in real-time. It enables organizations to automatically extract critical information from business documents, predict operational risks,... En savoir plus sur Eigen
API NLP haute performance prête à la production conçue pour le NER, l'analyse des sentiments, la classification, la synthèse, la réponse aux questions, la traduction, la détection de la langue, la tokenisation et le marquage de point de vente. La solution est basée sur les transformateurs spaCy et HuggingFace et tous les modèles peuvent être... En savoir plus sur NLP Cloud
SmartRoby is a cloud-based Robot as a Service platform that uses a business-oriented interface to manage all of an organisation's automated processes, with an economic model based on the actual consumption of robots and real-time visibility on the amortisation of automation projects. En savoir plus sur SmartRoby
MeaningCloud is a text analytics software designed to help businesses across publishing, banking, insurance, healthcare, and pharmaceutical industries gain data insights into unstructured information sources. It enables employees to extract data from various document types. En savoir plus sur MeaningCloud
Deliver personalized news stories and enhance audience engagement with Magnet’s state-of-the-art Artificial Intelligence software and NLP API. En savoir plus sur Magnet
Khoros Flow is a cloud-based chatbot solution which provides features such as automated responses, intent recognition, natural language processing, code-free development, and automated routing. En savoir plus sur Khoros Flow
IBM Watson Discovery is an AI-powered enterprise search solution, which provides features such as categorization, visual discovery, specific passage responses, tagging, sentiment analysis, natural language search, topic classification, cataloging, machine learning, and grouping. En savoir plus sur IBM Watson Discovery
Manage your workforce and data labeling projects efficiently with our AI Data Annotation Platform that provides intelligent NLP annotation tools, team collaboration features and Intelligent Automation. En savoir plus sur M47AI
IBM Watson Knowledge Studio is a cloud-based machine learning solution that helps with knowledge management using natural language processing, and provides features such as natural language understanding, model evaluation, collaborative environment, model deployment, annotation, and model development. En savoir plus sur IBM Watson Knowledge Studio
Amazon Comprehend is a natural language processing solution that can extract and interpret insights from text. En savoir plus sur Amazon Comprehend
Klangoo NLP API is an artificial intelligence (AI) platform that offers natural language processing (NLP) technology to businesses across multiple industries. It helps users analyze text using patented algorithms. En savoir plus sur Klangoo NLP API
An automated no-code AI platform that enables end-to-end data science and AI for the organization and provides value across different departments En savoir plus sur FutureAnalytica
kama DEI (Designed Experiential Intelligence) is an artificial intelligence (AI) platform that uses natural language processing (NLP) to respond to customers with customized replies based on their personality. The solution works with chatbots, smart speakers, mobile applications, and more. En savoir plus sur kama DEI
Patent Monitor is a SaaS solution for classifying and filtering large numbers of patents. By using a unique combination of NLP and Machine Learning, Patent Monitor can reduce manual workloads by around 80% and can reproduce your expert's classification behavior. En savoir plus sur Patent Monitor
Easily convert the text into natural human-sounding speech and download it as an MP3 file instantly. Add background music from the curated list and control it's volume with ease. En savoir plus sur Speechactors
Cloud-based revenue management solution that provides actionable recommendations to optimize product portfolio and pricing/promo strategy to build profit margin and maximize ROI for CPG, Retail, Life Science, Medicine, and other sectors. The platform provides various features such as pricing management, strategy recommendations, notifications/alert... En savoir plus sur Revenue AI
MealMe's core approach is to offer technology via APIs and SDKs that are easily integrated into any platform. This Data Suite provides point of interest data with depth and quality. MealMe's Ordering Suite gives companies the ability to embed checkout for 100M+ products from 1M+ stores. En savoir plus sur MealMe
Dost is an inclusive language assistant, available on Microsoft Teams, Slack and Email. Create toxicity free and bias free messages using Dost. Dost provides real-time, private, 1:1 nudge to the individual sending a message containing bias, with education material and recommendations to fix bias. En savoir plus sur Dost
The NovaceneAI Platform provides a web-based interface as well as a flexible API. Algorithms can be applied to the data via the UI or programmatically, enabling business users apply AI with ease, and allows engineers to add inference capabilities quickly into ETL pipelines. En savoir plus sur NovaceneAI Platform
ConverSight.ai’s AI assistant, ATHENA, connects distributed databases (ERPs and CRMs), delivering on-demand insights to direct your next move through 3 key functions: 1.) Real-Time Information Extraction 2.) Proactive Recommendations, and 3.) Automated Actions. En savoir plus sur ConverSight.ai

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